Ik heb inderdaad ook veel minder hoofdpijn sinds ik dat heb gedaan. Echt fijn, alleen al daarom zou ik het doen
Sinds ik botox heb (nu zo’n 4x) bijna nooit hoofdpijn en eerst dagelijks. Zodra ik vaker hoofdpijn heb, weet ik weer dat ik moet gaan 1009x meer waard dan die rimpel an sich (ook fijn dat die minder is hoor )
Wat fijn! Heb je dan alleen je frons gedaan? Of je gehele voorhoofd?
Thanks!
Ik heb nu geen voorraad. Alleen nog de mascara die ik nu gebruik. Vandaar dat ik wel nieuwsgierig was haha
Ik alleen m’n frons, voorhoofd was bij mij niet nodig. En fillers in m’n traangootjes, maar dat staat daar helemaal los van.
Wow het lijkt allemaal heel erg op B.A.E van Hema.
Heb hier de branding gevonden:
https://www.behance.net/gallery/65841941/Soda-Makeup
De cushion blush vind ik er nog wel leuk uitzien, maar ik denk niet dat ik tot de doelgroep behoor haha.
Edit: oh jee en ze gebruiken modellen met een tintje terwijl ze alleen beige foundation verkopen…
Check de kleur Cinnamon Capuccino, dat is 100% zeker niet de kleur die bij de huid van het model past.
Vind het net speelgoed.
Ik denk dat ik gewoon een consult ga plannen en dan maak ik daarna de beslissing. De schrik voor een renee zellweger hoofd is wel weg nu . Dankjewel! En @Sparood jij ook!
Ze zeggen nu eigenlijk we hebben geen enkele kleur die bij je past. Want het lukt bij deze mensen al niet eens.
Ik draag sinds een maandje geen foundation meer en gebruik nu een simpele bb cream van de Etos. Wil nu investeren in een betere/fijnere bb cream of tinted moisturizer, omdat geen foundation dragen mij eigenlijk wel goed bevalt. Iemand tips?
Laura Mercier?
Oja goede, morgen even langs m’n favo winkel aka skins dan
Gister de nude tinted moisturizer van Bobbi Brown aangeschaft, echt een aanrader! En die van Laura Mercier is inderdaad ook erg fijn.
Heeft er iemand een goede tip voor een foundation?
Ik heb een drogere rode huid, ik heb helaas keratosis pilaris in het gezicht. Het zit voornamelijk op mijn wangen waardoor ik altijd een enorm rode huid heb . Ik zoek dus een foundation die het rood camoufleert. Maar niet cakey.
Het liefst zowel een budget (voor overdag want gierig) en een duurdere foundation voor speciale gelegenheden. Iemand een goede tip? Gebruik nu een foundation van missha die ik mix met de bae foundation van de hema. Maar de foundation gaat altijd heel snel weet weg? Dus als iemand daar nog een goede tip voor weet…
Ik heb een paddle brush van wetbrush, gaat al jaren mee en de fijnste die ik tot nu toe heb gehad. En is maar €7 ofzo. Heb er ook een van Aveda, volgens mij €40 ofzo voor betaald en krijg er alleen maar meer klitten van.
Hm, en op de webz krijgt die van Aveda zulke goeie reviews. Kun je ook al niet meer op vertrouwen. Ga die andere eens opzoeken.
Ik heb die van Aveda en ben er wel tevreden van hoor!
Ja ik