Superbedankt, ik ga een lijstje maken
Ik was vroeger echt make up hoarder. (Gelukkig nu niet meer).
Ik kwam nog wel echt schattige pareltjes tegen waaronder deze oogschaduw van de Barbie collectie die ik echt uit Amerika bestelde omdat mac moeilijk verkrijgbaar was
Wow ik herinner me deze collectie van Amerikaanse beauty youtube back in the day!
Never forget de tijden dat alle populaire merken gewoon niet in Nederland te krijgen waren, heb ook het gevoel dat ik toen blijer werd van make-up omdat het uit Amerika kwam en nu is het zo ‘meh, het is overal te krijgen’.
Idd. Denk dat dit een van de redenen dat is make up me niet meer boeit.
Ook omdat ik genoeg heb
Hele middag van alles zitten uitzoeken en (ook met behulp van het ordinary topic) een bestelling weten te plaatsen:
ochtend:
jojoba olie + decubal reiniger
TO buffet
TO hyaluronic acid
TO Niacinamide zink
Lumene oogcreme
TO Natural moisturizing factors + ha
Biodermal zonnebrand
avond:
jojoba olie + decubal reiniger
TO buffet
TO hyaluronic acid
Lumene oogcreme
TO Natural moisturizing factors + ha
Hoop dat ik dit volhoud toch veel meer dan een paar stappen, maar we zien wel. Ik zeur al jaren over mijn huid, maar ik moet er ook gewoon wel moeite insteken. Ik ga sowieso alle producten goed testen. Superdank voor je hulp! Heb je nog tips voor het opbouwen misschien? Ik heb nog een oogcreme en dagcreme die ik eerst wil opmaken sowieso, dus ik ga niet alles in een keer introduceren. Die toner voor nu maar even laten zitten, kan altijd nog
Mijn vriend was in Londen en ik had aan hem gevraagd of hij naar de Glossier winkel wilde gaan voor mij (zit er tijdelijk). Hij moest in de rij staan en het was echt super druk, maar hij zei dat het echt heel leuk was. Met allemaal kamers in andere kleuren en iedereen was alles aan het uitproberen en aan het make-uppen. Maar hij heeft dit setje voor me meegenomen. De cloud paint had ik al in een andere kleur maar gebruik ik elke dag dus wilde graag nog een andere kleur. En naar de mascara en boy brow was ik echt heel erg benieuwd. Boy brow moet ik nog even aan wennen hoe ik het moet gebruiken, maar de mascara is echt geweldig. Maakt je wimpers echt heel erg lang en super mooi dun zonder klontjes, echt bizar!
Ziet eruit als een goede routine! Ik zou je aanraden de nieuwe producten een voor een te introduceren. Stel dat er iets tussen zit waar je niet goed tegen kan, dan weetj e waar het aan ligt. Nog een tip voor de niacinamide: het is een goed product, maar erg geconcentreerd. Gebruik er niet teveel van en meng hef eventueel met het hyaluronzuur als je zulke kleine hoeveelheden niet prettig vindt aanbrengen. Ik hoop dat je huid verbetert hiermee!
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen! Ik heb vrijwel nooit aan skin care gedaan, zelfs mijn makeup 's avonds verwijderen was ik te lui voor. Wanneer ik mijn gezicht reinigde was dit alleen met een makeup remover doekje. Toch had ik bijna nooit last van puistjes etc.
Nu wilde ik graag wel beginnen met skin care om de tint van mijn huid egaler te krijgen. Aangezien ik niet veel budget heb ben ik begonnen met dag en nachtcreme en makeup remover van de etos. Nu zit ik regelmatig onder de puisten en heb ik continu vellen op mijn voorhoofd, ook na het scrubben.
Ik heb geen groot budget maar zou wel graag wat aan skin care willen doen en ik hoop dat de puistjes verminderen en mijn huid egaler wordt. Nu zit ik te kijken naar the daily set van the ordinary. Is dit een goede set om mee te starten?
Ah goede tip ! Hoe lang zou je zeggen per nieuw product? Is een paar dagen genoeg of wel zeker een week? (of meer)
Zelf laat ik er meestal een paar dagen tussen zitten
Ik wil al deze producten nu kopen om er hopelijk ooit zo mooi uit te zien als jlo
Misschien komt het omdat ik een vette/gemengde huid heb (en al jaren probeer de overdreven glans weg te krijgen ) maar waar zij zogeheten glowing skin ziet (die 2de foto van JLo) zie ik alleen maar een vette t-zone. Zo “glanst” mijn huid ook als ik geen make-up draag, en aan het einde van de dag. De eerste foto is gewoon met make-up en goed geplaatste highlighter.
Ik snap sowieso de uberhype van superglowing skin niet, maar dat zal ook komen omdat ik juist altijd bezig ben die overdreven glans weg te krijgen.
Ik vertrouw dit soort artikelen nooit zo. Ik denk dat er allemaal refferal linkjes in staan en dat het daardoor een commercieel artikel is…?
Ja het is natuurlijk wel buzzfeed dus het za aan elkaar hangen van de spon, maar de producten ansich zijn qua ingrediënten wel producten die zorgen voor zo’n glow.
Heeft iemand ervaring met collageen supplementen? Ik ben benieuwd of dat echt een verschil maakt. Bijv. Vitamine d3 heeft mijn hormonale acne (kin) heel erg geholpen (in combinatie met geen zuivel meer).
Geen ervaring mee, maar hoe weet je zeker dat het vitamine d3 heel erg heeft geholpen en het niet aan de zuivel lag? Heb je daarna weer zuivel gegeten?
Heb je die reiniger van Decubal lang geleden gekocht? Ik dacht dat het nergens meer te krijgen was.
Vraagje: is die tijdelijke wenkbrauwverf van Kruidvat (of enig ander merk) herbruikbaar? Als in: kan je het bewaren of moet het echt meteen op eenmaal het geopend is?