Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ja deze heb ik ook! Alleen jammer als je realtechniques kwasten hebt

Sjiek!!!

Oh wat dan? Want ik heb juist alleen maar kwasten van real techniques.

Die onderkant is heel dik toch? Dan passen er maar 2 of 3 kwasten in.

Ja ligt eraan welke je hebt, die voor de ogen zijn bijvoorbeeld wel weer dun.

Ik gebruikte eerst ook de toner van Decubal en gebruik nu die van Neutral, die bevalt mij wel goed.

1 like

ja klopt ik bewaar mijn grotere kwasten in een random koekblik van de kringloop :rofl:

oh ja als ik op vakantie ga neem ik een stuk minder kwasten mee, maar dan doe ik ook langwerpige makeup (lipgloss/mascara/oogpotloden) in de koker en daarnaast neem ik dan een klein tasje met overige makeup mee

edit: sorry dubbelpost

1 like

Ja dat klopt! Ik heb er twee voor het gezicht en die verpesten het dan altijd een beetje in die koker :joy:

1 like

wie heeft ook heel donkere lippen? Als ik YouTube filmpjes kijk dan maakt bijna elke lippenstift iemands lippen donkerder, maar alle lipsticks (behalve vamp en berry kleuren) maken mijn lippen lichter en vaak ook lichter dan m’n gezicht.
Bijvoorbeeld Charlotte tilbury Penelope pink is bij mij lichter dan m’n eigen lippen en huid en het wordt bij mij een beetje grijzig.

Dit zijn drie youtubers ook met Penelope pink, en bij mij is hii een beetje zoals bij de laatste maar dan slaat ie grijzig uit i.p.v. oranje achtig.
Denk dat het te maken heeft met m’n ondertoon maar m’n huidskleur is verder erg licht en ik blijf miskopen doen met lipsticks op deze manier.

Ik heb deze en ben super tevreden!

1 like

Ik heb ze in een mesh etui die ik bij de dollar store heb gekocht. Vind dit heel prettig want dan kan ik ook mijn vochtige beautyblender er bij doen.

Zoiets dus:
image

1 like

nee te veel moeite haha
ik wil gewoon een blogger met dezefde lipkleur vinden en dan geen miskopen meer doen

2 likes

https://www.etos.nl/producten/etos-brush-roll-120214644.html?gclid=CjwKCAiAjMHwBRAVEiwAzdLWGHlOYkQ4m8pyUhNyfhyaPe2XajP66nM6XQukP0OUJb83PVKEC3TEURoC_a8QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Ik heb er niet zoveel, maar doe ze hierin. Op citytrip neem ii minder kwasten mee en stop ik in dat vakje ook wat make up producten ideaal.

@Aksiram ik heb deze eens geprobeerd na goede verhalen, maar vond het niet bijzonder en erg vervelend op mn huid

2 likes

@Yzile Ken je deze? https://imgur.com/a/hHeLq Verder draag ik bij lichte lipkleuren altijd een wat donkerdere lipliner, dat scheelt vaak een hoop.

1 like

interessant! thx voor delen

Hoi iedereen!

Sorry dat ik dit topic kom binnenvallen :blush: ik heb een vraagje.

Is er iemand die al de Friday mascara heeft samengesteld/getest? Het merk wat je nu bij oa Tien en Wil, Sarah Rebecca voorbij ziet komen? Ik ben wel geinteresseerd maar heb echt geen idee of het echt wat is. En hoe kies je welke formule en borstel je wilt? Vind dat echt lastig om te bepalen. En die “voor/na foto’s” zeggen me ook nooit zoveel omdat dat effect toch heel erg af hangt van je eigen wimpers etc :thinking:

Thnx alvast voor de reacties! :grimacing:

1 like

Volgens mij zitten hier meerdere meiden uit (zuid) limburg en ik vroeg mij af of iemand aanraders heeft qua salon voor een lashlift? Ik zie door de bomen het bos niet meer

Ik heb zeer rechte/omlaag hangende wimpers en ben ze echt kapot aan het maken doordat ik ze zo hardhandig en intensief moet krullen met een wimperkruller om er iets van te maken :joy:

Stephanie’s salon misschien? Zij zit in Brunssum
 weet niet of dat misschien te zuidelijk is :joy:

1 like

Nee dat is helemaal niet ver weg voor mij! Dankjewel :smile: