Het Beautytopic #3

W
A
T

Ook champagnepop???

4 likes

Die vast wel. Dat was hun sterproduct.

Geen ervaring met Becca, maar ik heb nu de drops van Iconic London en ben daar wel tevreden over!

1 like

Omg, al die maskers en stappen…

Me: ik was mijn gezicht ff met wat water.

1 like

58 step??? Meine gute

2 likes

Ik ben op de helft en ze heeft volgens mij al 8 maskers gebruikt.

Ik krijg al uitslag en eczeem van het idee. 🥲

5 likes

Aan het einde van de video is haar gezicht eraf gevallen hoor

Ze heeft een gezichtsmasker óver een oog- en voordhoofdsmasker én daaroverheen een kinmasker :o_o:
Jeemig wat een afval en wie heeft hier tijd voor/zin in?!

Dat boobymasker lijkt mij wel echt chill trouwens hahaha.

1 like

Die wou ik ook voorstellen, @Louis! Ik heb net nog de kleur Dusk Doll gekocht op aanraden van Youtuber Karima McKimmie - zag er zo mooi uit bij haar. Ik ben benieuwd of 'ie net zo goed blijft zitten als On And On Bronze. Ik heb vette, overhangende oogleden en dit spul zit zo vast als cement.

Ik heb ook al lyrische reviews gelezen over de Giorgio Armani Eye Tints, maar die (dure) stap heb ik nog niet durven zetten haha.

Maar het werkt wel, wat is zij toch prachtig :heart_eyes:

& @Illuminated Fijne tip, thanks! Echt net alsof je het over mijn oogleden hebt :stuck_out_tongue: Ik zie dat ze het bij de Etos verkopen dus ga daar even kijken. Gelijk ook minder keuzestress want Bobbi Brown en Laura Mercier hebben zoooveel mooie tinten dat ik geen idee had voor welke ik nu moest gaan.

2 likes

ik haal m’n makeup ermee af :smiley: heb niet eens micellair water nodig behalve als ik veel op heb. na een paar x gebruiken gaat ie de was in.

1 like

En @Louis ik heb een stick van Laura Mercier in de kleur caviar. Ik vind hem heel erg mooi, maar je moet er wel een primer onder dragen. Anders is hij zo van je oogleden afgegleden.

3 likes

Ik heb the ordinary maar weer eens gemaild want ik word ziek van mijn acne. Als jullie nog tips hebben? Ik heb mario badescu, paula’s choice, clinique, de halve kruidvat, the ordinary, benzoylperoxide, clindamycine en nog wat niche merken geprobeerd maar niks lijkt te werken. Ik zet fotos in spoiler. Ohja ik zit aan de pil. Ik geef het nog 1 kans en anders ga ik naar de dokter voor evt roa.

Samenvatting

Ik heb geen holy grail helaas voor acne, maar weet hoe ellendig dit is en zou als ik jou was bij huisarts medicatie vragen. Hoeft misschien niet meteen roa te zijn maar weet niet of je andere medicatie al geprobeerd hebt.

Bij mij hielp stoppen met de pil enorm, maar heb er zelf te lang mee doorgelopen

6 likes

Ik ben eigenlijk heel erg tegen medicatie dus daarom wil ik het wel nog een kans geven, er hebben wel dingen geholpen in het verleden maar volgens mij kan ik er nu modder of bladgoud opsmeren en het maakt allemaal niks uit… zo stom

Ik weet niet of je het wellicht al geprobeerd hebt, maar ik had soortgelijke acne (vooral rond mijn kaaklijn) en toen ik geen vlees meer at ging het weg na een paar weken en nooit meer teruggekomen. Misschien werkt het niet voor jou maar mij hielp dat wel!

Aan welke pil zit je? Acné rondom je kaaklijn heeft bijna altijd een hormonale oorzaak en het is een fabel dat de pil ertegen helpt. Tweede-generatiepillen (zoals Microgynon) hebben juist een androgene werking.

1 like

Gewoon de normale, ik had eerst de diane. Ja het meisje van de body shop zei dat idd ook al maar ik wil geen spiraal, wat blijft er dan nog over? Prikpil?