Kak, daar moet je voor minimaal 15 euro bestellen, maar ik hoop dat ze op bol ook zoiets hebben
Hebben ze!
Ook goedkopere tubes zie ik. Maar wel pas gratis verzenden vanaf €20.
Ik heb select dus altijd gratis verzending!! Echt een lifesaver nu
Ik vind Cetaphil Hydraterende Crème heel goed:
De dermolin creme die @pastelzwart is ook fijn, al vind ik de nachtcrème net wat fijner smeren dan de dagcreme.
Ik vind het ook fijn om de crème te mengen met 100% Plant-Derived Squalane van the ordinary als mijn huid echt heel onrustig en droog is
Oeh dan ga ik die nachtcrème ook eens proberen! Ik meng die dagcrème nu heel vaak met m’n dagcrème van Paula’s Choice, omdat die nu niet voedend genoeg is. 's Avonds gebruik hem dan als nachtcrème zonder met iets te mengen.
Weet iemand of ze deze deo bij Die Grenze verkopen? Kom voorlopig niet bij de DM/Rossmann namelijk en is verder niet bij gewone Nederlandse drogisten te koop helaas.
Bij Die Grenze weet ik niet, maar ik haal hem altijd bij de Normal! Maar weet niet of je die in de buurt hebt
Nee helaas! Die eerste komt hier binnenkort in de buurt en was dus vast benieuwd of ik hem dan eindelijk weer kan bemachtigen! Nadat m’n voorraad op was weer verschillende andere merken/deo’s geprobeerd maar blijf deze toch het fijnst vinden (en dan ook nog eens een heel fijn prijsje )
Dan zou ik zeker de nachtcrème variant proberen!
Persoonlijk vind ik de cetaphil creme fijner dan dermolin (en ook wat voordeliger qua prijs), maar ik weet natuurlijk niet of die voor jou misschien wat te vet is. Voor mij is de dermolin nacht/dagcreme vanwege mijn eczeem niet voedend genoeg ‘s avonds. Daarom meng ik het voor de nacht ook altijd met een voedend serum. Cetaphil kan ik wel los gebruiken zonder serum!
Klinkt goed, dan ga in die binnenkort proberen. Ik zie dat ie ook bij Etos te koop is. Handig!
Iemand ervaring met de pore perfector? Nu te koop bij verschillende drogisten
Van welk merk?
Staat geen merk bij gek genoeg
Net twee lipsticks gekocht van het merk Flower Beauty (van Drew Barrymore) en ben best wel onder de indruk. Kwalitatief echt goed. Romig, hydraterend, veel pigment.
Heb de Perfect Pout Lipstick gekocht in de kleuren Blush Rose en Buttercup. En vooral Buttercup is echt een hele fijne basic nude. Helpt ook nog dat ze allebei goed hydrateren.
Tip als je op zoek bent naar hydraterende lipsticks. Ze zijn nu 1+1 gratis bij Kr.uid.vat.
Ik gebruik sinds kort een antiperspirant deo en het werkt wel goed alleen ik heb hele geïrriteerde/droge oksels nu. Dus dat is wel weer jammer
Gebruiken mensen hier een microvezel handdoek na het reinigen van hun gezicht? Merk je voor of nadelen?
Lisa Eldrige (ik houd van haar filmpjes haar make-up technieken zijn echt tijdloos) heeft nu ook een foundationlijn gelanceerd, waarbij je tester sets kunt kopen, maar natuurlijk is het helemaal uitverkocht. Ik ben echt zo benieuwd, maar moet nog even wachten
Ik gebruik dat toevallig, omdat ik handdoeken in klein formaat apart voor mijn gezicht wilde gebruiken. Ze drogen snel, maar verder kan ik geen voordelen bedenken tegenover een gewone handdoek haha
Ja ik ben ook zo benieuwd! Ook naar haar blushes en lipsticks maar heel vaak zijn dingen uitverkocht ja. Ze heeft nu ook een pop-up store in Londen dus mocht iemand zo gelukkig zijn om die kant uit te gaan, een tip!