Heel mooi - blijven ze ook lang zitten / slijten ze mooi weg?
Ja! Ik vind ze echt top, vervaagt ipv wegslijten met gekke randjes.
Haha klinkt goed!
Bedankt iedereen! Ik sla de tips even op.
Leuk om een soort endorsement te krijgen voor de aankoop! Ik had de glowy primer en tinted moisturiser geprobeerd op 1 van die hete zomerdagen en het bleef echt heel goed zitten. Ik heb ook een monster van de tinted moisturiser gekregen. En daar ben ik ook heel blij mee. Maar ik heb nog genoeg geduld om te wachten op een goede aanbieding.
Maakt die tandpasta je tanden ook echt witter? Vraag me altijd af of dat nou echt zo is met zoān zwarte tandpasta haha
Ik zie niet echt verschil eigenlijk maar ik inspecteer mān eigen tanden nooit dus misschien wel? Het is in elk geval niet wit zoals het zou zijn zoals ze gebleekt eruit zien. Ik heb deze ook alleen omdat mān vriend tandpasta uit mocht kiezen en hem dit cool leek
Haha mooie reden om het te kopen
@Baymax wow ik had ook eigenlijk niet verwacht dat het echt goed zou werken, maar dat het zelfs schadelijk kan zijnā¦
Aha okay geen goth tandpasta meer voor mij hierna
Ik ben in de weer met een DIY lashlift. Ik denk dat het best goed kan werken, maar het grootste probleem is dan mijn wimpers niet tegen de pad aan blijven zitten. Zodra ik de lotions erop smeer (dep) laat de lijm los en storten mijn wimpers weer omlaag en dan heeft het permanenten weinig zinā¦ misschien eerst krullen van tevoren ?
@Karl_Lagerfeld heb jij tips hiervoor ? Ik gebruik de kit uit dit filmpje alleen bij mij staat er 10-12 minuten op de verpakking ipv 6 minuten
Je wimpers van te voren goed schoonmaken, liefst niet met een olie en zorgen dat ze goed droog zijn. Genoeg lijm gebruiken, liever te veel dan te weinig en niet te veel lotion gebruiken want dat is niet perse nodig.
Lashlift bij jezelf is echt lastig hoor, wordt nooit zo mooi als wanneer een ander het doet.
Bedankt voor de tip ik was juist positief verrast want het lukt goed om mān oog open en ontspannen te houden, maar vooral het middelste deel van mijn wimpers blijft dus loslaten zodra ik er wat op smeerā¦ over een paar dagen nog maar een keer proberen
Ik gebruik niet de lijm uit de kit, die werkte ook niet zo fijn bij mij. Maar een losse lijm van essence of catrice ofzo. En dan de wimpers netjes omhoog kammen. En ik probeer ook 10 minuten te laten zitten, oog afdekken met folie.
En ja het is even een klusje, veel werk maar je krijgt er wel handigheid in. En altijd lekker als je bedenkt dat je 40,- hebt bespaard
Weet iemand een goede primer die je bij de drogist kunt kopen? Echt alles smelttttt er af gewoon, echt vreselijk. Moet echt vandaag een nieuwe
Inderdaad een andere lijm gebruiken want de lijm in deze kitjes is niet zo sterk. Ik zou juist niet adviseren om veel lijm te gebruiken want dan kunnen de lotions niet goed bij je wimpers komen. Je moet je wimpers ook heel strak tegen de rods aanplakken en zorgen dat er geen lucht tussen zit.
Niet echt een primer, maar wat bij mij heel goed werkt om mijn make-up mooi te houden (heb een extreem vette huid) is deze spray:
Ja ooit toen de Nikkie hype er was, misschien nog maar eens proberen haha!
@Karl_Lagerfeld @CloserToFine thanks
Toevallig ervaring met de DUO lijm? Die gebruik ik altijd voor nepwimpers te plakken. Ik ben een beetje bang om zomaar wat te proberen hiermee, als mijn wimpers eraf vallen ben ik echt heel verdrietig
Nee, maar ik weet wel dat dat een goede, sterke lijm is dus die kan je zeker proberen! Je wimpers vallen er echt niet zomaar af hoor haha, gewoon in kleine stukjes werken met dunne laagjes lijm en de lijm heel even plakkerig laten worden. Let wel op met de inwerktijden van de lotions, de maximale tijden die op de verpakking staan zijn bedoeld voor stugge, dikke wimpers. En verwijder de lotions altijd goed.