Vriendin, dit is BRILJANT!
Naar een vestiging van De HuidKliniek in Amsterdam!
Ik zoek nog een goede foundation waarom is deze heel goed? Ben nu benieuwd
Vind de finish heel mooi en goed op te bouwen.
zijn de paradise of isle hetzelfde als de collistar drops en een aanrader? Gaat dat er gewoon ‘af’ als je je gezicht avonds reinigt?
Hoi allemaal, ik zou graag nepwimpers willen, dus ben mij daar nu in aan het verdiepen. Weet iemand toevallig een goede blog, vlog of post hierover? En kan iemand wellicht een salon aanraden in de omgeving Arnhem? Dank jullie wel!
Heeft iemand hier ervaring met Differin (Adapaleen)? Ik gebruik het nu sinds een weekje en smeer het, aangezien ik een erg gevoelige huid heb, nadat ik crème op mijn hele gezicht en vaseline rondom mijn ogen en mond heb aangebracht. Dit lijkt top te werken; mijn huid voelt goed aan en ik heb totaal geen last van irritaties.
Ik merk echter dat ik de vaseline rondom mijn ogen best vervelend vind voelen en ik het 's ochtends onbewust rondsmeer. Hoe gebruiken anderen Adapaleen op een veilige en efficiënte manier? Heeft iemand misschien tips voor een lekkere oogcrème die ik hiervoor zou kunnen gebruiken?
Heeft er nog iemand het midi Zendo palette van Natasha Denona?
Ik kocht ‘m een goeie maand geleden, maar ik weet het zo niet. Ik vind het moeilijk om de kleuren te combineren en het blenden gaat moeizaam. Die palettes zijn absoluut niet goedkoop dus ik vind het wel een beetje sneu.
Ik ken nog mensen met hetzelfde palette en die hebben geen issues dus misschien ligt het aan mijn kwasten ofzo? Ik heb nog soms moeite met Natasha Denona om te blenden maar bij deze ben ik nooit tevreden met m’n uiteindelijke ooglook.
Heeft er iemand tips wat ik zou kunnen doen?
Is het perse nodig om vaseline rondom je ogen en mond te smeren? Kan je de adapaleen daar niet gewoon overslaan? Of je crème lekker dik smeren rondom die plekken ipv vaseline.
Tip!!! Deze highlighter van Kiko uit de Ray of Love collectie is nu in de aanbieding voor €7,50 en heeft wat weg van Mac Lightscapade. Hij is echt ontzettend mooi en geschikt voor de heel lichte huid!
gooit in mandje
Ik gebruik dat al 6 jaar en ik sla gewoon het gebied rond mijn ogen over. Rond mijn mond smeer ik het wel maar ik zorg dat het niet op mijn lippen komt. Ik heb een hele gevoelige huid maar de enige momenten dat ik dit merkte in combinatie met Differin is door de zon. Ik heb wel eens wondjes gekregen omdat je huid heel dun wordt en daardoor ook gevoeliger voor de zon.
Hier ben ik ook benieuwd naar! Heb jij het inmiddels zelf al geprobeerd?
Ok 2 vragen
- Heeft iemand al besteld bij de Charlotte Tilbury Summer Sale? Heb nog nooit op haar site besteld maar er zitten wel leuke setjes tussen
Sinds vorige week heb ik zo’n eyes to mesmerise en ik vind het wel een heel fijn product dus ik wil misschien wel extra kleurtjes. - Verkopen jullie al eens make-up? En waar dan? Heb wat dingetjes hier in het verkooptopic gezet maar ik denk dat dit forum niet helemaal de juiste plaats is.
Weet iemand of Laura Mercier ooit in de aanbieding is? Ik wil een tinted moisturizer en primer van het merk komen. Maar het is niet urgent (wanneer is een make-up aankoop echt urgent, behoudens limited editions), dus als iemand weet wanneer ze in de aanbieding zijn is dat echt top. Of doen ze mee bij glamour day of iets dergelijks?
Bij de wehkamp hebben ze wel eens producten van dit merk in de sale en bij lookfantastic kun je ook soms met kortingscodes bestellen. Glamourday krijgen we denk ik niet meer aangezien dat blad er ook mee gestopt is.
Geen antwoord op je vraag maar ik heb deze combi drie weken geleden gekocht en ik ben er zo onwijs blij mee! De primer is echt zo goed, ik heb de hydrating primer. Normaal had ik 1 op basis van siliconen, ik had dit jaren eerder moeten ontdekken.
En de tinted moisturiser blijft zo mooi zitten, ik hoef de combi niet eens af te poederen. Ik heb toen bij Skins ook een crème blush gekocht van Westman Atelier en die brengt ook zo fijn aan.
Wat is echt een goede heat protector voor je haar? Ik zie ze vaak met alcohol (denat) erin en dat lijkt me averechts werken
Ik vind die van de andrelon kokoslijn heel fijn!
Ik heb morgen voor het eerst een afspraak voor een lash lift! Ben heel benieuwd