Het Beautytopic #3

Ik gebruik de catrice True skin en maybelline age rewind concealer vaak over mijn hele gezicht!

3 likes

Ik gebruik nu 3 kleurtjes van de nieuwe concealer van The Ordinary, en dat bevalt tot nu toe ok. Wayne Goss raadt zelf de concealer van Revolution aan. En ik hoor ook goede verhalen over de Camo concealer van E.L.F. Die heeft een hydrating variant, en die wil ik zelf nog eens proberen.

1 like

Thanks! Ik zat op de .com site

Ik krijg dit effect met MI kiss van Charlotte Tilbury

1 like

Ik heb hiervan de normale variant en die zou ik niet aanraden als je een droge huid hebt. Dekking is goed, maar ligt hij heel erg op mijn huid en breekt een beetje. Ik ben idd wel benieuwd nog naar de hydrating versie!

1 like

Dit heb ik nog niet gedaan, interessant! Ga de video eens bekijken.

Labello blackBerry geeft hetzelfde idee

1 like

Dankjewel! @TanteBetje ook. :blush: Ik herinnerde me dat mijn zusje’s makeuptasje hier nog lag en heb haar concealer eruit gepikt, de L’Oréal Infallible More Than Concealer, om gelijk te experimenteren!

Ik houd zelf heel erg van een natuurlijk effect op de huid, maar vind het moeilijk te combineren met de matte finish die ik zoek. Ik heb een normale huid die snel glanst met best grove poriën, kleine onzuiverheden en littekens op mijn kin en vooral rondom mijn neus wat roodheden.
Normaliter gebruik ik vloeibare foundation, voornamelijk rondom mijn neus en op mijn kin (nooit op mijn neus, want dat ziet er heel snel caky uit, en nooit op mijn voorhoofd, dat erg egaal is), die ik aanbreng met de foundationkwast van Real Techniques en/of de beautyblenderdupe van KIKO. Mijn favorieten zijn, van minst naar meest dekkend: HEMA BAE Shake Up Tint (heel natuurlijk effect, weinig pigment, vooral fijn wanneer mijn huid droger is dan normaal, goed te combineren met concealer tegen oneffenheden); Maybelline Fit Me Matte + Poreless (heel makkelijk superlicht aan te brengen, hele goede kleurselectie, mat maar niet uitdrogend); Armani Luminous Silk (erg mooie satin finish, goed op te bouwen); NYX Bare With Me Tinted Skin Veil (erg dekkend voor een product dat niet als foundation wordt gekocht, mooie kleuren, heel goed licht en met vingers aan te brengen maar ook makkelijk op te bouwen, best mat); Wet’n’Wild Photo Focus Foundation (dekkend en mat, maakt mijn huid perfect en wordt niet caky, heel fijn voor feestjes etc).

Ik heb de concealer in lichte stipjes rondom mijn ogen, neus en mond aangebracht, zonder meerdere keren product uit de tube te hoeven pakken, en vervaagd met de Sephora 45 Multitasker Complexion Brush, die heel zacht, best eens en niet te groot is. Wauw, ik weet niet of ik nou vet veel geluk heb gehad met precies de juiste producten voor mijn huid op dit moment, maar ik ben echt onder de indruk! Ik heb lang geblend, maar was desalniettemin in nog geen 5 minuten klaar en de finish is echt onzichtbaar, heel erg mooi! Ik heb mijn het lichtjes afgepoederd en blijf mijn huid checken in de spiegel. Opvallend vond ik trouwens dat ik altijd heel veel problemen heb met foundation naast mijn neusvleugels, waardoor ik het daar vaak skip (terwijl ik altijd wel een rood neusje heb), maar dit juist heel mooi mengde.

Nou, goed, dit was mijn spreekbeurt! Thanks voor de ontdekking, omdat mijn ogen en mond niet zo leuk om op te maken zijn raak ik zelden zo enthousiast over make-up, echt blij wanneer dat gebeurt. :slight_smile:

8 likes

De shake up tint van bae die hier al werd genoemd.
En ik vind de cica bb cream van Purito heel fijn (voor lichte huid want verder de meeste beperkte shade range ooit :grimacing:)

2 likes

Vanavond de magic drops van Collistar voor de eerste keer uitproberen, woohoooo zin in!! Tip: hij is nu bij douglas echt mega erg in de aanbieding

Ik baal zo erg dat deze nergens in NL te krijgen is :frowning:

Ze hebben hem bij lookfantastic

Ik heb de better than sex mascara gekocht en ben echt vet teleurgesteld? Ik heb echt korte spinnenpoot wimpers nu? Echt nog nooit zo lelijk kort uitziende klonterige wimpers gehad. Is dit herkenbaar voor iemand? Gebruik ik ‘m verkeerd? Heb ik een slecht product ontvangen ofzo? Heb dit echt met geen enkele mascara ooit gehad, zelfs essence of hema werkt nog beter bij me.

Ik vond die macara ook helemaal niks. Die mascara was bij mij ontzettend nat ofzo waardoor al mijn wimpers aan elkaar plakten en het deed verder niets extra’s idd

1 like

Nee ik snap de hype ook niet. Mijn wimpers zagen er opzich wel mooi uit, maar binnen een kwartier had ik allemaal zwarte stipjes onder mijn ogen en dat werd door de dag heen steeds erger.

Dat is 1 van mijn favoriete mascara’s. Gebruik nu altijd de damn girl van too faced, die heeft het zelfde borsteltje maar dan groter. Vlekt nooit en blijft goed zitten. Vind alleen de eerste week de mascara iets te nat, daarna perfect.

Heeft iemand een aanrader voor een milde toner die vegan en dieproefvrij is. Gebruik nu van the body shop aloe calming toner en merk dat mijn huid bij gebruik als nog prikt.

Is benefit weleens in de aanbieding? Zie dat ze bij douglas uitgesloten zijn van korting acties namelijk.

bijna nooit

Bij een abonnement op Glamour (6 maanden) krijg je nu een Huda Beauty Mercury Retrograde palette of een Clay & Glow set cadeau! De totaalprijs is €29,99. Je moet wel op tijd opzeggen als je het abonnement niet langer dan 6 maanden wilt ontvangen.

2 likes