Het Beautytopic #3

Heeft iemand een d.yson airwrap dupe en daar tevreden over?

1 like

Ik heb een giftcard van €20 euro voor de Douglas maar koop eigenlijk zelden nieuwe beautyproducten. Ik draag wel graag make-up, parfum en gellak maar mijn collectie is redelijk minimalistisch. Ik heb bijvoorbeeld gewoon één blush, highlighter, mascara, etc die ik dan elke dag draag. Ik investeer liever is een basic die ik bijna elke dag kan gebruiken dan bijvoorbeeld een heel heftig oogschaduwpalette

Iemand een leuk idee voor iets waar ik naar kan kijken als onderdeel van een “capsule” beatyroutine?

Je kunt een wenkbrauw gel kopen. Ik gebruik zelf die van limecrime in dirty blond, maar je kunt ook een nemen die transparant is.

Of je koopt een aantal sheetmasks om je huid te verwennen

Oh dat is wel een leuk idee! Ik heb hele lichte wenkbrauwen, en gebruik er nu altijd eentje met kleur van Catrice. Toevallig is die bijna op. Merk jij dat een wenkbrauwgel van bijvoorbeeld Limecrime echt beter is dan een cheap merk?

Ik vind hem wat gepigmenteerder en het borsteltje vind ik erg fijn. Die is lang en dun, de meeste wenkbrauwgel borstels vind ik kort en dik.

Of het beter houdt dan een budget merk weet ik niet. Ik gebruik het meer voor de pigment.

1 like

@Rozecoupeschaar toch?

Ik heb die foundation en ben er heel blij mee! Hij is wel mega dekkend, daar moet je van houden. Ik vind zelf dat hij er wel natuurlijk uit ziet als je niet teveel gebruikt. Mijn huid is tegenwoordig extreem vet en ik heb ook met deze foundation echt een glimmende huid maar ik vermoed dat deze foundation bij andere mensen voor minder glim zorgt.

1 like

Iemand nog een budget aanrader voor een oogpotlood (donkerbruin) waarmee je kan smudgen zonder dat het lijntje helemaal verdwijnt? Ik kom via youtube alleen high end aanbevelingen tegen, maar een oogpotlood vervang ik heel vaak om ooginfecties te voorkomen :sweat_smile:

Essence longlasting eye pencil! Heel fijn en kost niets.

2 likes

Ik heb em! Al eens eerder over gepost volgens mij, maar ik ben er zeer tevreden mee. Heb halflang haar (net over mijn schouder), mijn haar past nog precies op de barrels. Als je langer haar hebt, zijn denk ik die verlengde fijner om te hebben. Ik had het hiervoor nog ietsje langer en dan was het echt wel proppen om al mijn haar op de barrel te krijgen.
Ik krijg er hele mooie slag door, maar je moet geen krullen verwachten. Maar het is alsof je zo van de kapper komt. Ik zou het zelf niet zo kunnen föhnen iig. Fohn opzet en ronde borstel vind ik ook heel fijn. De andere kamborstels heb ik niet, is denk ik wel fijn als je je haar glad wil fohnen.

1 like

Thanks! Fijn prijsje idd. Maar weer even een bezoekje aan de kruidvat brengen.

Eens met @Snoeptomaatje . Ik vind deze nog iets langer netjes blijven zitten en ik koop ze altijd in met 25% korting, dan zijn ze 6,10 of zoiets:

1 like

Super fijn :blush: heb je toevallig een linkje bij welke verkoper?

1 like

Ik heb altijd catrice oogpotloodjes en daarmee gaat het prima. Je hoeft ze trouwens niet weg te gooien, je kunt ook een halve cm er af slijpen toch?

Thanks! Ja misschien niet helemaal goede omschrijving, maar ik heb vaak zo’n draai ding, dus niet een “echt” potlood. Haal dan ook weleens een stukje af, maar dan gaat het heel erg brokkelen. Maar misschien moet ik voor een wat minder zacht potlood gaan. Ga komende tijd wat uitproberen :slight_smile:

1 like

Die Douglas variant heeft een ingebouwd slijpertje in de achterkant.

1 like

Ik ben wel fan van de Catrice 18h Color & Contour. Dat is zo’n draaipotloodje. Heb altijd de kleur Stella McBrowny.

2 likes

Ik heb em via een gekke route gekocht, daar is geen linkje van helaas. Maar hij is o.a. bij de bijenkorf te koop? En via dyson zelf volgens mij?

Thanks voor de aanraders allemaal. Wel een beetje keuzestress nu haha :laughing:

Ohhh :shushing_face: ik vroeg om de dupe haha niet de originele