Op Lookfantastic wel! Als je er nog nooit gewinkeld hebt kan je code NEW20LF gebruiken voor 20% korting.
Ik heb paar maanden terug nog bij LF besteld en dat ging gewoon goed volgens mij via de UK site, maar nu kom ik automatisch op de Nederlandse versie van LF en die hebben benefit bijvoorbeeld niet. Is het niet meer mogelijk om op de UK site te bestellen?
Wauw echt een goede aanbieding! Heel fijn palette
Ik vind Better than Sex een van de beste mascaraâs maar wel alleen als ik hem daarna nog een paar keer doorkam met een droog borsteltje. Anders is het inderdaad een natte klonterige bende
Ooh ja het is gelukt, thanks!
Ik heb me laten beĂŻnvloeden door deze post. En ik moet zeggen dat ik zeker geen spijt heb van de aankoop! Mijn haar zit echt veel beter en het ziet er zo gezond uit? Ik ben helemaal in de war.
Ik heb aangeduid op de website:
Mijn haarprofiel: wavy, fine, dry scalp
Wat ik wou bereiken: hydrate, straighten, shine, anti-frizz
Geur: pear & apple
En het doet echt wat ik wil bereiken met de shampoo. Het pluist niet meer, het heeft een gezonde glans en het ruikt super lekker. Het is een behoorlijke uitgave voor wat shampoo en conditioner, maar ik heb niet het gevoel dat het een miskoop is. Je krijgt er ook pompjes bij om op de flesjes te draaien en stickertjes om te personaliseren
Voor diegene die de Magic Drops gebruiken; hoeveel druppels gebruiken jullie per keer voor je gezicht/hals?
Oke nu wil ik dit ook echt! Haha. Het ziet er ook zo mooi uit en ik vind het leuk dat je alles zelf kan kiezen. Moest je lang op je bestelling wachten?
Tipje: ik weet niet hoe het hier zit maar in engelse/amerikaanse youtube filmpjes zie ik constant spon met kortingscodes voorbij komen, misschien heb je daar nog wat aan. Ik weet uit mijn hoofd dat Stephanie Harlowe en Eleanore Neale met ze samenwerken
Ik gebruik 3 druppels op mijn gezicht en meestal 2 in mijn hals. Heb het idee dat mijn hals makkelijker verkleurt trouwens dan mijn gezicht, maar dat kan ook aan mij liggen haha
Ik had 16 maart besteld en 19 maart was het al geleverd. Had wel de extra service erbij genomen dat het sneller geleverd werd, is mij het geld helemaal waard ik ben zo ongeduldig
Ik gebruik er 6 in totaal voor gezicht en hals! Ik mix in een keer genoeg voor beiden.
Ik heb deze kit besteld en ben echt benieuwd of ik er als een glimmende, gladde oliebol uitkom.
Is zoân kit voor eenmalig gebruik? Ben benieuwd of het zân werk doet. Wil je laten weten als je het hebt uitgeprobeerd?
Ja in principe wel! Ik zag een story van Delia en ze zei daarin dat je de facewash en peeling in 1 keer op (moet) maken ivm de werkstoffen, maar de rest van de producten kun je 2/3 keer gebruiken, eigenlijk totdat ze op zijn. Als het goed is wordt het morgen bezorgd dus dan ga ik het meteen proberen!
Ik heb eigenlijk helemaal geen belang bij die Glamour, maar heb het toch maar gedaan voor het Palette hahahah.
Hahaha ja het is een goede deal! Misschien staat er toch nog iets leuks voor je in die Glamours. Er staat geloof ik ook info in over Glamour Day dus dat is handig voor eventuele verdere aankopen
Ik gebruik al jaren garnier micellair water en die âberoemdeâ crèmes van de lidl, maar merk dat mn huid heel hard wat extra liefde nodig heeft. Mn kin en neus zitten vol met mee eters en roodheden, maar mn huid is mega gevoelig, dus wil ook niet met al te heftige crèmes aan de slag
Hebben jullie tips om te starten met een goede skincare routine? Ik vind het prima om meer geld uit te geven dan ik nu doe, maar wil eigenlijk voorkomen dat ik honderden euros uit geeft aan producten die ik een of twee keer probeer, maar ergens advies inwinnen, gaat nu lastig natuurlijk.
Ik zou voor dag- en nachtcreme eens bij de Calm-lijn van Paula Begoun kijken. Niet heel budget maar wel heel zuinig in gebruik en heel fijn. De rest van die lijn vind ik zelf niet heel bijzonder, maar deze zijn wel erg fijn, zeker voor de overgevoelige huid.
Als reiniger gebruik ik bijna altijd jojobaolie (de tuinen) voor mn gezicht, gevolgd door deze:
en voor mn oogmakeup Hemish all clean balm.