Wow, compleet overheen gelezen
Ah joh, kan gebeuren.
Ik probeer te bestellen bij de franse sephora site, maar hij zegt dat hij niet naar mijn adres kan sturen. Heb hem wel gewoon op verzenden naar Nedeland staan. Snap er helemaal niets van. Iemand anders dit ook gehad?
Wat gek, ik heb gisteren nog besteld en dat ging gewoon prima, ook op een Nederlands adres.
Ik probeer het straks even op mijn laptop, hopelijk lukt het dan wel
Volgens mij is het product dat je wilt bestellen niet beschikbaar in Nederland.
Ik woon in Belgiƫ en sommige merken of producten versturen ze enkel naar Frankrijk (vn Rare Beauty)
Oh super jammer. Ik had een sephora favorites lip set, een Marc Jacobs lipstick en een Laneige lip mask in mijn mandje.
Ja wellicht zit er dan iets tussen wat ze niet naar Nederland verzenden. Normaal geven ze het aan welk product (of misschien is het wel de volledige bestelling?)
Weet een van jullie of je bij een wimperlift ook moey zorgen dat het droog blijft (en zo ja hoe lang) of is dat een mythe? Het staat namelijk niet op de verpakking
Ja de eerste 24 uur wordt het aangeraden!
Ik zie dat Catrice (en Essence misschien ook?) nu ook wat skincare hebben, oa zoān rode peeling. Heeft iemand hier al iets van geprobeerd?
Ik ben gisteren in de make-uptunnel van YouTube beland en wil nu de Clinique black honey die natuurlijk overal is uitverkocht.
Weet iemand een goede dupe?
Elf sheer lipstick black cherry is een dupe! Black Honey is in NL sowieso lastig te krijgen, douglas, ici en Bijenkorf verkopen het bijv al niet.
Is dit m niet?
Thanks!!
@Ladyhawke Dat is 'm inderdaad! Los is ie uitverkocht en ik hoef niet zoān heel pakketš¬
Ik heb de where it all starts cream van Nikkie tutorials gekocht en ik vind m mehā¦
Ruikt heel lekker, textuur voelt ook lekker als de binnenkant van een marshmallow, maar op mijn huid vind ik m minder. Plakt heel erg, wat natuurlijk top is met make-up, maar zonder make-up voel ik m gewoon zitten en voelt mijn huid een beetje stroef. Geeft een enorme glow, waar ik normaal echt van hou, maar deze glow is een beetje blauwig en dat staat mij gewoon niet. Ziet eruit alsof ik een waasje op heb. En hij accentueert mijn poriƫn en lijntjes juist heel erg heb ik het idee. Misschien dat het met make-up erover wel heel mooi is, dus dat ga ik straks even proberen, maar ik denk ook niet dat ie voor mijn huid voedend genoeg is.
Ik denk dat je de lijn van Nikkie ook niet zozeer moet zien en gebruiken als skincare maar inderdaad als een basis voor make-up.
Hm ze zetten het zelf neer als moisturizer/primer en qua ingrediƫnten is het een prima moisturizer.
Ik heb de deodorant nu een week gebruikt, dus even een tussentijdse review @Sok. Ik deed normaal met dove na savonds t douchen en sochtends deodorant op. Ik rook mezelf best snel daarna. Deze deodorant smeer ik sochtends op (niet meer savonds) en ik rook de geur savonds nog. Soms rook ik de deo sochtends de volgende ochtend nog. Beetje gek, maar zit de hele dag te snuffelen aan mezelf . Met sporten werkt ie ook echt top, ruik nauwelijks naar zweet dus echt chill. De geur is niet te overdreven aanwezig, hij smeert fijn en witte vlekken op je shirt kun je gemakkelijk verwijderen met een doekje. Al met al: ik ben fan, enige nadeel is dat ie best prijzig is maar lees dat ie lang mee gaat. Dat moet ik dan zelf nog even uittesten