Moet het wel een sheer lipstick zijn? Welke van Mac was het?
Freckletone! Sheer hoeft niet persé, liefst wel shiny. Peachstock komt enigszins in de buurt maar is weer net te licht. Haha echt irritant ik ben mega picky wb kleur ook
Het lijkt een beetje op hoe Hepburn Honey van CT er bij mij uitziet (op de handswatch) maar die is denk ik net iets bruiner als ik kijk naar de lipswatches.
Qua finish doet het me denken aan sommige UD vice lipsticks, misschien zit daar een vergelijkbare kleur tussen
Ohhh die Hepburn Honey is echt mooi! Iets bruiner inderdaad. Kom er alleen nu achter dat die Honolulu gewoon nog verkrijgbaar is, ik vond opeens allemaal hits dat ie discontinued was Sorry voor de moeite voor niets, al twijfel ik nu wel om die CT nu te bestellen ipv de Nars, haha. Incl verzending komt het op hetzelfde neer.
Rimmel Nude Delight!
Ik vind de oogschaduwbasis van UD het beste, maar die van NYX is wel een goedkopere dupe. Iets minder goed, maar je oogschaduw blijft alsnog lang mooi zitten.
@anon94399943 ik ben het eens met wat @George en anderen hierboven ook al zeiden: oogschaduwbasis van UD is wel echt het best. Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar je doet wel echt heel lang met één UD primer potion (meer dan een jaar bij dagelijks gebruik). Ik vind primer potion in Eden het fijnst omdat die een kleurtje heeft waardoor je ook de adertjes in je ooglid niet ziet en kleuren mooier uitpakken.
Dus ook als je voor een budget optie gaat, zou ik kiezen voor eentje die niet transparant is.
Ik ben op zoek naar een fijne primer. Mijn make up blijft niet zo mooi en goed zitten. Dus ik wil nu een primer en fixing spray gebruiken. Ik heb foundation van lancome en daar wel tevreden over. En als dagcreme kiehls maar misschien is die te vettig ook ofzo
Als iemand tips heeft?
Bij mij blijft alles ophopen wat oogschaduw betreft in dat plooitje bij mn oog (crease?), zelfs met de ud primer potion
Wel duur, maar ik ben fan van de Hourglass Veil primer! Make-up blijft niet alleen mooier, maar ook langer zitten. Gebruik je nu de Teint Idole foundation? Die heb ik ook en ik vind ik goed werken in combinatie met de Hourglass primer.
Wat voor resultaat wil je? Wil je een blurring primer of een glowy of een die roodheden vermindert? Ik vind de primers van Smashbox het beste, vooral de pore minimizer.
Bobbi Brown vitamin enriched face base, mijn holy grail!! Wil niks anders meer. Ik gebruik na m’n make-up de setting mist van Morphe. Zit als een huis
Edit: wel meer geschikt voor een droge tot normale huid. Bij een vettige huid is dit een no-go omdat hij té hydraterend is.
Ooh ze zijn echt prachtig. Denk dat ik maar gewoon lipstick op ga doen als ik ga wandelen, kan ik eindelijk weer lipstick dragen
Zou die donkerste ook mooi staan bij blondines met een lichte huid?
Met wat extra bronzer en Blush zeker!
Dank je voor je antwoord. Ga 'm bestellen
Jaa ik denk dat dat juist mooi zou staan! Vind donkerdere lipstick meestal wel mooi bij blondines.
Vanavond weer 25% korting op alles bij Douglas. Mochten mensen nog dingen willen kopen
FUUUUU
IK HEB NET VAKANTIEGELD EN HET BRANDT
Hahhhaah niet eens aan gedacht maar okkkkkk Douglas nu snap ik het