Nou, ik had er zelf nog nooit eerder aan gedacht tot ik het op insta voorbij zag komen terwijl het inderdaad eigenlijk helemaal niet raar is!
Dat is heel goed nieuws!! Dan ga ik ervoor.
Nog een fan hier van de honest beauty blushes! Ik draag tegenwoordig zelden foundation, meestal enkel hier en daar wat concealer en dan de blush erover met een stippling kwast. Soms heeft douglas van die dagen dat bijna alles op de site 20% korting heeft, ook op honest beauty. Ik heb de mijne ook met korting gekocht.
Ik heb mijn toffee brown palette van huda beauty binnen gekregen vandaag en het is zo mooi! De glanzende kleuren zijn iets sterker gepigmenteerd dan de matte maar dat is niet erg. Ik heb ze geswatcht op mijn arm en ik vind het bijna zonde om het er straks weer af te moeten wassen haha.
Hmm ja je hebt gelijk haha. Ik heb een koele ondertoon en m’n blosjes zijn van nature ook rozig. Ik denk dat wij een vergelijkbare witte huidskleur hebben. Acid ziet er inderdaad heel heftig uit. Bijna clowensk zo fel is ie op sommige foto’s.
Ik vond deze pagina net en vind hem wel handig. Als je op de kleuren klikt komt er een korte toelichting voor wie het product het meest geschikt is. Cherub past inderdaad goed bij een lichte huid. Die is trouwens wel mat en de andere soorten hebben shimmers.
Ik gebruik deze normaal op mijn armen (keratosis pilaris) maar heb 'm ook even op mijn gezicht gebruikt na een nare reactie op een skincare product. Het is best een dikkige crème maar hydrateert heel goed en heeft mijn huid in 5 dagen weer glad gekregen!
Ik gebruik dit om mijn ruwe voeten weer glad en zacht te krijgen. Werkt echt top. Zou het niet zo snel op mijn gezicht smeren.
Ik kreeg hier een allergische reactie op, voelde alsof mijn huid in de fik stond
Oke oke: WAT is het beste product voor echt een fijne glow? Heb voor snachts het drink me up masker van origins / kiehls nachtolie maar ik hou echt van een mega glowy lekker vettig gezicht overdag. Wat is de holy grail?
Ik heb cream blushes van Iconic London en die zijn ook heel chill! Echt foolproof te blenden en subtiel genoeg voor als je verder niet zoveel make-up draagt (en goed op te bouwen als je meer wilt)
Ik ook!
Ik ben sindskort Fleur skinfoodie op instagram aan het volgen, zij is huidtherapeut in opleiding en heeft zelf een waanzinnige ( glowy) huid. Ze geeft veel tips over producten, met name juist voor een glowy huid! Ik heb nu wat producten die zij adviseerde aangeschaft en ben echt benieuwd!
Zit nu overigens met een mega schuldgevoel in de tuin IN de zon ZONDER SPF. Dat is volgens mij echt een doodzonde
Ik kende dat merk helemaal niet. Ziet er inderdaad mooi uit! Waar heb je het gekocht?
Ik had binnenkort maar eens wat kopen. Nog even uitzoeken of het Honest Beauty, Iconic London of Daniel Sandler wordt. Misschien wel meerdere als ik m’n vakantiegeld heb
Look fantastic! Ik heb Power Pink en Fresh Faced, ik gebruik beide graag en ook gemixt zijn ze heel mooi.
Voor mij is het veel beter geworden door vegan eten en een collageen poeder (niet vegan)
Daarnaast nog het glow mask van Susanne Kaufman
Wat is een fijne handcreme die je “gewoon” bij de Kruidvat of Trekpleister kan kopen?
Ik heb altijd de hemp handcreme van de Bodyshop maar die is bijna op. Vind het nogal zonde om hiervoor een bestelling te doen ivm verzendkosten.
Bij de Etos ook goed? Van dr Leenarts vind ik fijn.
Wat gezicht en zonnen betreft,
Mijn lichaam wordt nog wel een beetje bruin met spf op, maar mijn gezicht en nek blijven lijkbleek wat doen jullie in de zomermaanden om dat verschil wat te compenseren?
Bronzer
Tja is niet anders. Ik word überhaupt niet zo bruin, heb een hele bleke huid.
Misschien kan je self tan proberen in je gezicht?
Iemand tips voor een fijne zonnebrandcrème voor je gezicht? Ben op zoek naar een crème die geen vettig laagje achterlaat, geen onzuiverheden veroorzaakt en geen witte waas achterlaat. Liefst dan ook nog eens niet extreem duur. Factor maakt niet zoveel uit (20+ in ieder geval).
Deze vind ik heel fijn, gebruik m pas een paar weken en tot nu toe nog geen puistjes oid van gekregen en geen witte waas! Voelt ook heel lekker op de huid, niet zo dik als “echte” zonnebrand.