Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Sally Hansen Insta Dry. Droogt super snel en blijft lang zitten. Gebruik het al jaren.

3 likes

Net als Mascha?

2 likes

haha… Tja, ik vlog niet, dus je kunt het niet controleren… Blijft dus voor jou een vraag, voor mij een weet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik sluit me hierbij aan! Precies dat, snel droog en lang mooi

1 like

Seche vite!! Binnen 10sec is je nagellak helemaal droog :raised_hands:t2:

1 like

Ze kwam heel kalm en aardig over. Heb haar helaas niet kunnen spreken, na de presentatie was ze ook heel snel weer weg. Maar grotendeels van de presentatie had ik al een keer op haar blog gelezen, maar je kon echt horen dat ze heel gepassioneerd is over skincare.

1 like

Iemand tips voor een nieuwe fijne primer? Heb er nu eentje van Laura mercier maar vind hem niet zo bijzonder, dacht misschien eentje van too faced?

beste oogpotlood die ik op mn bovenste wimperrand makkelijk kan smudgen en vervolgens mooi blijft zitten? liefst heel donkerbruin

Die van urban decay! Al jaren grote favoriet. Heb m altijd in de kleur Whiskey die is donkerbruin. Niet bijna zwart maar wel heel donker en heel goed op te bouwen. En mooie tint bruin.

2 likes

Essence Longlasting Eye Pencil in de kleur 02 Hot Chocolate! Ik kan er preciezer mee werken dan met de 24/7 van UD, hij is makkelijker te smudgen dan MAC Coffee, en hij blijft echt de hele dag zitten.

3 likes

Yep, deze. En je kunt er 7 kopen voor de prijs van 1 urban decay (die bij mij altijd smudged)!

1 like

Ik ben op zoek naar een stabiele vitamine c voor op mijn huid, maar ik weet niet wie of wat ik moet geloven. Welke gebruike jullie?

Ik wilde dit weekend een nieuwe foundation kopen en zie nu dat er 25%korting is bij douglas voor die singles day… Twijfel alleen over de kleur aangezien ik weer witter word in de winter. Weet iemand of je t nu zou kunnen bestellen in een kleur, dan me laten adviseren bij de douglas en m dan ruilen? hahaha echt skeer dit maar 25% scheelt echt veel op foundation, als je een beetje duurdere koopt en ik blijf een student he

Zouden jullie nepwimpers aanraden, en dan alleen de buitenste hoek? Ik heb van mezelf lange wimpers maar wil dit weekend voor een bruiloft iets extra’s doen en wat extra zwoele wimpers lijkt me wel wat. Kan ik die dan het beste echt op mijn wimperrand plakken (mijn ooghoeken hangen een beetje naar beneden)?

Ja zou het wel aanraden, maar ik zou ‘m dan niet helemaal tot je buitenste ooghoek (en dus je laatste wimperhaartjes) plakken, maar een paar mm meer naar binnen, dan creëer je optisch het effect dat je ooghoeken niet hangen. Als je bijv een wing tekent zou ik die ook niet helemaal tot je laatste wimperhaartjes tekenen maar net een klein stukje open laten om ook weer dat optische effect te krijgen.

@Tedmosby ja kan, al zullen ze daar wel moeilijk over doen maarja je kan het wel ruilen.

2 likes

Super, ga morgen ff oefenen!

Als je m dicht houdt wel.

1 like

Sorry nog een vraag want ik zit dingen te proberen en heb nu ongeveer oogschaduw in mijn oren:

Ik heb deze kleuren oogschaduw gekocht:

Ik probeer er nu een look mee te maken (lol) op mijn superbleke huid met rood haar en gelige ondertoon. Kan ik het beste donker bij de wimperlijn en dan lichter erboven, of donker in de crease en ooglid lichter? Vind het echt lastig en dan blend ik teveel en dan is alles roodbruin hahaha

Is dit een palette? Zoek het op YouTube op en maak looks na, vind zelf donker in de crease vaak mooier dan tegen wimperrand, maar is natuurlijk persoonlijk.

Oja slim, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Het is wel een cheapo palette maar ik heb er een gevonden en zit nu te kijken naar een dame die de boel op dr gezicht smeert!

Edit: o nee nu doet ze ineens concealer op haar ooglid terwijl er al oogschaduw opzit

4 likes