Hm die LE vind ik niet zo interessant, skincare wel! Wil eigenlijk voornamelijk wat foundation sticks van Bobbi scoren voor een leuke prijs haha. Eigenlijk wil ik het BBU palette maar die zullen ze wel niet hebben. Heb ze op insta al eens een berichtje gestuurd naar de prijzen, maar dan krijg ik geen reactie en ik heb geen zin om voor saus op en neer te rijden.
Ik zag ook dat er een nieuwe foundation met lichte dekking van Huda Beauty uit komt op 1 juni. Heel erg benieuwd naar! Gebruik nu Milani conceal + perfect foundation maar die vind ik te dekkend voor warmere dagen. Iemand nog andere suggesties? Heb wel een hele lichte huid dus veel merken zijn nog steeds te donker voor mij
De Urban Decay hydromaniac vind ik fijn en ook de Bourjois healthy mix foundation is een goede!
Heb zelf ook een lichte huid en ik hou niet van te dekkende foundations, liever iets wat gewoon een beetje egaliseert.
Ik heb nu de CC cream van IT cosmetics in gebruik en daar doe ik een beetje van mijn primer door om een minder dekkend effect te krijgen, werkt ook prima!
Ik twijfel enorm of ik de gelliner van Bobbi Brown wil kopen.
Ik ben echt de wanhoop nabij. Kat von D glibbert na 2 uur gewoon uit mijn ooghoeken en wil haar producten sowieso niet meer gebruiken.
Kat von D zit niet meer in het beautymerk!
Ik heb hier ook veel last van, wat bij mij werkt is sowieso de oogleden goed afpoederen. Dan blijft KVD wel goed zitten. En ik vind de Double Take eyeliner van Tarte ook geweldig, die is nog zwarter dan die van KVD.
Goeie tip, thanks!
Ja sowieso
@midheavenmoon ik zit door jou nu bij zo’n digitale masterclass van de bijenkorf! Van Laura Mercier. Alleen die vrouw heeft het steeds over huidcelletjes, klantjes en scrubjes hahah
Once again, NYX bare with me tinted skin veil! Echt heel fijn, ben inmiddels aan mijn vinfde tube bezig
Wie geeft m?
Kiki, Daphne en Melanie. Ken je die?
@Hattori_Hanzo @Bakkes thanks voor jullie tips!! Bourjois healthy mix heb ik jaaaaren geleden eens gehad, die ruikt heel lekker! Ik ga eens naar jullie suggesties kijken
Haha ja ik weet meteen over wie je het hebt met verkleinwoordjes, maar zij is zo lief en leuk. Veel plezier!
Weet iemand nog een lekkere scrub met frangipani? Ik gebruikte die van Soul Secrets van Kruidvat… zie ik dat ze de hele lijn hebben veranderd * huill *
Hoe kiezen jullie online foundation kleuren uit?
Ik gebruik al een hele tijd de mac studio fix fluid, maar vind hem echt niet meer zo fijn de laatste tijd… is heel erg cakey en gaat schuiven gedurende de dag.
Wil nu op basis van de aanraders op het forum eens de nyx tinted skin veil en de catrice true skin foundation proberen. Bestaat er een site waar ik mijn mac kleur kan ‘omrekenen’ of iets dergelijks?
Ik gebruik ook findation zoals Nysmn hieronder aangeeft en ik zoek ook veel echte foto’s van swatches om de ondertoon te kunnen zien enz.
Als je een beetje geluk hebt vind je foto’s waarin ze verschillende foundations naast elkaar swatchen.
Of als je youtubers kijkt en je vindt er een die dezelfde kleur gebruikt als jou en die test een andere uit, daar durf ik ook op voortgaan.
Ik heb eigenlijk bijna altijd de goeie kleur , maar in alle eerlijkheid moet ik altijd de allerlichtste met warme ondertoon nemen, dan zit het bijna altijd goed. Alleen laatst bij Hydromaniac is ‘ie een tikkeltje te licht.
Iemand een tip voor een vloeibare bodylotion highlighter? Beetje zoals de Fenty body lava, maar dan ietsje goedkoper?
Die olie van Nuxe misschien?
Je kan ook huid olie mengen met highlighter, misschien vind je dat leuk haha.