Ja, €49.
@Spaarlamp ik heb de corrector nu een tijdje en de tint is echt perfect! Heel erg bedankt voor je advies, ben er heel blij mee.
Ik vraag voor mijn verjaardag aan een familielid vaak een oogschaduwpalette of een ander make-up product (budget is €50,- ongeveer) is een beetje een traditie geworden. Nu weet ik dit jaar echt niet wat er allemaal nieuw is uitgekomen of wat ik echt moet hebben, iemand nog tips/aanraders die leuk zijn om te vragen?
Misschien UD Wild West, ABH Carli Bybel of zo eentje van Natasha Denona met 5 kleurtjes?
Ik heb voor m’n verjaardag het Tarte Juicy palette gekregen
Oké, tijdje geleden heb ik een blauwe eyeliner gekocht van NYX en vind het echt nice! Kwastje is wel wat lastiger om mee te werken dan hun gewone zwarte eyeliner, maar vind het wel leuk bij een wat simpelere ooglook.
Weet iemand of het prima is om Vitamine C serum met je Moisturiser in je hand te mengen en dan in 1x op te smeren? Ik vind de consistentie van mijn serum te plakkerig/dik en hoop het zo op te lossen
Wat zijn jullie favorieten van The Inkey List? Mijn Ordinary spullen beginnen langzaam op te raken en ben wel benieuwd naar iets nieuws…
De salicylic acid cleanser is erg fijn vind ik!
En @Rapsody ik weet het niet zeker maar denk niet dat het veel verschil maakt met het gewoon na elkaar te smeren of samen
Weet iemand een goede eye shadow base / primer? Ik grijp al maaaanden mis op die fijne van Catrice. Ik heb echt intens vette oogleden en tot nu toe werkt niks…
Bij ICI Paris NL zijn bepaalde producten uit de Magic Star lijn van Jeffree Star met 70% korting verkrijgbaar! Het zijn vooral donkere tinten. Bijvoorbeeld https://www.iciparisxl.nl/nl/jeffree-star-cosmetics/magic-star/p/BP_1023782/concealer-3-4ml.
@Blush UD Primer Potion, P. Louise Eyeshadow Base of Too Faced Shadow Insurance vind ik allemaal fijn. Lookfantastic heeft een travel size van de eerste voor een gunstige prijs dus misschien kun je die eerst kopen om te proberen? Bij vettige oogleden helpt het bij sommigen trouwens om de oogleden af te poederen na het primen (maar bij mij wordt het dan cakey)
De matte van Zoeva bij de Douglas te bestellen. Wel oogcreme gebruiken s avonds, want het droogt wel een beetje in.
——————————————
Ik heb intens zin om een hele nieuwe skincare routine en chemische peelings te bestellen. Heb alleen geen zin om er de volle mep voor te betalen.
De cleansing balm is fijn! Alleen de verpakking is kut in het begin, maar dat wordt beter na verloop van tijd
The Ordinary is redelijk goedkoop! Weet niet of je dat al geprobeerd hebt?
Thanks! Ik moet wel afpoederen, en dan nog creast het als een malle. Echt vreselijk!
Goede tip, maar dit werk helaas niet zo goed voor mijn huid.
Ik meng het met hyaluronic acid
Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen, maar ik heb het Natasha Denona Sunset oogschaduw palette in 2020 gekocht via LookFantastic. Ik heb de meeste kleuren enkel geswatched/max 2 keer gebruikt. Is er iemand geïnteresseerd in dit palette? De aankoopprijs was €120 volgens mij, maar ik hoef er niet de volle mep voor. Ik wil er vanaf, omdat de kleuren toch niet helemaal mijn ding zijn, ik geen ster met oogschaduw ben en ik mijn stash wat wil uitdunnen.
Ik zal wat foto’s toevoegen als spoiler.