Het Beautytopic #3

As de parfum maar gesealed is kun je het gewoon ruilen!

1 like

Wowww tempting… Ik wil ook nog het nieuwe Natasha Denona palette bestellen dus moet even bedenken of dit niet te veel hetzelfde gaat zijn…

Edit: oké besteld. 33 euro is een koopje

2 likes

Ik denk dat je wel safe zit qua gelijkaardigheden. Ik heb het retro palette en het zijn echt rozige/paarsige kleurtjes :blush:. Overigens topkwaliteit :ok_hand::star_struck:.
Deze sale op het Huda palette is blijkbaar niet in België :cry:

1 like

Oeehhh dan hoop ik dat natasha denona korting doet met black friday!

Balen dat jullie geen korting hebben, kun je niet toevallig vanaf de Nederlandse site in België bezorgen?

Heeft iemand aanraders wat tutorials betreft voor simpele ooglooks bij kleine oogleden? Ik heb redelijk hooded eyes, maar ook en vooral lage wenkbrauwen, waardoor ik alle tips voor hooded eyes (hoog blenden, oogschaduw aanbrengen boven het bewegend ooglid, etc) niet zo goed kan toepassen. Alles wordt zo snel één onduidelijke vlek/waas!

Minifoto's van mijn mini-oogjes

Screenshot_20210922-024030-525

Screenshot_20210922-023656-432

Lol @ de kwaliteit maar ik heb even spontane foto’s van anderen gescreenshot en uitgeknipt, want op mijn eigen foto’s heb ik altijd mijn huis-tuin-en-keuken wenkbrauwlifthoofd met opgetrokken wenkbrauwen. 🥲🥲

1 like

Check even mettina jager op instagram zij heeft volgens mij wel tips

1 like

Herkenbaar. De meeste hooded eyes tutorials zijn nog te zwaar boven de ogen. Ik leg zoveel mogelijk de nadruk op de zijkant. Zoals in deze tutorial:

Succes! (en dan mag je best wat aanzetten, en met kleuren werken, zeker als je jong bent en het anti-aging helemaal niet nodig hebt.)

1 like

En @TanteBetje, goede tips, dankjulliewel! Ik kijk automatisch altijd over alle anti aging tutorials heen omdat ik er juist graag ouder uit wil zien als ik make-up draag en mijn huid vooral lijkt op een puberhuid (snel vettig en onzuiver, vooral in mijn t-zone, nooit droog en vooralsnog zonder vlekjes of lijnen), maar eigenlijk hebben mijn ogen wel een heel ““oude”” vorm! Ik heb veel zin om nieuwe dingen uit te proberen, over een paar weken heb ik een bruiloft en wil ik er graag knap uitzien, haha!

iemand ervaring met profhilo?

Hij is binnen en zoooo mooi, die shimmers :heart_eyes::heart_eyes:
En geswatchts zijn het meer bruinroze en warme kleuren, dus ik denk dat ik het best kan verantwoorden om over een maand het Natasha Denona Retro palette ook nog te kopen

3 likes

Mooi is ie he :heart_eyes:

1 like

Nog ontzettend bedankt voor het delen van deze tutorial! Ik heb hem vanochtend snel toegepast (living on the edge), en naast dat het veel makkelijker was dan ik dacht, heb ik ook echt voor het allereerst het gevoel dat je de schaduws na een hele dag nog steeds goed ziet zitten, het is geen onduidelijke waas! Ik heb mijn enige palette gebruikt, met 4 neutrale kleuren van MAC, en gel liner van L’Oréal om te tightlinen.

43 likes

Prachtig!

1 like

Heeft iemand ervaring met de Dior Airflash foundation/Dior Backstage Face & Body foundation?

Nog iets voor op jullie “moet je kopen bij Sephora lijst”

Vergelijkbaar met de take the day off balm van Clinique maarrrrrr deze wordt niet heel olie-achtig en laat geen vettig laagje achter. Bij die van Clinique blijft er zo’n waasje achter in je oog, bij deze niet. Qua grootte hetzelfde als die van Clinique en deze was €13 ofzo. Verwijdert (waterproof)make-up echt super goed en snel en mijn huid voelt heel zacht daarna.

14 likes

Stoppp ik had een bon van 20 euro korting die tot vandaag geldig was/is

3 likes

Leuk! Ik heb in NY destijds zo mini kitje met 4 kleuren gekocht en gebruik ze (op 1 kleur na) echt vaak!

Iemand al nimya besteld? Ik wil het graag proberen, maar twijfel een beetje. Wil heel graag het serum en die oogstick testen. Heb ook geen settingspray, dus neig naar de hele set. Tegelijk… ik gebruik heel vaak geen foundation, dus valt er dan wel wat te setten?

Ja ik heb de crème gekocht! Ben heel benieuwd, wilde eigenlijk ook het serum maar heb net 3 nieuwe serums gekocht dus mag niet meer. :joy: Heb alleen nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen, maar Nikkie zei in dr story dat daar een probleem mee was dus ga er maar gewoon van uit dat het goed is gegaan.

2 likes

Heeft iemand hier iets van Nikkie besteld?

1 like

De berichten boven je gaan erover!