Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Deze serie vond ik echt leuk toen ik met make up begon. Verschillende looks en ze legt best veel uit. Iedere volgende video steeds een kleurtje erbij.

En verder gewoon looks proberen na te maken. Ik deed dat vaak 's avonds voor het eraf halen. Dan kun je helemaal losgaan, en het er toch weer afhalen. Je leert dan het beste wat bij jouw ogen past.
2 likes

Hahaha dan maakt ze een cut crease. Je kunt ook zoeken op smokey eye bijv en met zelfgekozen kleuren het namaken. Of zoeken op droopy eyes omdat je zei dat je ooghoeken een beetje naar beneden hangen.

1 like

Wat is jullie wondermiddel om snel wondjes (na puistjes) te genezen en vlekjes te laten verdwijnen?

Ik weet niet of het helpt, maar volgens mij zijn de kleuren zo gerangschikt dat iedere horizontale rij een look met drie kleuren vormt: een lichte matte voor op het gehele ooglid, een donkerdere matte voor de buitenste ooghoek of als liner, en een glanzende kleur om af te werken (meestal op het “bolste” punt van je oog, of uitgeblend van binnenste ooghoek in de donkere matte kleur in je buitenste ooghoek).

2 likes

Nertsolie van mylene, zou een wondermiddeltje zijn voor veel dingen, maar vind het lastig dit echt te bevestigen.

Nertsolie is een bijproduct van de bontindustrie (volgens mij is het 't vetlaagje tussen de huid en het weefsel? ben niet zo bekend met de anatomie van nertsen haha). Ik dacht, ik meld het effe.

Ik zou kiezen voor bijvoorbeeld La Roche Posay Cicaplast met SPF 50. Niet duur, wel heel voedend, herstellend én beschermend. Voor een genezende huid is het vooral belangrijk dat je ze beschermt tegen UV.

4 likes

Alhydran

2 likes

Eight Hour Cream van Elizabeth Arden. Witte tube met rode dop. Ik smeer het als ik een droog plekje heb van een puistje en heb het idee dat dat helpt om het plekje sneller onzichtbaar te maken.

2 likes

Voor vlekjes zou ik aan de glycolzuur gaan om te exfolieren, een product met vitamine c en een spf 30/50.

Voor het herstel zal ik gewoon een hydraterende en/of herstellende crème smeren zonder rommel erin.

2 likes

Sudocrem!

2 likes

@TanteBetje heb gelijk 3 kleuren gehaald, ben benieuwd! Dank voor de tips!

2 likes

Ik heb een tangleteezer maar nadat ik deze een tijdje gebruikt hebt zitten er restjes van haarproducten op de pinnetjes. Kan je die borstel gewoon laten weken in een sopje? Is gewoon plastic dus lijkt me wel maar ben bang dat er binnenin allemaal water achterblijft?

Ik week mijn haarborstel (klassiek model, met een luchtgevuld kussentje zeg maar) in een papje van water en bicarbonaat, werkt supergoed en er blijft nooit water achter binnenin.

2 likes

Kiko intense colour long lasting eyeliner.

1 like

Heeft iemand hier die (nieuwe?) foundation van bourjois geprobeerd? En bevalt deze?

Ik mis de tijd waarbij je drugstore make up kon googelen en Google er meteen 10 blog reviews incl swatches uitspuwde. Over deze foundation vind ik tot dusver niks?

5 likes

Ik mis die tijd ook, maar het heeft zich tegenwoordig verschoven naar youtube. Ik zie daar wel aardig wat reviews staan. Misschien iets om te checken?
Vind dat wel vervelend, want ik ben altijd opzoek naar reviews in situaties wanneer ik geen filmpjes kan bekijken.

3 likes

Je kunt een tangleteezer uit elkaar halen, ten minste die van mij wel.

1 like

Ik heb deze besteld, en ik krijg hem morgen binnen. Ik laat wel weten wat ik ervan vind!

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Verkooptopic

Aranka heeft een review op haar site staan zag ik net.

1 like