Ik heb ze een keer bij een bestelling bij huidpraktijkshop besteld, maar volgens mij heb ze ook gewoon bij de hema.
Iemand die een goede vervanger weet voor de Nyx bare with me tinted skin veil foundation? Volgens mij wordt deze namelijk niet meer gemaakt en die van mij is bijna leeg
Kan het âkwaadâ om dagelijks af te wisselen van dagcreme? Ik heb verschillende samples en miniâs en ben van plan om elke dag een andere crème te gebruiken. Ben alleen bang dat mijn huid het niet zo leuk vind en onrustig wordt.
Nee opzich niet, maar je zult nooit een echt resultaat van een crème zien als je het maar een paar dagen achter elkaar gebruikt. Dus als je ze wilt gebruiken gewoon om al die samples op te maken dan kan het, wil je ze gebruiken om te kijken welke het beste bij je huid past dan heb je sowieso aan een sample niet genoeg.
Hebben jullie misschien een tip voor een poeder voor onder mijn ogen? Ik heb enorm donkere blauwe kringen en gebruik hiervoor een bb corrector en een concealer van Estee lauder. Werkt an sich goed, maar dit is met 2 uur bijna weer van mijn gezicht af. Met mijn goedkope gezichtpoeder blijft het wel zitten, maar die zie je goed zitten. Echt geen gezicht. Ik breng deze aan met mijn beautyblender.
Wat gebruik je er onder qua verzorging? Misschien is dat te vet waardoor je make-up gaat glijden. Ik vind de mineral veil poeder van Bareminerals heel fijn voor onder je ogen, die is heel dun qua textuur en een beetje porieverfijnend dus maakt lijntjes onder je ogen ook zachter.
En als je de goedkopere met een kwast aanbrengt? Met de beautyblender krijg je echt een behoorlijk dikke laag poeder onder je ogen
Nog geen vervanger, ik heb nog een halve tube. Maar ik baal ZO want was er net zo blij mee.
Ik gebruik Clinical 0,3% Retinol + 2% Bakuchiol Treatment van PC en ben er tevreden over. Het maakt mijn huid gladder en ik denk dat het ook lijntjes minder diep maakt. Ik gebruik het zoân drie keer per week.
Bybi Bakuchiol (alternatief voor retinol) en La Roche-Posay Redermic. De Bakuchiol vind ik fijn voor kleine puistjes, Redermic tegen rimpels. Ik gebruik beiden ongeveer twee keer per week, afgewisseld met niet-actieve, herstellende skincare.
Ik gebruik een concealer van Revolution en de gezichtspoeder van Huda Beauty. Vind ik persoonlijk heel fijn en mijn make-up blijft de hele dag ook goed zitten. Ze hebben daarvan evt ook een soort mini verpakking zodat je t eerst even kan proberen. Ik breng het aan met een sponsje, laat het even zitten en veeg daarna de rest weg met een kwast.
Ik ben trouwens mijn make-up aan het opruimen en heb nog een dichte gesealde tube NYX Bare with me tinted skin veil in de kleur Pale Light liggen. Mocht iemand nog interesse hebben? Ik gebruik het zelf niet meer en had nog een een backup tube liggen. Ik wil m dan wel gratis naar je opsturen.
Ik heb misschien een rare vraag, maar heeft iemand tips om te âbeginnenâ met make up? Ik gebruik al jaren alleen mascara, maar nu ik ouders wordt (30+) vind ik het niet altijd meer genoeg. Ik weet alleen niet goed wat ik nog verder zou willen en kunnen gebruiken? Ik heb wel eens geprobeerd een lijntje boven mân ogen te zetten, maar dat lukt me nooit mooi.
Hebben jullie tips voor âbeginnersâ looks?
Concealer? Lijntje kan idd. Beetje blush op. Of juist een mooie lippenstift. Zou niet alles doen maar of de ene of de ander.
Ik weet niet zo goed wat je zelf mooi vindt, maar je kan beginnen met een mooie (glanzende) bruine oogschaduw over het gehele ooglid? Hieronder een voorbeeld. Als je dan een beetje mascara en lipgloss of lippenstift erbij doet waar jij je fijn bij voelt ben je denk ik al een heel eind
Verder qua eyeliner: make-up kan je er makkelijk afwassen en als je een paar keer oefent dan haal je het er daarna gewoon weer lekker af (mocht je dit natuurlijk willen)
Ik zou een beetje op YouTube dingen intikken als: âminimal make-up lookâ of iets als âfrench inspired makeup lookâ kom je denk ik ook wel wat tegen en wat niet gelijk zoân Amerikaanse full face look is. En misschien eerst eens voor een feestje uitproberen?
Je zou langs een macwinkel of Douglas met Mac langs kunnen gaan en daar kan je ook een workshop boeken en mag je daarna voor dat bedrag aan producten uitzoeken. Inglot heeft dat ook en bij de bijenkorf hebben ze ook vaak workshops per merk.
Ik zou iig face en body aanraden van de mac, dat is mijn lievelings foundation met een lichte dekking maar haalt alles net een beetje meer op.
En verder idd wat de rest ook zegt en gewoon oefenen en doen wat je leuk vindt!
Een beetje bronzer om je gezicht wat op te warmen, bronzer een beetje in je arcadeboog als hele lichte oogschaduw, oogpotlood/eyeliner op je bovenste waterlijn zodat je een beetje een eyeliner effect krijgt maar het niet heftig is, wenkbrauwgel, blush, een getinte lippenbalsem.
Je zou idd eens een winkel binnen kunnen lopen en om advies vragen, mocht je in Brabant wonen dan wil ik je ook altijd helpen op mn werk.
Volgens mij zag ik deze laatst op Luxplus staan
Je wenkbrauwen doen kan al heel veel verschil maken. In de winkel kun je zoeken naar een potlood dat bij je wenkbrauwhaarkleur past en zelf licht bijtekenen. Ik gebruik deze al jaren en kost weinig:
De Body Shop was een tijdje van mijn radar maar ik heb daar de afgelopen tijd weer eens wat dingen van geprobeerd en raad deze aan!
Vond echt dat mijn grafkop hier een stuk frisser door oogde
Deze heeft volgens mij een nieuwe verpakking? Anyway dit smeer ik sinds bijna een jaar elke avond voor het slapen gaan op mijn gezicht (inspi van Caroline Callowayâs snake oil) en maakt mijn huid niet vet en wel zacht! Ik kreeg een tester van de nachtcreme van deze zelfde lijn en die was ook lekker, ga ik mss wel kopen als mijn huidige nachtcreme op is.