Ik heb een droge huid en ik heb niet zo’n last van een achterblijvend vettig laagje. Ik vind 'm juist helemaal niet uitdrogend, en dat is heel fijn. Ik gebruik 'm al jaren. En je kunt idd deze kleine versie proberen, voor je de grotere aanschaft.
Een dupe is van de Body Shop: https://www.thebodyshop.com/nl-nl/gezicht/gezichtsreiniger/camomile-silky-cleansing-oil/p/p000934
Maar daar ben ik vanaf gestapt, omdat het pompje altijd “raar” spuit, en mijn wastafel vettig werd.
Bedankt voor je antwoord! Bedoel je dat er geen vettig laagje achterblijft of dat het wel achterblijft maar dat je dat niet erg vindt?
Ik ga denk ik een kleine verpakking kopen en proberen hoe het me bevalt.
Ik bedoel dat ik het niet ervaar als een vettig laagje, maar dat mijn huid zacht en soepel is. Niet zo gestript als bij de meeste cleansers. Ik heb ook wel eens andere olie-achtige cleansers gebruikt (bijvoorbeeld de balsems van Banila Co en Clinique) en die geven me, ondanks de vettigheid toch een droog gevoel achteraf.
Yves Rocher heeft ook een oil cleanser en die vind ik nog iets fijner dan die van TBS (en niet zo’n raar pompje)
Ik heb Paula gestemd omdat zij een groot assortiment hebben mocht je maar uit 1 merk mogen kiezen. Maar ik ben meer van mix en match van verschillende merken. Ik geloof niet dat 1 merk in alles het beste kan zijn.
Klinkt goed!
Ik vind de Cerave hydrating cleanser heel fijn en mild voor mijn droge/gevoelige huid.
Ok dat is ook het proberen waard dan. Bedankt voor de tip!
Ik ben op zoek naar een budget poeder om mijn glimmende voorhoofd in toom te houden. Hoeft niet de hele dag te blijven zitten, als het maar een paar uurtjes helpt ben ik tevreden.
Ik weet niet of deze nog bestaat, maar is echt een goeie budget poeder! Geeft wel een beetje flashback met flitsfoto’s en ik weet niet wat voor huidskleur je hebt, maar hij kan grauw worden bij een donkere huid.
Net microdermabrasie gedaan, echt een heerlijk zacht (rood) huidje nu
Ik heb net voor het eerst brow lamination laten doen, was een klein beetje huiverig of het niet too much zou zijn maar het is zo mooi geworden! Toch knap dat je zoiets van je eigen wenkbrauwen kan creëren.
Hier vragen
Ik vind de kwasten van Zoeva heel goed, fantastische prijs-kwaliteitsverhouding! Als je ze persoonlijk wilt voelen, zijn de luxere kwasten van Kiko ook erg mooi.
Wat eyeliner betreft vind ik de Gel Intenza van L’Oréal het mooist. Hij is perfect zwart, mat, makkelijk aan te brengen (gel met een kwastje blijft het allermakkelijkst, ik blijf erbij!) en droogt niet snel uit. Qua mascara is de Maybelline Lash Sensational mijn favoriet, daar blijf ik al minstens vier jaar bij terugkomen!
Sigma e25, e27 en e21 zijn mijn favoriete oogschaduw kwasten.
Ik gebruik altijd de urban Decay primer potion, dus heb geen ervaring met andere oogschaduw basissen, maar deze is wel echt heel goed. Maar ik denk dat er echt wel genoeg goedkopere alternatieven zijn
Er werden hier in dit topic ook een tijd lang lijstjes gepost van iedereens favoriete producten, misschien heb je daar wat aan!
Ik zou echt investeren in goede kwasten! Is ff een uitgave, maar ze gaan super lang mee. Ik blijf zweren bij m’n Mac 217 om te blenden, maar de synthetische versie is niet zo fijn. Zoeva 227 of 228 zijn goede dupes. De enige kwast van real techniques die ik écht fijn vind is de oranje powder brush, de rest is oké maar niet geweldig.
Ik vond vroeger de oogschaduwbasis van Hema goed, gebruik nu altijd die van urban decay, Mac primer potion of de primer van Nars en durf niet te zeggen of die van Hema nog steeds zo goed is.
Mascara van Max factor vind ik altijd goed, vooral met siliconen borsteltjes. En qua eyeliner zweer ik bij de Kat von D tattoo liner en Bobbi Brown gel liner, goede dupe van die van BB is de gel liner van Maybelline en volgens mij lijkt die van NYX op die van Kat von D.
Hebben jullie nog meer tips voor goede dupes?
Mag van alles zijn, love it
Heeft iemand een idee voor een goede dupe van Nars Honolulu Honey? Heb er net een uur over gedaan om te besluiten dat deze toch echt perfect is om er vervolgens achter te komen dat hij niet verkocht word.
Ik vind de dupes op temptalia niet goed genoeg en ik vond er één van mac die perfect leek maar die is óók discontinued.
Peachy nude met satijn/gouden finish