De rode van Chi in sprayvorm
Deze?
Die heb ik gehad maar daar zit dus alcohol denat in, en dacht dat dat ongeveer het slechtste ingredient is voor je huid en haar…
Ja, ik kijk niet naar ingrediënten omdat ik die vooral op mijn pruiken gebruik met mijn steampod.
Je zou dan eerder naar een heat protectant in olievorm kunnen kijken?
Ik gebruik deze van Aveda en vind m heel fijn!
gaat in mijn winkelmandje
Wat is jullie favoriete tandpasta? Ik ben op zoek naar een nieuwe zonder al te heftige mintsmaak. Daar kan ik niet meer tegen
Elmex
Jee dat heb ik helemaal gemist dat de glamour stopt. Jammer
Parodontax. Wel ook een typische smaak, hoewel het tegenwoordig niet meer zo gek en zout smaakt als voorheen, maar in ieder geval geen mintsmaak
Paradontax sorry not sorry hahaha. De eerste 2 weken denk je: gadver wat is dit. Daarna ben je hooked en voelt het zo lekker fris zonder te erg minty te zijn
@Wijntje great minds think alike haha
Ik heb goede verhalen gehoord over mr. Marvis! Die heeft heel veel verschillende smaken. Ben heel benieuwd, ga binnenkort een setje met meerdere smaken bestellen denk ik.
Ik heb vorig jaar meerdere gekocht in Italië maar ik ben eerlijk gezegd niet echt fan. Ik krijg er, hoe lang ik ook poets, niet echt een schone tanden gevoel van. En na een tijdje gebruiken wordt de tandpasta in de tube ook heel dun en loopt het zo van m’n tandenborstel af. Maar dat kan ook komen door de temperatuur van de douche, want daar poets ik in de ochtend mijn tanden. Maar met andere tandpasta’s heb ik dat niet.
@crazyplantlady oh ja! Ik was die tandpasta vergeten, maar die gebruikte ik zo’n 10 jaar geleden ook. Maar de smaak is dus veranderd? Hmm. Die zoute smaak begon me op den duur tegen te staan haha, maar ik zie nu dat heel veel mensen die juist terug willen.
Ja hij smaakt minder heftig dan vroeger inderdaad, ik mis het ook want ik vond het juist steeds lekkerder worden
Ik gebruik deze tandpasta minstens 15 jaar regelmatig en ik heb dat nooit gehad! De textuur van mijn tandpasta is altijd hetzelfde gebleven door de maanden heen, dus ik denk dat je misschien een verkeerde batch had. De kaneel en de drop zijn mijn favoriet. Verder houd ik zelf ook van Parodontax en van Biorepair, die smaakt echt heel erg mild.
Zendium! Schijnt ook preventief te werken tegen aften in je mond. Nooit meer last van. Is alleen niet zo minty, vrij neutraal.
Ik gebruik Parodontax maar ik mis de oude smaak.
Ik heb nu een tandpasta van sensodyne en de mint smaak is echt minimaal, maar schuimt niet echt goed.
———
Mijn huid is eindelijk weer normaal. Hij was zo van slag door mijn nieuwe combi van anticonceptie, maar heeft eindelijk weer een gezonde glow na maanden schilferen door peelings en retinoiden. Was het zo waard.
Smaakt precies nergens naar, voelt wel schoon. Ik voel me ook altijd goth omdat ie zwart is.