Heeft iemand misschien dé tip of aanrader qua merk. Ik ben op zoek naar een bb/cc cream, ik heb een vrij lichte huidskleur waardoor alles al snel als een masker eruit ziet. M’n huid is vrij egaal en rustig waardoor ik foundation al snel te veel vind.
Waarvoor wil je de bb cream gebruiken dan? Zoek je iets matterends of wat wil je nog een beetje “verdoezelen”?
Ik vind de BAE foundation van Hema heel fijn! Lichte, natuurlijke dekking en de lichtste kleur is voor mij licht genoeg.
Heb je wel eens met concealer gewerkt? Vind ik erg fijn, kun je heel dun aanbrengen en is altijd verkrijgbaar in lichte kleur. Ik gebruik momenteel The Ordinary concealer.
Vind Laura Mercier trouwens een fijne tinted moisturiser hebben.
Ik gebruik nu sinds een weekje de Healthy Mix BB Cream van Bourjois, en ben tot nu toe super tevreden.
Wel geparfumeerd, dus dat is wel iets om rekening mee te houden als je dat liever niet hebt.
Vooral matteren. Verdoezelen is fijn (heb wat plekjes op m’n kin door mondmaskers) maar dit doe ik al met concealer
Ja concealer gebruik ik inderdaad voor bij mn neusvleugels en eventuele plekjes door gebruik van mondkapjes.
Ik gebruik nu de L’Oréal skin paradise in light en dat geeft een mooie lichte dekking. Ik ben zelf heel erg licht.
Ik ga eens kijken, die kan ik nog enigzins testen/bekijken nu in de winkel.
Hi, heeft iemand een idee voor een lipstick waarmee je dit effect krijgt? Vind het er zo mooi en toch nog wel natuurlijk uitzien!
Twig van Mac vind ik hier erg op lijken.
Thanks!!
Doet mij denken aan black honey van Clinique
Welke concealers precies heb je al geprobeerd? En hoe is het effect, zie je echt een zichtbare rand waar de concealer eindigt en foundation begint, breekt een van de twee op als je probeert te blenden, wordt het vlekkerig?
Ik bedoelde eigenlijk concealer all-over, als foundation. Dat bevalt me momenteel heel goed, omdat het zo’n dun laagje is en goed blijft zitten.
Wayne Goss heeft hier een video over:
Eindelijk de knoop doorgehakt om voor powder brows te gaan. Kan wel pas in mei terecht, maar nu al zin in.
Bobbi Brown heeft vandaag 1+1 gratis op de vitamin enriched face base. Musttttt resist
Waaaar
Ik zie het niet
Gewoon bobbibrown.NL en er dan 2 in je winkelmandje doen
Dit intrigeert me! Heb jij (of iemand anders) nog aanraders wat budgetvriendelijke concealers betreft?
Ik heb maar één concealer in mijn bezit, de Full Coverage van KIKO. Die vind ik heel erg fijn om te pinpointen, maar lijkt me niet geschikt voor deze techniek. Ik heb verder goed overweg gekund met concealers onder mijn ogen, dus ik ben er niet zo mee bekend!