Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik gebruik de essence fresh & fit en ben daar heel tevreden over!
Het is wel een hele lichte dekking (sproetjes komen er nog beetje doorheen en puisten al helemaal), maar laat me er gewoon een stuk frisser uitzien. En krijg bij deze geen velletjes, wat ik bij veel andere foundations wel had.

Ja die is echt fijn! Mijn lievelings essence foundation maar die catrice die hier genoemd werd is ook mooi; alleen meer dekkend

Heeft iemand een tip tegen van die ‘white heads’?

Ik gebruik heel vaak de glossier boy brow (wenkbrauwgel, de zwarte) maar ik merk dat ie bijna op is :weary: Weet iemand een goede vervanger die hier makkelijk verkrijgbaar is?

@Panthera thanks voor je uitgebreide antwoord. Ik ga hem denk ik wel aanschaffen.

1 like

Het is deze geworden!

1 like

Ben benieuwd hoe je hem vind! Als je hem net zo fijn vind als ik zul je er heel blij mee zijn😄

@Panthera
Heb je de Maybelline foundation gewoon in Nederland gekocht? Als ik hem Google dan krijg ik alleen buitenlandse webshops. Maar ik heb nog niet bij de drogist gekeken.

————-
Iemand ervaring met de hydro boost lijn van Neutrogena? Bij Kruidvat krijg je volgende week 50% korting op die lijn, mijn huid is zo droog op dit moment dus ik wil het eigenlijk wel proberen.

Bij de drogist heb ik hem ook nog niet gezien inderdaad. Heb m besteld bij Look Fantastic.

Ik heb trouwens van die Hydroboost lijn de Facewash, die is prima. Mild, doet wat ie moet doen. Heb ook het sheet mask een keer gebruikt en die vond ik ook fijn :slight_smile:

1 like

Het masker is echt een aanrader! Andere producten uit die lijn heb ik nog nooit geprobeerd.

Mijn zus staat speciaal voor mij in een mega rij voor de glossier winkel in londen, het begon te regenen dus voelde me al schuldig maar ze delen roze paraplu’s uit!!! Love it

6 likes

Ik ben erg tevreden, dit was een goeie tip! Ik heb veel rode plekken/bultjes/bulten op mijn gezicht nu en je ziet het echt nog maar heel lichtjes nu (sommige plekken helemaal niet meer) en het blijft ook lang zitten. Top!

1 like

Kan iemand mij helpen? Ik ben van mezelf licht getint, maar in de winter ziet mn huid er heel grauw uit. Nu wil ik een zelfbruiner voor op mn gezicht. Ik heb reviews gelezen over collistar drops of tan luxe face. Weet iemand welke beter is of heeft iemand ervaring met een van deze twee?

Ik gebruik tan luxe en vind het echt top. Ik ben wel vrij licht en zelfs met de lichtste versie moet ik opletten dat ik max 2 druppels gebruik. Hij maakt me dan niet oranje maar wel megabruin, wat met dit weer gewoon een beetje vreemd is.

1 like

Oke thanks! Dan neem ik van die niet de medium versie haha want dan word ik denk ik wel oranje.

Niet meer scrubben! En gooi die dag- en nachtcreme in de vuilnisbak als je er pukkels van krijgt.

Probeer voor de puistjes 1x per week een product met AHA of BHA, dat is een soort chemische peeling (klinkt enger dan het is) ipv dat je je huid eraf schraapt.

Mijn tip: bestel een uitprobeersetje van Paula’s Choice. Je kan je eerst via de mail laten adviseren, ik heb daar hele goede resultaten mee gehad.

Zelf gebruik ik nu zelf ook The Ordinary, vind ik ook super fijn maar dat zijn wel meteen heel veel producten die je moet gebruiken.

3 likes

Haha love jouw avatar :heart:

3 likes

Ik heb echt even jullie advies nodig! Ik ben 32 en heb nog steeds last van puistjes. Wanneer ik ongesteld word, zie ik er uit als een zestienjarige puber. Dussssss ik wilde er eens een keer wat geld tegenaan gaan gooien en twijfel tussen twee merken: Paula’s choice en Jetske Ultee. Daarom even een poll :point_down:t3:

• Paula’s Choice
  • Jetske Ultee

0 stemmers

Andere aanbevelingen zijn ook welkom. Ik gebruik nu de ultrabland en tea tree water van de Lush, maar het doet niet genoeg voor mijn huid.

Ik heb net als @Panthera de facewash en die vind ik erg fijn. Sheetmask is ook heerlijk, denk dat de andere producten ook goed zijn!

2 likes

Wauw, dat is duidelijk :sweat_smile: Thanks!