Die van bioré is goed (spf50) en bestel die via little wonderland.
Ik gebruik die van the bodyshop
Heel dun en fijn, trekt snel in en hydraterend Maar niet die spray hiervan gebruiken (voor over make up) die is kut en prikt!
Wow goeie, helemaal niet aan gedacht!
Tipje voor wie wil: de ici paris heeft de Alien palette wel nog in de winkels op voorraad. Ik heb hem net opgehaald
Experts, welk lash serum raden jullie aan voor een lash serum newbie?
Pfoeee, het pakket heeft de douane nu verlaten, maar staat nog niet in m’n postnl app.
Revitalash! Duur maar werkt wel echt goed.
Ahh hoop echt voor je dat je geen kosten hebt! Bij mij is er nog steeds niet geüpdate dus kan hem niet halen
Bwuhhh had de blush in een tube van HEMA besteld want dit zou een dewy look geven…is hij metallic! Ziet er echt vaag uit pff wie wil er nou metallic wangen?
(Deze foto is niet van mij)
Bij de Action verkopen ze nu deze blush in 3 verschillende kleuren. Misschien is dat wat voor je? Ik heb er eentje (coral queen) en vind het effect mooi. Ik heb hem nog niet uitgebreid kunnen testen, dus ik weet niet of ie lang blijft zitten. Maar voor dat geld kun je het natuurlijk ook zelf even proberen
Ik heb deze in soft copper en soft murano en dit zijn de enige blushes die ik draag, zijn mooi dewy!
Oh, ik ben er wel fan van! Ik dacht ook eerst van wtf zo metallic?? Maar na wat reviews gezien te hebben toch eens uitgetest. Gewoon met weinig beginnen, traag opbouwen en goed bekenden, dan ziet het er gewoon uit als een mooi dewy blosje bij mij.
Op Wikipedia staat dit
Een rembourszending of verrekenzending is het bezorgen van een brief of postpakket waarbij op het bezorgadres (of bij afhalen op het postkantoor) een bedrag (meestal de kosten van het pakket plus de rembourskosten voor het postbedrijf) ter plekke betaald dient te worden aan het postbedrijf.
dit had ik ook gelezen idd, nog steeds niet geheel duidelijk dat dit de douanekosten zijn, maar het zal wel weer. fml
Ja ben bang van wel! Ik kan hem als het goed is morgen ophalen, ben benieuwd wat er als waarde is opgeschreven
Zijn er mensen die de blendifull van Tati hebben gekocht? Wat waren jullie in totaal kwijt?
Wil hem graag proberen, maar bang voor hoge douane kosten etc.
Ik wil die ook proberen maar zie idd ook op tegen die douanekosten, mijn zus gaat in juni naar Amerika en denk dat ik vraag of ze m dan mee wil nemen.
Zou lekker een vergelijkbare spons halen, even googelen op dupes. De blendiful valt uit elkaar na een keer (hand)wassen, want de stof is op elkaar gedrukt ipv genaaid.
@Baratheon ik heb mijn pakketje! Ben nog even aan het twijfelen of ik het aan ga vechten…want de oorspronkelijke waarde staat er op en de korting. Het zijn vooral de administratie kosten die ik zo hoog vind