Vroeger zou ik echt gek worden en alles kopen toen die 25% zeldzaam was. Maar ze hebben het Nu echt te vaak om er nog enthousiast van te worden. Het enige wat ik nog draag naast mascara en wenkbrauwspul.
Doe ik ook! En ook gewoon als ik thuis ben
Ja die is goed!
Ik heb echt zin om allemaal shit te kopen bij Dougla
Ik probeer te weerstaan aan dat nieuwe Too Faced teddy bare palette. En aan Mac
Is iemand wel eens in the Cosmetics Company store geweest in het outlet center in Roermond? Hoe zijn de prijzen?
Nou ik heb wel wat gekocht en na de betaling kreeg ik dit
Mān geld is wel afgeschreven dus ga er maar van uit dat het goed is gegaan en ik zo gewoon mail ontvangen
Wat heb je besteld?
Bobbi Brown Vitamin enriched face base, Bobbi skin foundation, Origins overnight intense sleeping mask, Bobbi golden light bronzer en Mac fix+!
Ahh goeie aankopen! Die face base vind ik ook zo chill (eens van vriendin gebruikt), maar nog steeds wel heel duur.
Nu heeft ie 25% korting! Is echt een van mān holy grails, zo fijn en zo mooi onder make-up. En het ruikt super lekker, krijg er altijd heimwee van naar mān werk haha.
Ik zie dat ze ook een mini van 15 ml voor 14 euro hebben. Misschien kan ik die eerst uitproberen. Heb je ook ervaring met de mini? Ik hoor wel eens dat mensen de miniās toch anders vinden bij bepaalde producten.
Gebruik je dan geen primer meer? En doe je spf er boven of onder?
Niet die van Roermond maar wel in Maasmechelen village. Er is best wel wat korting op de producten en je vindt er ook nog wel cadeausetjes of bijvoorbeeld oudere collecties van Mac.
Ik weet niet meer de exacte korting, maar dacht toch zeker 25%.
Ik ken alleen de mini uit giftsets en die waren gewoon hetzelfde als de full size, denk dat dit ook gewoon dezelfde is.
@Alicante ik doe eerst oogcreme en mijn gewone dagcreme waar spf in zit, dan de vefb en ik doe nog wel rond mijn neus een pore minimizer primer maar die gebruik ik alleen voor het pore minimizing effect en niet om mān make-up langer te laten zitten zeg maar.
@Hattori_Hanzo hebben ze dan ook gewoon de normale collectie die ze vast bij Douglas en de Bijenkorf enzo hebben? Ik ben in het buitenland een keer in hun outlet geweest en dat waren echt alleen oude kerstcollecties enzo en van die rare kleuren lipstick die niemand wil kopen.
Door scriptie was ik net te laat voor de shopping night, maar door de stapelkorting kreeg ik alsnog over 25% op. Nu de aankopen ook wel verdiend
Ik vroeg hier een paar dagen terug naar een nieuwe bronzer ipv mijn hoola. Die nacht kon ik niet slapen en heb ik on a whim laguna van nars besteld De kleur is mooi en hij is net niet mat. Je ziet ook geen shimmer ofzo erin, maar toch heeft hij een lichte glow op de huid. Ik ben blij!
hahaha ik heb juist door jouw bericht gisteren een nieuwe Hoola besteld (wel in een palette want dan heb ik niet zoān moeite met de pan)
Ik heb hoola ook jaren met plezier gebruikt! En ga in de winter ook weer terug maar hoola lite denk ik. Maar voor nu had ik ook wel even zin in wat anders haha. (En het doosje van nars is wel heerlijk om met mn kwast doorheen te vegen ipv mn kwast in een kartonnen doosje proppen)
In Roermond zijn het ook afdankertjes. Soms wel leuk geprijst, maar heb nog niet iets gekocht daar.
Ja ze hebben ook wel ānormaleā producten hoor. Dus ze hebben overblijvend producten van limited editions (ik kocht een lipstick trio uit een kerstcollectie, een setje met een highlighter palette en een fix + bijvoorbeeld), maar ze hebben ook best veel dingen uit het reguliere assortiment. Je kunt altijd mascaraās vinden, velvet teddy lipstick, Fix+ etc.
Van Tom Ford liggen er altijd lipsticks (in normale kleuren) en een aantal oogschaduw palettes. Van Smashbox hebben ze meestal kwastensets, setting sprays en ook weer lipsticks etc.
Oh en heel veel skincare (van Estee Lauder zelf, maar ook Clinique, Origins, ā¦)