Het Beautytopic #3

Goeie tips. Thanks!

1 like

De oogpotloden van sephora eigen merk, de liquid lips van sephora eigen merk
skincare van ole henriksen
Eyeliner van KVB Beauty
Alles van Fenty Beauty
Pat MCGrath als geld je niet veel uitmaakt en je 125 euro aan een oogschaduwpalette wil uitgeven. Love haar lipsticks ook
Kijk eens naar Serge Luthens parfums
Natasha Denonna heeft ook goeie oogschaduw.

Verder zijn hier al meerdere keren Sephora-favorieten gedeeld

2 likes

Ik zou zeggen de groene thee sheetmasks van sephora zelf maar die zijn veranderd naar matcha en geen idee of die goed zijn. De komkommer oog sheetmasks zijn ook heel fijn en heel lekker met dit weer!

Ah zijn die veranderd? Wat een teleurstelling, dan durf ik ook niet te zeggen of de nieuwe nog goed zijn.

Ja hoorde ik van een vriendin! Ik ga ze wel kopen om te proberen haha

1 like

Ja zo jammer dat ze veranderd zijn. Ik heb de nieuwe versie geprobeerd maar vond ze lang niet zo fijn helaas :frowning: heb wel een hele gevoelige huid

1 like

Ik heb er ook een geprobeerd en ik vind ze eigenlijk best vergelijkbaar @Spaarlamp @Baymax. Ik heb een gecombineerde, niet heel gevoelige huid.

1 like

Gisteren voor het eerst een gezichtsbehandeling gehad, lekker joh! Ik kreeg het advies om een tijdje te gaan detoxen (en af te kicken van nivea soft), door 2 keer per dag te reinigen met een gel reiniger en een konjac sponsje. Daarna alleen een kalmerende toner gebruiken en spf smeren. Dus geen hydratatie, ben benieuwd! Heb meteen alle spullen van korean beauty enzo in het verkooptopic gezet, hopelijk met deze routine iets gevonden wat WEL werkt

3 likes

Interessant dat ze je zo’n minimalistische routine aanraadt!
Wat voor behandeling was het en waar?

Ja best nice vind ik, ook proefjes meegekregen en geen dure producten aangesmeerd gekregen. Heb zelf besloten die spons te kopen. Het was een Made to measure behandeling bij Nature Skin Cosmetics aan de Rozengracht!

2 likes

Klinkt goed! Ik woon superdichtbij de Rozengracht, ga meteen even googlen.

1 like

Shit, wil de CT light wonder foundation opnieuw bestellen maar de kleur naam is er afgesleten :weary: Ik dacht 2, maar vind dat wel een dure gok. Iemand tips?

Samenvatting

(Heb geen Bijenkorf in de buurt)

Waar heb je m gekocht? Als het online is heb je misschien in je mail nog de factuur waar de kleur op staat.

Vorig jaar fysiek in de Bijenkorf, helaas!

Hee bij welke therapeut ben je geweest?

1 like

Als je een Bijenkorf account hebt worden volgens mij de bonnetjes ook digitaal naar je toegestuurd of opgeslagen.

Die heb ik dus ook niet, haha! Kom er nooit, alleen voor CT. Kijk wel even of ik in mn vakantie naar een stad met een Bijenkorf kan gaan.

1 like

Misschien kan je een foto sturen naar de CT mua’s en dat zij het vanaf de foto kunnen zien? Wel tricky met licht misschien maar wie weet

Zie me alsjeblieft niet als je grootste stalker (:cold_sweat:) maar in de spiegel van je eigen foto in onderstaande post zie je inderdaad dat het nummer 2 is.

59 likes

Extra Sherlockpunten! :female_detective:

14 likes