Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Het bronzer-highlight-duo (Filmstar Bronze&Highlight heet ie geloof ik) is wel mooi, maar niet zo lifechanging. Ik vind de oogschaduwpalletjes van CT erg mooi, maar wel spuugduur natuurlijk. Mijn beste CT-tip is de Magic Vanish, een corrector om de blauwe kringen onder je oog weg te werken.

1 like

Ik heb nu deze en daar ben ik wel tevreden over, maar heb het gevoel dat het resultaat in de eerste weken beter was dan nu. Kan aan ouderdom van mascara liggen maar misschien ook gewenning?

Daarvoor had ik deze en was ik ook wel tevreden over:

Ik bestel meestal gewoon willekeurig eentje (vaak bij Luxplus) en dan zie ik het wel :innocent:

1 like

lancome hypnose vind ik echt de beste

1 like

Ik ga volgende week naar parijs. Iemand goede skincare tips voor producten die in Frankrijk te koop zijn? Ga sowieso al een grote fles bioderma kopen

Ooh sorry, ik dacht dat je al een foundation had en op zoek was naar de EL. Best naar de winkel gaan en uitproberen, ga zeker eens naar buiten om het eens in daglicht te zien. Laat je niks aansmeren als je er niet 100% zeker over bent.

1 like

Wat bij mij altijd helpt is om voor het aanbrengen mijn mascara even vast te klemmen in mijn bh, zodat hij wat opwarmt.

3 likes

Biafine. Werkt top op droge plekjes, puisten, verbrande huid
 Ik gebruik hem af en toe als dagcrùme als mijn huid een oppepper nodig heeft. Kost tussen 5 en 10 euro voor een vrij grote tube, te vinden in de apotheek.

1 like

De flawless filter, light wonder foundation, blush en de Bronzer en highlight duo zijn echt mijn favoriete die ik dagelijks gebruik!
Effect is heel mooi, natuurlijk.

Ik heb ook de magic concealer en hoewel ik het product super fijn vind, de verpakking is echt hel daarom zou ik dat niet nog een keer kopen.

Verder heb ik meerdere lippenstiften, allemaal fijn maar afhankelijk wat voor kleur je zoekt natuurlijk en ik heb een oogschaduw pallet, is ook mooi en fijn maar niet baanbrekend ofzo.

1 like

Biafine! En als je bij sephora komt de groene thee sheetmasks en Cucumber eyemasks.

1 like

Verkopen ze Charlotte Tillbury alleen bij de Bijenkorf? Of kan ik vanmiddag Douglas of ICI binnen lopen?

Volgens mij alleen in de Bijenkorf

Meh, daar kom ik voorlopig niet.

De avene handcreme Cold Cream. Lait embryolisse. Nuxe rĂȘve de miel

Laatste CT vraag! ik haal sowieso de Flawfless Filter, daar hoor ik iedereen over. Maar welke foundation is dan het mooist?

Na 3 slechte budget foundation wil ik nu even investeren!

![afbeelding|621x499](upload://8Z9Dhx0qZKs9SVhaay4LHkcVZ

Dit is een lookje gemaakt met een oogschaduw palletje van Charlotte tilbury (vintage vamp) en eyeliner gebruik ik van essence en de mascara is lancome hypnose die is helaas bijna op en beetje uitgedroogd dus resultaat is niet optimaal. Aan m’n wenkbrauwen doe ik niks alleen inkleuren met een soort stift van kiko in kleur 03

Het lijkt een beetje suf op de foto haha, maar wil niet m’n hele gezicht erop doen. Er zit meer roodheid en glitter in hoor in het echt

13 likes

Mijn wenkbrauw haren groeien naar beneden. Dat vind ik nooit zo mooi dus ik gebruik altijd wenkbrauwgel maar ik merk dat halfverwege de dag die jaren toch weer van hun plek gaan. Heeft er iemand een tip voor een goede wenkbrauwgel? Getint, niet getint, maakt me allemaal niet uit als ze maar blijven zitten

Hmm ga ik eens naar kijken! Ook nog lekker budget proof. Thanks!

@Karl_Lagerfeld

Ik heb hier destijds goede tips uit kunnen halen.

2 likes

Als je echt een hardcore gel wil die echt de hele dag je haartjes omhoog houdt zou ik die van Grimas aanraden, wordt veel op tv en in theater gebruikt.

2 likes

Wat is de beste concealer voor onder je ogen? Ik heb nu de instant concealer van Clarins, vind hem op zich wel fijn, maar hij blijft op m’n huid liggen. Ik heb ook de pro longwear van Mac gehad, die vond ik mwah.