Ik ging ook Sky High aanraden zoals hierboven de gewone lash sensational heeft ook een ‘kammetje’ trouwens.
De In extreme dimension van Mac vind ik ook een goeie, stekeltjes maar wel iets groter dan Sky high bijvoorbeeld.
@Vanjie Ik heb wel de waterproof versie, anders heb ik echt sneue rechte wimpers. Verwijderen gaat bij mij prima met een cleansing balm. Ik gebruik nu die van the body shop en hiervoor die van elf, met beide gaat het prima.
Maar als je zulke mooie wimpers hebt als Flowers is dat idd niet nodig
Volgens mij ben ik de enige die de sky high mascara niet zo fijn vind? 🥲 krijg er echt intense spinnenpoten van… geeft wel lengte, maar moet er altijd nog met een andere mascara of los kammetje doorheen om het een beetje te fixen
Ik vind m ook niet zo fijn! Het borsteltje is voor mij te flexibel om lekker te werken en zelfs de niet waterproof versie krijg ik er amper af
Ik heb vrij rechte fijne wimpers, en ik moet niet van die dikke mascara, want snel spinnepoten en die harige borsteltjes doet alles aan elkaar plakken. En ik hou van goed zwart, natuurlijk en verlengende mascara. Mijn twee favorieten op dit moment zijn:
Helena Rubenstein Lash Queen Feline Blacks. Het is een siliconen borsteltje, maar haartjes zo fijn als
een echt borsteltje. Resultaat is prachtig gesepareerde wimpers die toch duidelijk zwart zijn. Minder verlengend als mijn tweede favo, maar wel dikkere lashes, en daardoor uitgesprokener.
Hourglass Caution Extreme Lash mascara. Een mascara met echte haartjes… ja, sorry… Maar ik kreeg deze mascara bij een palette, en hell yeah, wat een geweldige mascara. Extreme? Nee, heel mooi natuurlijk, fijn separerend, goed op te bouwen, verlengend. En heel fijn, je wimpers worden niet keihard, maar blijven zacht en soepel.
Ik combineer deze graag. Met de Hourglas als laatste voor in de puntjes voor verlenging.
Mooie kleuren! Als je ooit een look hier post, tag me
Wooow wat heb jij práchtige wimpers
Jouw hoofd na het sporten is voor mij het allerhoogst haalbare
Telescopic van L’Oréal!!!
Heeft iemand een tip voor een cleansing oil? Gewoon vrij basic is goed. Ik gebruik nu de vitamine A van de tuinen en daarna een gel cleanser van Vichy. Echt een gouden combi. Alleen de oil cleanser heeft nu een vernieuwde receptuur en is waardeloos. Ik wil er morgen 1 kopen, dus het moet verkrijgbaar zijn bij ici Paris, Douglas, de tuinen, Kruidvat of Etos.
Ik vind deze echt chill
Ohhhh ik wil trouwens ff een foundation delen hoor! Ik ben echt double wear fan, lafffff die foundation, maar ik zag op Tiktok laatst een vrouw die deze foundation gebruikte en haar huid was zo mooi
Heeft dezelfde dekking als de double wear maar hij is dunner qua textuur en glowy, ben er zo blij mee en krijg zo veel complimentjes erover. Schijnt ook verzorgend te zijn maarja idk.
Er is ook een double wear sheer uit nu, heb die ff getest vanmiddag en zag er ook super mooi uit.
Heb de paarse van nivea in een pompflacon, werkt top.
thanks voor alle mascara tips allemaal! Ik ga morgen shoppen
Wow ja heel mooi! Welke teint heb je dan genomen? Ik vind dat altijd zo lastig om te kiezen!
Bij beide heb ik dawn! Zal na mijn vakantie te licht zijn en dan gebruik ik rattan, maar de kleuren komen nagenoeg overeen met elkaar!
Is er een verschil met double wear light?
en mijn eeuwige vraag: denk je dat het werkt op een vette huid?
Oepssss besteld volgens mij echt precies de consistentie die ik zoek!!
Volgens mij gaat de light eruit, maar ik zal ze straks ff swatchen naast elkaar!