Ja!! Ben er echt heel tevreden over, de kleinste vlekjes zijn weg, de andere zijn toch een stuk minder zichtbaar. Vooral op puistjes die net genezen zijn werkt 't echt top!
Ok dan moet ik toch eens wat trouwer gaan smeren want heb last van pigmentvlekken.
Heeft iemand ervaring met deze reiniger, is deze ook geschikt voor om oogmakeup te verwijderen?
Ja! Maar zou m niet op een watje doen, gewoon olie in je hand en dan op je gezicht doen, beetje water erbij en het wordt een milk.
Thanx, dan ga ik hem bestellen! Ik probeer watjes/wattenschijfjes juist te vermijden want die irriteren mn oogleden enorm op dit moment.
Mwoah het valt tegenwoordig wel mee. Vroeger, als in pre Corona, was ik wel echt van de full face looks. Dekkende foundation, oogschaduw, eyeliner, iets op m’n lippen en vooral eigenlijk smokey eyes in allerlei kleuren met nepwimpers. Maarja toen kwam Corona en zat ik hele dagen thuis, raakte amper make-up aan en áls ik een keer wat op deed was het mascara en wenkbrauwgel en voelde het echt al als veel Ik mis wel echt dat spelen met make-up en lekker dingen uitproberen dus ben dat de laatste tijd weer meer aan het doen, ook al ga ik nergens heen. Maar over het algemeen, als ik nu de deur uit ga is het medium dekkende foundation, concealer, wenkbrauwen, eyeliner, mascara, blush en highlighter.
Omdat mijn favoriete zonnebrand voor het gezicht op dit moment is uitverkocht (la roche posay dry touch) dacht ik, ik probeer weer eens een minerale zonnebrand.
Deze is lichtgetint, dus ik dacht in combinatie met makeup moet het er dan wel mooi uit komen te zien. Maar het ziet er echt uit alsof je een masker op je gezicht hebt en mijn makeup ziet er verschrikkelijk uit Geen aanrader dus.
Ik ben zojuist bij de huidtherapeut geweest, en zij raadde aan om een aantal keer een peeling te doen i.v.m. onderhuidse ontstekingen en hyperpigmentatie. Hebben mensen hier ervaring mee?
Oh joh ik heb deze en vind die juist superfijn! Zou dat nou een heel andere zijn? Is niet mineraal misschien?
Deze is ook getint maar hij maakt juist m’n huid juist heel mooi blurry. Gebruik verder dan alleen nog concealer en een poeder en m’n huid ziet er dan echt egaal uit!
Nee, die is niet mineraal dus dan heb je daar geen last van! Maar omdat mijn huid irritant aan het doen is, dacht ik dat af en toe een spf op basis van zink wel fijn was, maar helaas.
Yes! Voorheen voor onderhuidse onstekingen peelings gehad en ben nu bezig voor hyperpigmentatie.
Oh fijn! Hoe is het resultaat bij jou?
De onderhuidse ontstekingen heb ik zo weggekregen gelukkig! Dus ben zeker te spreken over het resultaat. Voor hyperpigmentatie ben ik dus nog maar net begonnen dus daar kan ik nog niet veel over zeggen. Ik wil sowieso in het najaar een chemische peeling doen.
Oh fijn! Het is bij mij echt alleen rondom de kin, maar doordat er steeds van die ontstekingen zijn wordt het ook steeds donkerder, dus als die ontstekingen wegblijven ben ik al blij. Had jij ook dat het ging vervellen of alleen dat het droog werd?
Ik had ze ook voornamelijk rond de mond/op de kin. Bij mij vervelde het lichtjes. Bij de chemische peeling die ik in het najaar wil gaan doen is het vervellen wel extremer. Ik vond het altijd fijn als ik de peeling had gehad! En het is goed te doen!
Bij mij is de spray echt transparant, ook meteen nadat je m op sprayt, en bij een foto met flits is er ook geen mega flashback. Ik denk dus zonder whitecast, maar weet niet hoe dat op een donkere huid is.
Mijn vriendin liet me vorige week deze uitproberen, omdat hij bizar wit is op haar gezicht en ik de witste persoon ben die ze kent:
Het was echt een masker. Lichtgrijs-lila en ook nog eens ontzettend glimmend. Ik ben erg blij dat ik tegen chemische zonnefilters kan, want minerale zonnebrand is echt niet best voor elke dag.
Ik heb hem al verschillende keren getipt, maar weer even een ode aan mijn favoriet:
Echt mijn redding. Voor het lichaam blijf ik fan van de Lidl Classic, goede prijs-kwaliteitsverhouding, lekkere maar subtiele geur, droogt de huid niet uit! Ik kan ook niet wachten tot de DM in mijn regio komt (sinds een paar jaar zijn er vestigingen in het noorden van mijn land), die hebben namelijk ook een lekker goedkope lijn die prima is. Ik vind het echt jammer dat zonnebrand doorgaans best duur is, ik denk dat mensen mede daarom nooit de aanbevolen hoeveelheid smeren.
Geen idee wie die goedkope SPF van de Appie had getipt maar thanks! Voor die prijs echt top!
Ik ga volgende week naar Frankrijk en dus Sephora wie heeft er tips voor me? Wat zijn must buys?
Milk Make-up (vooral fan van de lip + cheek en de primer), en Fenty natuurlijk! En ze verkopen er nu ook Rare Beauty, van Selena Gomez, heb ik zelf nog niks van geprobeerd maar wel veel positieve reviews over gelezen.
Niet echt make-up maar wel beauty: de sheetmasks van Sephora eigen merk zijn heel fijn.