Dan is Mixa beter, je hebt daar verschillende versies van en degenen die het beste hydrateren zijn de rode en lila versie.
Nou bij de zesde keer checken vandaag iets nieuws hoor! Hij ligt bij customs
Wat was de facewash waar iedereen zo’n fan van was? Van decubal toch? Zou de face van dr van der hoog een goede vervanger zijn? Die heb ik nu en is heel zacht. Ik masseer hem met natte handen op m’n gezicht en ogen en wimpers, en maag m’n gezicht daarna schoon met een nat washandje en dan is alle make-up inclusief mascara weg.
Het prikt niet in m’n ogen en droogt m’n huid niet uit.
Mijn huid is medium gevoelig zonder eczeem of andere huidaandoeningen.
Jaaaa! Heb ook even gecheckt, bij mij is hij aangekomen in het distributiecentrum
Ik weet niet of je er al een gevonden hebt maar ik ben echt groot cetaphil fan en dan de pro itch control lijn, voorheen de restoraderm. Is eigenlijk voor de eczeemhuid, maar doet het prima op mijn mega droge benen.
Ik gebruik al heel lang de 0% reinigingsmelk van Kruidvat IPV die decubal.
Doet het zelfde maar kost geen bal.
Heb ooit een bordeaux rode eyeliner gekregen, vond het zo een rare kleur, dus heb het nog nooit buiten gedragen maar dit vind ik ook wel mooi. Danku voor de inspiratie!
Deze??
Nee deze:
Het ligt er echt aan wat je verwachting is. Als vervanger van een foundation is ie teleurstellend. Maar als onder je foundation voor extra glow is ie mooi en fijn in gebruik. Ik gebruik het ook als ik voor weinig makeup ga als extra natuurlijke glow. Als een subtiele highlighter is ook mooi. Qua kleur kan je niet snel misgaan denk ik.
Ik vind dit ook wel leuk! Heb een tijd geleden een bordeauxrode eyeliner van Mac gekocht maar ik vind hem helaas niet zo mooi aanbrengen, dus ik zoek nog iets beter.
Charlotte Tilbury heeft in die nieuwe Pillowtalk zijn een Bordeaux potlood en die is echt heel mooi!
Waar gebruik je hem dan als je geen foundation draagt? Alleen op highlight plekken of over je hele gezicht?
Inglots gelliners zijn heel fijn en verkrijgbaar in verschillende kleuren, ook een mooie bordeaux!
Als highlighter maar ook op een stukje op mijn voorhoofd en kin.
Ik ben erg tevreden ik zou hem alleen wel minimaal gebruiken omdat hij erg glimt
Ik gebruik vaak een foiling serum/wetliner, een drupje van dat spul kan elke oogschaduw in een eyeliner veranderen. Werkt super goed! Sowieso kan een smoky eyeliner heel mooi zijn met gewoon oogschaduw vind ik.
Wouw wat een mooie look!
Ben jij dit?! Wow!