Het Beautytopic #3

Thanks! Ik had hem besteld en vandaag al binnen! Hij is heel mooi en goed gepigmenteerd vind ik.

1 like

Ik vind de producten van Paula’s Choice wel fijn en op hun website kan je ook vrij veel advies lezen :relaxed:

1 like

Ik heb deze uiteindelijk gekocht en het is precies waar ik naar op zoek was, dankjewel voor je tip!! Ga ook nog even de concealertechniek uitproberen die @TanteBetje tipte want daar ben ik ook benieuwd naar. Maar dit is in elk geval al top!

2 likes

Ik zou dan ook Paula’s choice aanraden. Vooral de exfoilant. Je kan heel gemakkelijk mini’s kopen en die uitproberen waardoor je niet met enorm dure voorraad zit. Ze geven trouwens ook goed advies.

1 like

oh mennn zo duur :weary:

Ik heb het net geprobeerd en het is ff een werk, maar mijn huid voelt zo lekker nu en ben echt een glimmende oliebol (en dat was mijn doel)
Producten moet je echt 5/10/15 minuten inmasseren dus heb onderhand lamme armen haha. En er zit ook wel veel product in voor 1 keer gebruik, heb uiteindelijk maar wat op mijn armen gesmeerd want ik had te veel over haha.

Delia heeft trouwens gisteren 2 exfolianten gelanceerd voor dagelijks gebruik en de verpakkingen zijn omgewisseld, maar ze wil niks weggooien en er ook geen winst op maken dus verkoopt ze nu voor €20 incl verzenden. Ik heb de clear besteld (die dus eigenlijk smooth zou moeten heten) en ben echt heel benieuwd. De ingrediënten klinken veelbelovend!

2 likes

Ik zou eens kijken bij The Ordinary (of The Inkey List, maar daar heb ik zelf niet zoveel ervaring mee). Veel betaalbaarder dan PC en je kan online een routine aanvragen, dacht ik.

1 like

Ik heb hier nog een sigma f57 kwast liggen in verpakking. Heb ik toen een keer gratis gekregen bij boozyshop, maar ik ga hem niet gebruiken. Heeft iemand hier toevallig interesse in? Stuur hem gratis naar je op.

1 like

Nou dan doet het in ieder geval wat het met doen :grin: is het de bedoeling dat je dit dan om de zoveel tijd gebruikt? Ik ga ook eens kijken naar de exfoliant. Alleen gebruik ik nu medicatie voor acne dus ik kan al die dingen niet gebruiken nu maar wel als ik er klaar mee ben.

2 likes

Ik stuur je even een pb!

1 like

Wow hij komt vandaag ook al binnen joh (dat palette)

1 like

Heeft iemand een idee voor een dupe van Estee Lauder night repair serum? Ik vind deze zo chill en merk de volgende dag al verbetering in mijn huid, maar is nu zo goed als op en ik vind het eigenlijk wel heell erg duur en heb dat geld nu niet. Iemand een idee voor een goedkopere dupe?

Het hyaluronic serum van Evolve misschien?

2 likes

Missha Time Revolution Night Repair Ampoule schijnt een dupe te zijn maar heb hem zelf nooit geprobeerd

3 likes

Heb jij die geprobeerd?

@Boba tnx ga ik naar kijken!

Ik ben geinfluenced, heb 'm net besteld :sweat_smile:

1 like

Ahh nice!! Wil je vertellen hoe ie is wanneer je hem gebruikt hebt?

Ja, zal een review plaatsen! Heb trouwens geen ervaring met die van Estee Lauder.

1 like

@Spaarlamp hoe beviel het delia kitje?

Bevalt deze?

1 like