Gebruik je deze voordat je de make up aanbrengt?
Yes! Volgens mij kan je het ook gebruiken na de makeup als setting-spray of tussendoor, maar dan gebruik ik liever poeder.
Wat trouwens ook nog kan werken is eerst poeder gebruiken en dan pas foundation. Gebruik overigens verder ook nog een primer (bareminerals combo control), maar primers werken bij mij helaas nooit om mijn makeup langer mooi te houden.
Krijg je hier geen meeeeeega flashback van omdat er zink in zit?
Nog niet ervaren, ook niet met foundation waar zink inzit, maar ik sta niet zo vaak op de foto. Maar als je verder geen extreem vette huid hebt, zijn er vast wel andere producten die je dan beter kunt gebruiken. Dit helpt mij tot nu toe heel erg om niet na twee uur al helemaal glimmend te zijn.
Geen ervaring mee, maar Jetske Ultee heeft zich wel āredelijkā positief uitgelaten over gehydrolyseerd collageen. Ik weet niet of dat spul van Oslo gehydrolyseerd is, maar er zijn legio merken die iets dergelijks aanbieden. Dan kun je prijzen vergelijken.
Ik gebruik al jaren collageen en gelatine van G.reat Lakes en dan krijg je de garantie dat het 100% van grasgevoerde runderen is. Betaalbaar spul, je doet best lang met een bus. Ik vermoed dat die kleine zakjes van Debbie reteduur zijn, maar dat is een aanname.
Zojuist nog even gekeken maar wat lachwekkend:
28 zakjes van 2,5 gram voor maar liefst ā¬ 56,90. Dat is dus 70 gram product voor ā¬ 56,90.
Tenzij je een membership neemt maar Google reviews laat al zien dat je daar lastig van af kunt komen qua klantenservice-contact.
Als je dan een vergelijking doet met G.reat Lakes (eveneens gehydroliseerd collageenpoeder) krijg je 454 gram voor ā¬ 26,95.
De Oslo kost 0,81 cent per gram. G.reat Lakes kost 0,06 per gram.
Oslo is dus 13,5 keer duurder dan G.reat Lakes en bij die laatste heb je de garantie van grasgevoederde runderen, Non-GMO, geen bio-industriedieren, antibioticavrij enz.
GĆ©Ć©n idee of Oslo dat ook biedt want na zoān prijsverschil heb ik mān keuze al gemaakt zeg maar
Zo te zien wordt je doodgegooid met gehydrolyseerd collageenpoeder qua aanbod dus. Wat influencers aanprijzen koop ik sowieso nooit, maar dat is mijn persoonlijke principe
Je kunt altijd zelf onderzoek doen. Jetske Ultee geeft aan dat ze de āopgeknipteā vorm dus wel okĆ© vindt / minder sceptisch is of het wat zou doen.
Ik geloof sowieso niet dat het rimpels gladtrekt etc. etc. dat is in mijn optiek puur marketing-gelul. Misschien echt mini rimpeltjes maar net doen of je er een gladde huid van krijgt, vind ik bullshit. Maar met 100 filters kun je een egel nog glad laten lijken natuurlijk. Dan is die egel ineens een naaktslak
Hebben jullie nog aanraders van Hourglass? Ik heb nog een waardebon, maar twijfel een beetje waar ik hem aan zal besteden. Hun concealer heb ik al (die is erg fijn )
Ohh de Caution mascara is echt top!
En de illuminating powder
Ik heb in het voorjaar een setje gekocht, om de Ambient Lightning palette. Dat is (voor mensen met een lichte/medium huid) een aanrader. Er zat ook een Caution mascara bij. En dat is nu mijn favo mascara! Echt jammer, want veel te duur natuurlijk. Separeert, verlengt niet heel erg, maakt mooi zwart en wordt niet hard. Zo makkelijk te verwijderen. Heel fijn.
Ik heb een ambient lightning palette waar ook blush, bronzer en highlighter in zit en die is echt top! Was LE destijds, dus weet niet of zoiets nu ook in het assortiment zit, maar er worden wel vaker zulke palettes uitgebracht
Ja dat palet @Lumos!! Ik heb toen ook dat sale setje gekocht en vind die poeders zooo mooi. Mān huid gaat er echt van stralen. Zou haast zeggen dat het het geld waard is (en dat zegt wat want volgens mij kost ie echt 70 euro?)
Deze vind ik fijn elke dag 1 schepje door mijn koffie
Mijn huid is veel meer gaan stralen en lijntjes iets minder zichtbaar
Beetje laat maar ik gebruik met datzelfde kitje duo! Werkt goed!
Wat is een fijn betaalbaar product om je wenkrauwen mee in te kleuren/ bij te tekenen? Ik ben een beginner en zie door de bomen het bos niet meer Liefst iets wat je in de winkel kunt kopen
Ik vind de nyx microbrow pencil wel een chill product
Ik ben heel erg fan van de Catrice eyebrow set! Die met twee poeders en een kwastje/pincet onder de poeder. Verder heb ik nog steeds niks betaalbaars gevonden wat qua kleur koel genoeg is. Een andere fijne vind ik de Essence brow pomade + brush, maar poeder werkt wel het snelst en makkelijkst vind ik.
En als je nog een goede wenkbrauwgel zoekt: NYX brow glue! Wil nooit meer wat anders.
en @Nysmn thanks! Ik ga even kijken
Haha ik kom er nu dus ook achter dat wenkbrauwgel weer wat anders is als een wenkbrauwpotlood š„² Zie dat sommige gels ook een ākleurā hebben dus dacht dat dat hetzelfde effect heeft
Ja ik gebruik de hema getinte wenkbrouwgel om mn wenkbrouwen te vormen en te ākleurenā en dat werkt echt goed vind ik, vooral als je iets zoekt wat snel en toegankelijk te gebruiken is!
Ik gebruik een wenkbrauwpalletje van Sleek. Zit een soort gekleurde wax in en een poeder. Ik gebruik alleen de wax omdat ik dat mooier en strakker vind dan poeder. Ik gebruik het met een los wenkbrauwkwastje van volgens mij Mac (maar dat is onleesbaar geworden) met aan de ene kant een spoolie en de andere kant een schuin kwastje. Je krijgt bij dat palletje wel van die kwastjes maar dat is echt voor kabouters hahah
Het is deze trouwens:
Alleen dan de extra dark maar die is even goed zoeken online want is er niet echt meer. Ik doe er trouwens echt een jaar mee ofzo.