Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Lol nee I wish. Dit is Julia Adams! Ze doet mooie tutorials op Youtube en haar Instagram is ook tof.

6 likes

@Baratheon Naaah ik moet inklaringskosten betalen van €18,49!! Terwijl mijn bestelling onder de €22 was…Ik ga er tegenin want vind dat echt belachelijk. Heb jij het ook?
Edit want zit op mezelf te reageren :joy:

Waarschijnlijk hebben ze de originele waarde aangehouden (wat officieel ook zo hoort). Welke waarde staat er op je pakje?

Dat weet ik nog niet haha moet nog bezorgd worden bij het postkantoor! Maar als ik kan aantonen dat het maar $22 was, dan hoef ik nog niet te betalen? Vind dat heel krom anders

Kak dat meen je niet… Hoe weet je dat? Mijnes ligt nog steeds bij de customs en ik zat net iets boven de €22, namelijk €22,56 :grimacing:

Ik zie het in de Postnl app :expressionless: Ik zat er onder maar wellicht staat de oorspronkelijke waarde er inderdaad op…Ik ga er in ieder geval tegenin want heb minder betaald. Ze rekenen ook ontzettend veel administratie kosten, echt belachelijk. Denk dat jij ook de klos bent :pensive:

Officieel horen ze de originele waarde op het pakke te zetten, en hoort wel/geen inklaringskosten daarop gebaseerd te zijn. Ik denk dus dat ze in hun recht staan en je pech hebt dat je pakje er uit gevist is.

Oh dat wist ik niet. Dus korting op producten buiten de EU heeft eigenlijk weinig zin als je geen mogelijke extra kosten wil betalen…Toch vind ik het belachelijk haha

Iemand ervaring met de brow pomade van Revolution? Ik gebruik nu dipbrow van Anastasia maar ik heb een extra nodig voor m’n logeertas en vind die dan wel duur dus denk eraan een goedkopere aan te schaffen.

Iemand die een goede tip heeft voor een betaalbare dagelijkse gezichtszonnebrand/spf voor de gevoelige & droge huid die niet rult onder make-up? Ik ben al een tijdje aan het testen met verschillende merken (o.a. biodermal, la roche possay), maar ik merk dat mijn huid er niet goed op reageert (meestal in de vorm van droge rode plekken).

Edit: betaalbaar is voor mij max 30/35 euro

Dan zijn ze sneller bij jou dan bij mij, er staat nog niets in m’n app.

1 like

Ik heb deze van de etos als vervanger, inderdaad ook omdat ik die van anastasia zo belachelijk duur vond! Ben er echt mega tevreden over

Ik weet niet wat je onder betaalbaar verstaat maar ik ben groot fan van de defense dagcrème van Paula.
defense-essential-glow-moisturizer-spf-30.

34 euro.

2 likes

De Suncover 30 van Jetske Ultee. Is voor gezicht en body. Ik zet het over in een pompflesje van 30 ml. Is heel licht en heeft veel goede ingredienten, dus ook alleen als moisturizer te gebruiken op warme dagen. 14,95 in haar webshop.

2 likes

Klinkt goed! Ik zie dat ze er ook een speciaal voor je gezicht hebben voor de dubbele prijs, denk dat ik de body variant probeer en dan inderdaad overgieten. Dankjewel!

1 like

Heb je geen klein bakje? Dan zou ik gewoon wat uit je dipbrow scheppen en daar in doen

1 like

Ik gebruik de body variant dagelijks voor op mijn gezicht en heb nergens last van. Trekt snel in en krijg, ondanks mijn zeer gevoelig tot ontstekingen, geen uitbraken.

2 likes

voor mij geldt hetzelfde

2 likes

Nou ja, als je gelukt hebt schrijven ze het aankoopbedrag op de envelop, maar wettelijk gezien mogen ze dat niet, dus ik kan me vooratellen dat een bedrijf dat sowieso noet doet. Schijnt strafbaar te zijn.

Geen ervaring met Revolution, maar de Melani Stay Put Brow is echt geweldig! Zit ook een heel fijn kwastje bij. Ik vind deze zelfs nog beter dan Anastasia