@Hazel @Baratheon Thanks! De reviews zijn wat wisselend en ik vind de prijs ook wel wat hoog als je het vergelijkt met andere paletten. Ik vind de kleuren alleen zo mooi😂 Toch ga ik even verder kijken.
En urban decay born to run is iets te saai? Dat palette is echt
Ja? Ik hem Urban Decay verder nooit meer een kans gegeven. Saai vind ik dit palette niet, maar ik wil wat meer experimenteren met kleuren. In dit palette vind ik de roze en oranje kleuren tof maar verder vind ik hem best wat donker ogen. Ik ga wat reviews opzoeken op YouTube!
Ik vind hem beter qua pigment dan de naked paletten en hij is net ff minder voor de hand liggend door de extra kleuren die niet neutraal zijn maar die je wel heel makkelijk met alles kan combineren.
Elizabeth Arden 8 hour cream is mijn redder in nood als niks anders meer werkt. Ook top als je ergens anders schrale plekjes hebt (elleboog of hakken ofzo).
Ik krijg van heel veel lippenbalsems alleen maar drogere lippen en meer jeuk. En dan zelfs om mijn mond heen. Vooral van Elizabeth Arden, Nuxe, Rosebud etc. werd het echt niet beter. Uiteindelijk ben ik via Google bij Paula’s Choice terecht gekomen en daar kwam de lippenbalsem van MAC er goed uit. Die heb ik gekocht en dat blijkt bij mij echt een lifesaver. Zaterdag was een heel stuk van mijn lip schraal en het lag zelfs open, zondag was het echt al veeeeel beter en jeukte het niet eens meer.
Droge lippen is meestal een teken van uitdroging; drink je wel genoeg water/thee? In principe zou je geen lipbalm nodig moeten hebben als je gewoon voldoende drinkt. Ik gebruik het alleen in de zomer voor UV bescherming. En op dagen dat ik minder/te weinig drink, merk ik vaak wel dat mijn lippen droger worden.
Laneige! Slaap masker doe je voor eeuwig mee, en ik heb ook een mini die ik overdag opsmeer. Echt holy grail
Deze is het! €16 geloof ik.
Nog even een toevoeging haha, wat zo fijn is dat 1x of 2x smeren gewoon genoeg is. Zoals die Laneige die hierboven genoemd wordt, die heb ik ook. Maar als je dan stopt met smeren dan is de jeuk en droogheid er weer. En bij deze is het bij mij een paar keer smeren en dan is het voor een langere tijd weg.
Auuuuuu m’n tanden zijn zo gevoelig door het bleken… had twee keer achter elkaar gedaan en nu constant pijnscheuten. Zou paracetamol helpen? Iemand tips
Denk dat het wle helpt.
En niets kouds of warms drinken of eten en niet met je mond open ademen haha Ahh ik voel je pijn
Heb een dubbele paracetamol genomen, dacht nog ff gauw bleken voor oud en nieuw maar fuck he.
Ga wel door in t nieuwe jaar, helpt tegen snack drang die pijn
Welke gebruik je?
Crest
Purelan! “Eigenlijk” voor kapotte tepels (ivm borstvoeding) em kapotte/erg droge huid. Maar werkt ook perfect voor lippen en nagelriemen
Ik heb een paar van die moedervlekken die ‘omhoog’ komen en hoorde van een verkoopster dat ze weggaan als je ze dagelijks insmeert met aloë vera.
Naïef misschien, maar ga het proberen! Iemand positieve ervaringen?
Nog nooot geprobeerd, maar ik kan me niet voorstellen dat het helpt. Sowieso: als moedervlekken veranderen altijd naar je huisarts gaan!
Nee joh, je huid verandert en je moedervlekken daarbij. Als het supersnel groeit of erg grillig is, dan is het wel een red flag. Je kan zoiets gebruiken om te checken: https://hendriks-spaarndam.praktijkinfo.nl/content/uploads/sites/373/2019/05/65.pdf
Nou ja, ze zegt dat hij dikker wordt, ik vind dat nogal een verandering. Better safe than sorry denk ik dan. Ik zou het even laten bekijken, het kan het begin zijn van iets ernstigs, dan kun je er beter vroeg bij zijn. Ik zeg dit niet voor niks maar spreek uit ervaring.
Het lijkt me sowieso altijd beter om er iemand naar te laten kijken die er voor gestudeerd heeft, in plaats van plaatjes in een folder te vergelijken.