Deze van de Lidl, beste ooit. Superscherp en nog nooit mee gesneden. Kost 4 euro, 4 navulmesjes ook 4 euro.
https://i0.wp.com/www.lvanr.nl/wp-content/uploads/2017/12/IMG_2271c.jpg?w=1330&ssl=1Ik weet niet helemaal of het hier hoort, maar ik ben op zoek naar een nieuwe deodorant. Ik wil er een die niet een te sterke geur heeft, niet afgeeft op kleding en gewoon bij de Etos of AH te halen. Welke raden jullie aan?
Geen tips qua makeup maar het zou best kunnen zijn dat er een ingrediënt (of kleurstof/pigment) in de makeup zit waar je allergisch voor bent.
Mijn moeder heeft dat ook en heeft altijd veel moeite om geschikte oog makeup te vinden, behalve mascara/eyeliner. Ze is ook gevoelig voor nikkel en (vermoedelijk) bepaalde lijmsoorten in schoenen.
Hebben jullie tips qua oog crème? Ik zoek een crème (geen gel) in een tube. Graag eentje die goed zit onder make up en niet duurder is dan €30?
Dank je wel! Ik ga straks even naar die kijken.
Ik heb een bon van de Bijenkorf gekregen voor kerst, wil iets van Charlotte Tilbury halen maar ik wil alles hebben! Ik twijfel tussen de Hollywood Flawless Filter, een oogschaduwpalet (pillow talk of die hele lange met veel verschillende kleuren) of dat doosje met bronzer, blush en highlighter. Iemand aanraders voor een levensveranderd product?
En heeft iemand ervaring met de maskers van Origins? Ik twijfel tussen overnight drink up en out of trouble.
Heeft iemand een tip voor een zelfbruiner waar je écht écht niet allergisch voor kunt zijn?
Ik ben helaas voor elke zelfbruiner allergisch. Dat uit zich in mega bultvorming en jeuk. Ben nu St. Tropez aan het uitproberen op m’n buik, de geur is ook altijd zo intens… blll. Maar ook die druppels gemengd met bodylotion werken bij mij niet. Hypermega overgevoelig voor alles altijd
Is er een plaatje online te vinden waar alle kleuren van de double wear op staan? Wil hem eigenlijk online bestellen (want goedkoop) maar wordt totaal niet wijs uit alle kleurcodes.
Heb je al een vaste foundation die je gebruikt? Kijk dan op Temptalia zij geeft dan op basis van bijvoorbeeld je MAC FDT de vergelijkbare kleur bij Estee Lauder. Het is de foundation matrix.
Ik heb zo’n oogschaduw doosje en een lipstick!! echt mooi.
ik ga denk ik ook een bronzer/blush halen en nog een oogschaduw doosje en nog een lipstick.
Dan wil ik de oogschaduw in pillow talk, de kissing lipstick in bitch perfect en de blushpoeder in climax of bronze en glow palletje. Ga volgende week samen met mama naar de Bijenkorf eens even kijken en me op laten maken!!
het ligt eraan wat je zoekt, ik heb voor m’n gezicht een geweldige combi (Dr. van der Hoog 30+ dagcrème icm revlon colorstay foundation voor normal/dry skin) wat zorgt voor egale dewy look die de dag blijft, dus ik ga zelf geen foundation of iets ervan kopen… maar als je de perfecte foundation maar niet kunt vinden zou ik daar bijvoorbeeld eens voor gaan kijken.
Wat is volgens jullie de beste mascara?
Ik gebruik echt al jaren deze van essence:
Heb andere geprobeerd maar vind geen een zo fijn in gebruik als deze
Ik vind het nog steeds erg moeilijk.
Ik heb een koude ondertoon met roze. Ben van mezelf blond. Welke van deze kleuren moet ik dan kiezen?
Wilde ik ook zeggen ja die zijn echt fantastisch
Die catricr van hierboven al jaren favoriet onder de buget mascara’s
2000 cal van Max Factor
2000 cal Curl MF
En qua luxe vind ik de sumptuous extreme van Estee Lauder de aller allerbeste! Die wil ik nog wel eens kopen als er 40% korting is op mascaras
Ik gebruik de Clump Defy van Max Factor en die geeft bij mij echt het mooiste resultaat, mijn wimpers worden goed gesepareerd en ze blijven allemaal dun en lang, ook nooit last van klontjes!
De drink up was een tijd geleden een forum hype, toen heb ik hem zelf ook gekocht! Ik vond hem wel echt heel erg fijn, wel een specifieke geur waar je van moet houden denk ik… maar ik merkte echt verschil met hoe snel bijvoorbeeld rode plekjes verdwenen. Aanrader!
fresco past denk ik het best bij je dan, maar ligt heel erg aan de diepte van je huidskleur. even een tester halen en dan bestellen :)!
Ik ben ook licht met roze ondertoon en heb altijd kleur Fresco. Die zag ik hieronder @Baratheon ook als suggestie geven, maar het beste ga je het inderdaad even proberen in de winkel. Niks zo lelijk als een verkeerde kleur foundation.