Het Beautytopic #3

@vamos jij hsd toch dat queen tarzi palrtte besteld? Heb je hem al gebruikt en is het wat? :smile:

Is er iemand die ik gelukkig kan maken met de cream blush van Honest Beauty? Kleur Coral peach is te oranje voor mij. Substantie is wel fijn, niet vet, brengt goed op, blend poederschtig uit met je vingers.
Is schoon gemaakt met alcohol.
Opsturen tegen verzendkosten of ophalen in Amsterdam.

vergeven!

Oeh heel mooi! Ik zoek nog een wat meer oranje crème blush, ik zou m graag van je overnemen!

2 likes

Biodermal matterende zonnefluïde voor het gezicht bevalt mij al jaren heel goed! Ik heb meestal SPF 30, maar ze hebben ook 50.
Maar ik zou ook even de zoekfunctie in dit topic gebruiken, dit is best een veelgestelde vraag, dan krijg je wat meer resultaten!

1 like

Eucerin Sun Oil Control Gel-Crème SPF 50+ is echt al jaren mijn holy grail!! Geen witte waas, beschermt en matteert goed en geen irritatie. Ik gebruik deze zodra het voorjaar begint als dagcreme en daarover heen m’n make-up, gaat mooi samen.

3 likes

Dermalogica spf maar is wel duur :cry:
Is zo’n wit met gele flacon
Moet wel zeggen dat dit de eerste spf is die ik dagelijks kan dragen waarbij ik geen puistjes krijg

Ik zweer bij Jetske Ultee SPF30, maar is niet goedkoop. Heb regelmatig last van onzuiverheden maar kan dit spul dagelijks smeren zonder dat het erger wordt. Ik vind deze crème niet vet, maar heb van mezelf al best een glimmend gezicht en dat wordt natuurlijk niet minder na het smeren van crèmes. Als ik geen make-up gebruik heb ik dus wel een poedertje nodig.

1 like

Heb je al wel eens haar Suncover geprobeerd? Ik zweer erbij. Doe het zelf over in een airtight pompflesje.

deze wilde ik inderdaad ook aanraden

1 like

Ja die gebruik ik voor m’n lichaam. En Suncare voor m’n gezicht. Maar Suncover vind ik dus wel wat vetter dus niet fijn voor op m’n gezicht.

(we praten over hetzelfde toch? haha zo verwarrend die 2 verschillende namen)

1 like

Oh, vind jij die vettig? Misschien dat ik daar niet zo’n last van heb, met m’n droge huid. Daarom nog niet de Suncare (heel ingewikkeld inderdaad) geprobeerd heb. Waarom meer betalen, als je al tevreden bent…?

Zal idd voor elke huid verschillend zijn, mooi dat jij daar geen last van hebt! En fijn dat het je weer wat euro’s scheelt ja :smile: Ik vind 'm overigens niet heel vet maar gewoon net een klein beetje, waardoor ik 'm voel zitten op m’n gezicht, en dat heb ik bij Suncare niet. Plus dat het me aansprak dat er ook antioxidanten in zitten en dat is volgens goeroe Jetske erg goed tegen huidveroudering.

2 likes

Ik kom dit toevallig tegen tijdens scrollen: en en en?

Zelfbruiner :raised_hands:

Ik word sowieso niet bruin dus gezicht en body gebruik ik beiden (v kruidvat of via nourished, ligt aan mn :money_mouth_face:)

En bronzer idd

1 like

Jaaa echt blij mee. Wel wennen hoor, draag al een jaar geen makeup omdat ik bijna niet buiten kom. De eerste twee dagen dacht ik echt wat heb ik gedaan :joy:. En dan is het ook nog best donker. Maar nu ben ik gewend en ben ik er blij mee. Ze heeft het echt supermooi gedaan!

Dit was vrijdag zelf:

En dit was zondag:

Nu de korstjesfase in, het vervaagd nog met 40% en het wordt wat assiger zodat het meer bij mijn haarkleur past.

17 likes

Iemand nog Lush aanraders? Heb een afspraak staan voor zaterdag.
Heb helaas geen bad, dus moet wel iets zijn qua verzorging/onder de douche.

Heb nog geen fijne zelfbruiner voor mn gezicht gevonden, heb heel snel last van puistjes :unamused:

1 like

Nana of Happy Hippy douchegel, Sympathy for the Skin bodylotion

1 like

Mijn favs:

The Olive Branch showergel: zachte/frisse musk geur

Rose Jam showergel: zoete rozen

Honey I washed the kids zeep: zoete caramelsnoepjes

Sultana of soap: fris zoet, maar smelt heel snel onder de douche

Buffy bodyscrub: heel vettig en ook een beetje scratchy, maar wel effectief. Ruikt naar graan.

1 like

charity pot en dream cream
voor geur in je haar happy happy joy joy en american cream (niet als je sulfaatvrij bent)

1 like