Hmm denk dat je gelijk hebt! Ik denk 8 maanden geleden bij de tuinen? Zal er nu dan ook niet meer zijn.
Heeft iemand ervaring met brow lamination? Ik ga morgen mee als model.
Een uur getwijfeld bij de Etos en gegaan voor LāOrĆ©al true Matchā¦ wat een schijtfoundation. Zit echt lelijk op mān huid.
Iemand tips voor een (budget) foundation bij de drogist? Ben beetje hopeloos!
Ik vind zelf de LāorĆ©al Infallible Matte en de Catrice HD liquid coverage foundation heel fijn!
Die van B.A.E. van Hema! Moet je wel tintje beige of lichtbeige zijnā¦
Haha zo grappig, dit is echt mijn ultieme favo
@Evert die eerste heb ik! Heeel fijn, maar soms te matt / te heftig.
@Ophelia ja die wilde ik dus halen, maar āmijnā Etos heeft geen Bourjois meer
@VickyViolence die heb ik nav jouw post toen gekocht! Die is nu op en dacht probeer iets andersā¦ misschien toch maar weer opnieuw kopen.
Thanks all Zo fijn altijd met tips hier!
Jaaa van heel veel! Dus vandaar dat ik voor die ben gegaan. Maar ik zie ām heel goed zitten en lijk ām gewoon weg te vegen ipv op te bouwen. Gebruik jij een kwast of spons?
Beide, ligt eraan waar ik zin in heb! Meestal is kwast voor mij het snelste en doe ik met 1 pompje mijn gezicht. Poeder hem verder ook niet af, alleen wat bronzer en blush. Wordt na verloop van de dag wel wat vettig in de t-zone, maar dat wordt mijn gezicht zonder foundation ook! Waar gaat t precies mis bij jou?
Edit: zie het al haha. Bij mij lijkt hij juist echt goed samen te smelten met mijn gezicht
Ja kan m niet opbouwen, kijk het ook gewoon weg te vegen. Daarnaast zie ik ām goed zittenā¦ maar zal nog even met andere primers / kwasten / sponzen proberen. Als die bij zoveel favoriet is wil ik me nog wel een kans geven haha!
Heb je misschien een primer eronder? Want dat gebruik ik ook niet!
Ja, aaaaltijd. Anders blijft niks zitten haha! Zal het eens zonder proberen.
Hij dekt inderdaad wel heel erg en is ook wel echt droog dus dat kan wel nadelig werken. Ik merk ook wel dat ik echt bronzer en blush en zo moet gebruiken omdat ik anders ook totaaal geen kleur meer in mān gezicht heb zitten en ook een soort lijk ben hahah, weet niet of je dat sowieso al doet? Maar foundation voorkeuren zijn natuurlijk sowieso heel persoonlijk dus niet te veel van aantrekken en gewoon een gebruiken die fijn is voor jou!
Kunnen de mensen die het vernieuwde wimperserum van Kruidvat gekocht hebben een review achterlaten als ze hem een tijdje getest hebben?
Kan het niet van droge ogen/droge lucht komen? Ik heb daar vooral in de zomer last vaan als overal aircoās aan staan of in gesloten voertuigen terwijl ik thuis nergens last van heb, omdat de lucht vochtiger is.
Sommige mensen hebben er vooral last van als de verwarming weer aan gaat.
Weet iemand een goede primer zonder siliconen erin?
Ik heb nu een paar dagen de Maybelline Dream Urban Cover foundation gebruikt nav enthousiaste reviews op YouTube en vind m echt een aanrader! Full coverage, maar wel heel natuurlijk. En spf 50, altijd mooi meegenomen
Zou idd ook wel kunnen!! Heb sowieso wel last van droge ogen helaas
True Match vond ik ook afschuwelijk. Bleef meer āopā mijn huid liggen en veegde het er inderdaad ook zo vanaf. Heb hem gelijk terug gebracht. De Infallible foundation van Lāoreal is wel goed.
Mijn favoriet op het moment is Melani Conceal + Perfect 2-in-1 Foundation Concealer. Volgens mij kun je het in NL bij Boozy Shop bestellen. Hij dekt heel goed en is vrij dik van structuur maar hierdoor heb je vrij weining nodig voor een mooie dekking en blend heel goed uit met een sponsje of een kwast.
Melani Stay Put Brow is trouwens ook een favoriet. Veel beter dan Anastasia Brow Pomade.
Ga ik doen. Maar dat duurt dus nog wel even. 4-6 weken.