Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik heb nu die van maybelline met dat bolletje aan de bovenkant. Vind deze erg fijn werken.

Ja die heb ik ook gehad, vond hem inderdaad fijn, maar de kleuren matchen niet met mijn huid. Maar bedankt iig!

1 like

Tarte shape tape vind ik echt geweldig.

Goede twee plek, stuk goedkoper en makkelijk verkrijgbaar vind ik de conceal and define van makeup revolution.

2 likes

Ik vind de Makeup Obsession Mega concealer heel fijn. Dekt goed. Blijft niet op je huid liggen, grote verpakking, goedkoop en is verkrijgbaar in heel veel kleuren. Vind deze zelfs nog fijner dan de Conceal & Define van Revolution. Die liet bij mij een soort gekke plaklaag na wat ervoor zorgde dat poeder vaak gek ging doen.
Zie alleen dat B.oozyshop hem niet meer verkoopt. Dat is wel echt jammer. Maar bij Revolution Beauty hebben ze hem wel en daar zijn de verzendkosten maar een euro duurder dan bij B.oozy. Oh en N.otino schijnt hem ook te verkopen.

1 like

https://www.beauty88.nl/wp-content/uploads/2018/01/c1-2-e1515579023847.jpg
dit is echt mijn favoriet!

2 likes

Is dit een fijne krultang voor grovere krullen?

Remington Ci9532 Pearl Pro Curl 32mm

Ik heb nog nooit een krultang gehad, dus heb echt geen idee haha.

Ja! Of die van Max pro. Beide even fijn (heb ze allebei haha)

1 like

Dan ga ik 'm bestellen! :grimacing:

Ik heb Champagne pop gekocht met 40% korting bij de Douglas, het gaat om een LE verpakking met glitters link

4 likes

Al besteld? Je mag de mijne hebben tegen verzendkosten.

Bedankt voor de tip, heb hem ook besteld!

1 like

Ah, lees het te laat haha. Had 'm gelijk al besteld. :sweat_smile: Thanks voor het lieve aanbod!

Tot nu toe is de brow gel van Anastasia de beste die ik ooit heb gehad! Haartjes zitten muurvast dan. Had hiervoor die van MAC maar ga nooit meer terug haha.

2 likes

Wat @Illuminated eigenlijk al zegt! Echt mijn favoriet.En ook fijn dat de verpakking niet doorzichtig is,die gel is na langer gebruik altijd een beetje viezig aan het worden en dat zie je dan niet haha.Die van Maybelline en dan de kleurloze is een goede budgetproof optie alleen minder ‘sterk’ dan Anastasia naar mijn mening.Maar ik heb ook nogal veel wenkbrauw om in bedwang te houden dus daar kan het ook aan liggen :sweat_smile:

1 like

Ik mag van mezelf een mooi oogschaduw palette kopen. Ik heb 2 paletten die wat duurder zijn: Naked palette (maar vind ik niet zo geweldig) en het Anastasia Modern Renaissance palette (vind ik geweldig en gebruik ik bijna altijd. Nog nooit oogschaduw gehad met zulk pigment dus mijn goedkopere paletten vind ik nu niet leuk meer😂). Daarom zat ik verder te kijken bij ABH en kwam terecht bij het Norvine Pro Pigment Palette Vol 1.

De kleuren vind ik prachtig, maar… de prijs vind ik toch wel heftig (maar Douglas heeft nu wel korting). Heeft iemand dit palette? En om me nog wat verder te oriënteren voordat ik geld over de balk smijt: weet iemand of er een palette is met soortgelijke kleuren en goed pigment?

Ik heb echt zo’n last van droge, schrale lippen. Iemand dé tip? Ik las een tijdje terug iets over nuxe lipbalm? Is dat een wondermiddel? Ik heb echt extreem droge lippen namelijk, lijkt wel op van die gebarsten lippen die je hebt als je koorts hebt…

Ik heb hem niet, maar heb ergens op een review gelezen dat dit palette niet zo geweldig is als de normale paletten van ABH… Misschien nog even zelf research doen online hoor, maar dit stond me iig nog bij

@kienke ik heb de nuxe en vind 't niet zo’n wondermiddel. Lanoline schijnt supergoed te zijn!

Nuxe reve de miel was hier een forumhype, maar als ze bijna als de sahara aanvoelen werkt het imo niet beter dan een labello. Zo lang je smeert zijn ze oké, maar daarna zijn ze terug even droog als voordien. Ik zoek ook nog hét wondermiddel.

1 like

Toen nog ik roaccutane gebruikte werkte alleen bepathen nog bij mij. Smeerde ik in de avond en ochtend erop

1 like

Ik heb hetzelfde als @Baratheon gelezen, dus zou inderdaad nog even reviews bekijken!