Ik heb ze bij pure beauty in Kerkrade laten krullen. Zit nu na 1,5 maand nog steeds in een krul. Dus heel tevreden.
Dankjewel!
Hoihoi!
Voor degene die Botox hebben gedaan, op welke leeftijd zijn jullie hier mee begonnen? En wordt het opgemerkt door mensen uit je omgeving?
- En nee mensen zien dat eigenlijk niet! Vind ik wel fijn omdat ik wel merk dat mensen daar vaak (nog) meer op tegen zijn dan fillers.
werkte bij mij echt niet. Ik heb lichte wenkbrauwen en die van Maybelline zorgde voor een oranje vlek op mijn huid. Was echt niet mooi
Bij mij werd het ook echt een hele warme oranje kleur. Vond het niet zo mooi persoonlijk. Ik gebruik de wenkbrauwverf van kruidvat eigen merk en verf daar ongeveer eens in de 2 weken mijn wenkbrauwen mee. Vond het eerst heel eng omdat ik bang was dat het bij mijn donkerblonde haar te heftig zou zijn maar het resultaat is heel natuurlijk vind ik
Gebruik je enkel op je voorhoofd botox nodig of is alles dan niet meer in ābalansā? Ik denk er ook over na maar weet nog niet goed wat ik moet verxachten.
Philosophy Kiss Goodnight werkt echt top
Ik heb het tussen mn wenkbrauwen en ga binnenkort een wenkbrauwlift doen met botox. En denk zelf dat je prima op 1 plek kunt gebruiken. Meeste mensen valt het niet eens op namelijk en het is bij mij ook meer ter voorkoming van grove rimpels.
Een vriendin van mij is er iig heel erg enthousiast over! Ik zal dr even vragen.
Ik heb ze beide en die van maybelinne vind ik mooier
Ik heb babybotox tussen mān wenkbrauwen. Ik zou bijv ook mān kraaienpootjes kunnen doen, maar daar irriteer ik me minder aan. Maar het is niet uit balans ofzo hoor.
Doe het nu 2 jaar en begon dus toen ik 30/31 was ofzo. De eerste keer vond ik heel spannend en idd niet wetende wat te verwachten, maar ze kijken goed met je mee en stellen je ook op je gemak. Ik stelde heel veel vragen bijvoorbeeld en dat was ook helemaal prima. Waar twijfel je over?
Ah top! Ben benieuwd!
Ja die can decubal waren mega fijn!!! Had ze ook ontdekt en toen ik t opnieuw wilde kopen waren ze weg
Ik heb twee heeeel lichte voorhoofdrimpels, dus ik twijfel of ik me niet aanstel en er te vroeg aan begin (ben 26). Verder heb ik wat schrik qua expressie? Ik ben heel expressief in mijn gezicht en ben bang dat ik dan anders overkom of dat het heel vreemd aanvoelt.
Ja ze is heel tevreden, ze heeft nu all in one met borstel twee!
Dus denk wel een aanrader.
Ik heb zelf nog een voorraad andere maar ben wel geĆÆnteresseerd om het in de toekomst een keer te proberenā¦
Heeft iemand al succes met het nieuwe lash serum van de kruidvat?
Ik heb inmiddels ook Botox gedaan en ben 25 jaar. Ik heb bij mān kraaienpootjes en mān voorhoofdrimpels gedaan. Ben er echt blij mee! En het valt echt totaal niet op voor anderen. Als je het niet verteld komt er ook niemand achter
Iemand tips voor een goede haarborstel?
Te vroeg of niet is natuurlijk aan jezelf; mijn gedachte was voorkomen is beter dan de rimpel wegkrijgen.
Ik ben zelf ook best expressief, maar door de botox (en ik heb babybotox, dus niet zoveel) wordt je niet helemaal expressieloos hoor. Het wordt gewoon minder gespannen. Ik heb zoān fronsrimpel, waar ik altijd mee fronste, nu met veel moeite (dus bijv minder hoofdpijn).
Juist als je niet alles laat doen, is het natuurlijker denk ik? Ipv zoān sandra bullock of renee zellweger hoofd
Ik wil je zeker niet overhalen, bij twijfel zou ik het zelf niet doen. Maar je kan natuurlijk ook altijd professioneel advies vragen.
Ps. Niemamd heeft ooit uit zichzelf gevraagd/gegokt naar botox of filler bij mij.