Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Iemand hier ervaring met de Dior backstage foundation?
Heb al een poos de double wear, maar wil toch eens een andere proberen.

Vind t een fijne foundation voor prima prijs vs ml in mijn optiek. Wel stuk lichter qua dekking dan de double wear. Veel verschillende kleuren en ondertonen ook!

Ik wilde net vragen of iemand een dierproefvrij alternatief had voor die van collistar. Isle of paridise is volgens mij dierproefvrij dus ben benieuwd of imenad hier ervaring mee heeft!

Heeft iemand deze shampoo of conditioner wel eens gebruikt?

Ik! Maar ik vond het echt niks, maar haar voelde als plastic en knisperde als je het over elkaar wreef (denk door de siliconen), on the plusside: mijn haar was wel heel shiny.

Ja, maar dat is inmiddels wel al een paar jaar geleden. Heb de flessen wel opgemaakt, maar ik was er echt niet over te spreken. Ik kon m’n haar heel slecht borstelen na het wassen (veel klitten, zelfs met tangle teezer) en ik had niet echt het idee dat het iets deed voor m’n haar.

Ja ik vind hem heel fijn! Wel een lichte dekking, maar hij geeft bij mij een heel natuurlijk effect.

Is inderdaad zowel dierproefvrij als vegan! Op internet lees ik vooral veel positieve ervaringen maar vind het lastig om te beslissen of ik beter light of medium kan nemen. Nu wel 25% korting bij Douglas dus misschien een mooi moment om te proberen!

1 like

Niet meer lachen :joy:

(Hahaha, ik hoorde dit serieus iemand eens zeggen in een restaurant toen haar vriendin haar een compliment gaf dat ze zo weinig kraaienpootjes had, haar antwoord was, heel trots:ja dat komt omdat ik niet vaak lach.)

Sommige mensen hier op het forum zweren bij TO caffeine solution, maar dat deed bij mij niks, ik blijf dus ook even tuned voor tips.

5 likes

tea tree olie is echt een allegeen. daarnaast heel onstabiel.
Oxideert heel snel en de moleculaire samenstelling verandert dan. Ik zou het nooit gebruiken of aanraden. hoogstens voor voetschimmel.
Baking soda lijkt me ook niet geschikt om te gebruiken. je haalt je huid er echt mee uit balans en verstoort de huidbarriere.
paardenshampoo vond ik ook niet fijn haha, kreeg ik echt droog touwhaar van.

5 likes

Oeh ik zag net op instagram dat styletonebox december variant echt een prachtig palette heeft van Hikari cosmectics - Gold collection

(met ook nog 3 lipproducten, masker en oogpotlood van diverse merken). Net even eenmalig de box besteld en hoop dat ik de december box krijg. Zo moooi!!! Maakt het beter want de goodiebox advent kalender spoiler: zat geen enkel palette in helaas.

1 like

Het is een prachtig palette om te zien maar ik vond het pigment echt om te janken. Met heel veel geduld kun je er wel wat moois mee maken maar ga dan vooral niet (teveel) blenden want dan is alles weer weg :joy:

Volgens styletone kost dat palette overigens €49,- maar dat is het in geen enkel opzicht waard, vind ik.

Hoe beviel die goodiebox adventskalender verder?

Edit: in de styletonebox van december zit maar 1 lipproduct.

2 likes

Oh neee :frowning: ik ben echt gecatfishd door de foto haha. Thanks dan weet ik ook weer dat het bij een eenmalige box blijft!

Goodiebox adventkalender vond ik erg tegenvallen, de volledige unboxing kun je van sommige dames zien als je insta #goodieboxadventkalender. Veel maskers in de grote vakken en maar een mini paula’s choice anti redness treatment… Ook 2 droogshampoo’s/volume spray. Wat wel fijn was: Mooie dusty pink Ecru lipstick + matchende lipliner. Maar mijn god een mini conditioner erin ook waar parfum(?) in zat zonder shampoo. Echt teleurstelling als je naar prijs-kwaliteit kijkt. Had beter voor die van Asos of lookfantastic kunnen gaan :joy:

1 like

Ah haha. Maar misschien vind jij het wel een prima palette. En voor wat het nog waard is, er zit een masker in die echt heel fijn is!

Ja daar was ik al een beetje bang voor… dan hoef ik in ieder geval geen spijt te hebben haha.

1 like

Is er hier iemand toe ervaring heeft met kin-fillers en haar ervaring daarover wil delen met mij? :biggrin: twijfel om dat te gaan doen.

:woman_shrugging: Kylie cosmetics is toch ook gewoon colorpop in een andere verpakking?

@Daelyss ik ben ook erg te spreken over biore, vind dat de fijnste die ik ooit geprobeerd heb!

Zelfde fabriek zegt niks

Ik ben ook wel benieuwd! Zag op Faceland instagram laatst wel een goede foto ervan.

Vorige week heb ik weer botox in m’n minimaal aanwezige kraaienpootjes laten spuiten. Maar sinds dit weekend een raar pijnlijk plekje, zo’n gevoel alsof er een hele dikke puist in wording aan zit te komen. Niks te zien verder, maar ik vind het wel vreemd.

4e keer botox in m’n kraaienpootjes en het resultaat is altijd mooi, doch vorige keer ontstond er een soort deukje naast m’n oog. Iemand hier ervaring mee? 1 arts zei: dat is spierdystrofie zeg maar doch degene die de botox spuit zei dat het daar niks mee te maken had. Ik denk dus van wel, nu maar afwachten of dat weer ontstaat.

Ja wilde vandaag posten dat hij echt goed is. Geen white cast, geur is oké. Ik ben fan @MissMarple