Boven de dw light en onder de sheer, de light is echt wel wat dekkender. Dit is beide kleur ecru, dus de kleuren zijn ook wel anders. De sheer is heel dun, vergelijkbaar met Mac face & body, maar heeft dus wel wat dekking. Zou het wel echt een dunne versie van de DW noemen, de light vind ik zijn naam niet echt eer aan doen eigenlijk omdat de textuur alsnog wat dikker is en voor mij niet light aanvoelt of eruit ziet.
Dankjewel! Ik ga eens kijken of ik deze kan testen. Zoek nog altijd iets in de trant van Mac Face en Body maar mijn gezicht lijkt dan na een paar uur op een wandelende frituurpan.
Oh dan is de sheer misschien wel een optie voor je! Wij hebben m al wel in de winkel maar online nog niet, dus weet niet of ze m overal al hebben.
Ik ook!
Ik ben een eyeshadow palette liefhebber en morgen komt de nieuwe Retro van Natasha Denona uit. Ik ben nog wat in dubio omdat haar vorige Zendo mij tegenviel en het er op het eerste zicht nogal koel uitziet (heb warme ondertoon).
Wat vinden jullie?
Haha ik probeer op de Estee Lauder site een kleur te matchen en ik krijg kleur Espresso. Ik ben blond en heb een lichte huid haha dus dat werkt helaas niet zo goed. Misschien morgen eens kijken of ze m ergens in de winkel hebben.
Omgggg ik had deze nog niet gezien maar ik wil het!!!
Geen antwoord op je vraag ahha. Al vond ik Glam online ook heel koel lijken en irl is die best warm
Nu wil ik deze haha. Welke zou jij aanraden voor een droge huid, deze of de sheer?
Die van The Body Shop is ook fijn!
De futurist! Die is verzorgender en de sheer is gewoon mat.
Dankjewel!
Haha sorryyy!
Yes idd, glam is een van mijn faves en die zag er inderdaad op promofoto’s heel koel uit.
Ahh nu wil ik die foundation ook. Alleen welke kleur in godsnaam?!
Welke foundation heb je nu en in welke kleur?
Ik heb hetzelfde probleem! Haha ik draag Giorgio Armani luminus silk in 5, welke zou dan goed zijn?
Voor degene die de Maybelinne Sky High mascara gebruiken, hij is nu 8.75 bij Bol! Net besteld. Ben heel benieuwd!
Ik gebruik nu de healthy mix bourjois in nummer 54 beige
Volgens de temptalia foundationmatrix zou 2n1 desert beige een goede match zijn!
Wat lief dat je hebt gekeken! Handige site ook zeg.