Hoe combineer je je make-up met een mondkapje?
😁#namasteetjes#tutorial pic.twitter.com/OYmBBciuuG
— martine sandifort (@msandifort) March 14, 2021
Hoe combineer je je make-up met een mondkapje?
😁#namasteetjes#tutorial pic.twitter.com/OYmBBciuuG
— martine sandifort (@msandifort) March 14, 2021
La roche posay werkt echt goed om je huid te kalmeren en herstellen. Je hebt een lijn voor de overgevoelige huid en 2 lijnen voor extra hydratatie, dus ik zou even kijken welke het beste bij je past!
Oh van dat merk heb ik wel vaker gehoord! Ik ga er eens naar kijken, dankjewel!
Mijn hoola bronzer van benefit is bijna op en ben wel toe aan iets nieuws. Iemand nog goede suggesties?
Ik heb de bronzer van Bobbi Brown in Golden Light. Die vind ik heel erg fijn! Doe er echt al heel erg lang mee. Enige bronzer die bij mij niet oranje uitslaat.
Heb hem even gegoogled, maar zeker mooie kleur. Even checken in de winkel of hij niet te licht voor me gaat zijn. Thanks voor je reactie!
Ik ben wel fan van de Nars bronzers, vorig jaar hebben ze een aantal nieuwe kleurtjes op de markt gebracht waardoor er wel meer keuze is voor koel/warm, mat/glanzend voor verschillende huidskleuren .
Ah ja die TrueSkin moet ik dan toch maar eens proberen! Ik hoorde van sommigen dat hij een beetje een masker-effect gaf, maar dat is bij jou totaal niet zo dus wie weet
En wat betreft de swatches: als je er zin in hebt om ze te maken dan lijkt het me super om te zien, maar als je geen tijd/zin hebt dan is het ook helemaal goed!
Oh ja, ook wel een mooi merk inderdaad! Jammer dat winkelen nu niet zo heel toegankelijk is. Online make-up kopen vind ik nog wel tricky…
Mooi Dank je wel!! Goed om te zien dat zwart ook echt zwart is bij Mesauda.
Ik zoek een goede minerale zonnebrand poeder voor mijn gezicht, die je met zo’n kwast gewoon kunt aanbrengen vanuit de huls zeg maar.
De prijzen variëren nogal, maar ik hoef niet de duurste haha.
(gewone zonnebrand vind ik niet fijn aanvoelen, zeker niet onder make up) en ik ben zwanger dus wil zo’n masker echt voorkomen.
Heeft iemand een goede (betaalbare) tip?
Heb je deze zonnebrand al eens geprobeerd? Deze is niet vet en draagt ook goed onder make-up.
Ik heb nu die van paula’s choice (rode tube) maar vind echt geen enkele fijn, wil echt bewust de poeder kopen, toch bedankt
Ik vind de blurring meer je huid net iets gladder maken, poriën worden iets minder zichtbaar, maar ik zou m niet perse aanraden voor een vette huid. Aan het eind van de dag glim ik er gewoon doorheen, terwijl ik geen hele vette huid heb eigenlijk. Tov andere mattifying primers is dit ook gewoon een crème en niet zo’n dikkere substantie dat echt meteen matteert.
In die van Hourglass zit wel gewoon siliconen trouwens, wil je dat echt mijden omdat je huid er niet goed op reageert? Als je wel siliconen wil gebruiken dan kan ik de pore refining primer van Smashbox ook echt aanraden, die matteert super goed en maakt je huid heel glad.
Beauty By Sari ben ik zelf geweest. Top!!
Je zou kunnen kijken naar Brush on block, ik heb deze zelf nog niet gebruikt maar lees wel goede reviews. Moet wel zeggen dat de meeste het gebruiken als een touch up, dus eerst een ‘echte’ spf en dan deze poeder variant om bij te werken door de dag heen en over make up. Ben zelf ook van plan om deze te halen om bij te werken.
Ik heb bij mn douglas bestelling een leuke cadeau code gekregen. Hij is geldig tot 15 april en ik bestel toch niks voor die tijd. Iemand die hem wil? Is deze:
Oh wat chill! Is er een minimum bestelwaarde voor nodig?