Het Beautytopic #3

Ik heb het opgezocht en dat zou inderdaad goed kunnen. Bedankt voor de tip! Ik ga dit proberen.

Edit: bedoel je deze: https://www.paulaschoice-eu.com/skin-perfecting-bha-liquid-exfoliant-m2010.html?dwvar_m2010_size=fullsize&cgid=exfoliants

Kan je die ook gebruiken bij een drogere huid?

Ik zou voor een droge huid eerder deze pakken

Die liquid kan je huid best uitdrogen, de lotion doet dat minder.

1 like

Ik heb ze allemaal gebruikt en had het beste en langste effect met polar.
Ik heb nu doekjes via Amazon gekocht maar die zijn zeker niet milieu vriendelijk, dus ga weer terug naar polar.

1 like

Oké dan probeer ik deze. Bedankt!

Werkt dat ook goed om je wenkbrauwen ‘normaal’ in model te houden? Want meestal zie ik mensen er zo fluffy/feather brows mee maken maar ik vind mijn eigen wenkbrauwvorm prima eigenlijk.

Jaa zeker! Ik kam mijn wenkbrauwen ook “gewoon” door met die zeep en dan blijft het mooi en netjes zitten.

2 likes

Binnenkort bij douglas! Heb hier een flink aantal lipsticks van uit Amerika in de oude formule nog. Echt hele fijne lipsticks. En nu volledig vegan

7 likes

Ik heb voor mijn verjaardag wat Kylieskin producten gekregen, maar wat zit daar een vieze geur aan :confounded:

1 like

Ici Paris heeft 21% korting op bijna alles in de Belgische website. Ook op Mac, huda beauty, benefiet, urban decay, 

Wel enkel vandaag dacht ik

Hoe krijg je zelfbruiner uit je haar? Heb geblondeerd haar en de rand van m’n haar + ‘bakkebaarden’ zijn gewoon helemaal bronskleurig. Google zegt oa citroen maar dat doet niet veel. Helpt tan eraser? Iemand ervaring mee voordat ik onnodig €20 neertel? :pleading_face:

Geen idee of tan-eraser werkt, misschien kan je evt Head & Shoulders proberen? Weet dat dat vaak wordt gezegd als je bijv. je haar wat te donker hebt geverfd enzo dus mss dat het hiervoor ook werkt?

3 likes

Welke mascara is echt goed nat en geeft veel af? Met droge mascara’s ben ik altijd zo lang bezig.
Ik kan niet met siliconen borsteltjes of kammetjes

Heeft iemand ervaring met Facetheory?

Ik gebruik nu vrijwel alleen the ordinary, maar ik vind het lastig dat ik sommige dingen niet kan combineren en ben een beetje zat van het uitzoekwerk. Ik zag bijv. het regenacalm serum online wat me erg aanspreekt.

Ik doe dit dus altijd als ik m’n haar was, alleen dan max 5 minuten en dus niet zo lang als jij zegt. Zou dat veel verschil maken? Merk er nu niks van namelijk :tangerine:

1 like

Ah zo! Ga het proberen, hopelijk heeft het effect. Zit nu nog met opgedroogd citroensap in m’n haar.

Een keer wat anders dan oranje lijkt me wel verfrissend :joy:

1 like

Ik heb daar via een facebook ad ooit een setje bij gekocht en het ruikt allemaal fijn en voelt lekker maar ik heb het nog niet lang genoeg gebruikt om je echt resultaat te garanderen. Maar het ziet er dus wel goed uit

1 like

Supergoede deal zeg. Ik heb ‘m al, echt een goed palette!

3 likes

Heeft iemand ervaring met deze deodorant? https://www.iciparisxl.nl/dkny/cashmere/deodorant-stick/p/BP_39906

Ik merk dat Dove z’n ding niet meer doet bij mij en ben opzoek naar een alternatief

Ik niet, maar door die reviews ben ik zeker geneigd om m te bestellen. Al heb ik nog nooit een deo gevonden die echt werkt, dus ik verwacht geen wonderen haha.

2 likes

Voor mijn zusje heb ik een parfum besteld bij Douglas. Hier kreeg ik wat gratis mini cadeautjes en samples bij die ik zelf heb gehouden en al heb open gemaakt.
Nu blijkt dat mijn moeder dezelfde parfum heeft besteld en wil dus graag een ander cadeautje geven. Weet iemand of ik de parfum nog kan ruilen gezien ik de miniaturen al heb open gemaakt?