Nog 3 weken en dan heb ik deze
Ohhh jaloers…
Echt een heerlijke auto, heb hem een week mogen rijden (zowel benzine als elektrisch) en vind het zo’n fijne bak :)!
Ik heb een Kia picanto en ik heb er recent een gigantische stoel mee opgehaald van marktplaats en een vaatwasser bij Ikea (niet tegelijk). Je kunt er echt wel wat in kwijt hoor.
Dit was de stoel
En die is wel 1 vierkante meter!! Als ik er in zit heb ik aan beide kanten ruimte over haha
Ik heb deze (Peugeot 208) alleen dan met zwarte velgen. Heb hem sinds januari en ben er nog steeds iedere keer heel blij mee als ik instap. Zuinig, ideale maat, cruise control, rijdt comfortabel.
Hiervoor een Hyundai Atos waar ik heel veel issues mee heb gehad dus dit is zo’n verademing… (hopelijk blijft dat ook zo )
Gewisseld met mijn man. Ik heb nu een Renault Clio estate uit 2016. Diesel. Rijdt heerlijk op de snelweg.
Ik heb er nu een Hyundai i10 bij.
Owja ik, samen met mijn vriend.
Wat een blitse bak! Welke is het?
Hee je hebt je ribstoel
Staat ie in je woonkamer? Wat heb je besloten met je bank?
Wij hebben vandaag onze Toyota Starlet weg gedaan en een Volkswagen Polo gekocht.
Dit in verband met een baby on the way (als tweede auto naast onze Volvo) en de Starlet was echt aan zijn einde.
Ik ben bijna 8 jaar samen met mijn vriend en dit is auto nummer 8
haha, de ribstoel komt in een andere kamer en de bank houden we voorlopig nog maar eventjes zo. Er zijn even andere dingen om ons geld aan uit te geven haha!
Ik denk wel dat hij beneden ook wel leuk zou staan opzich!
De marktplaatsverkoopster had twee van die mooie ribstoelen maar daar hebben we jammer genoeg echt geen plek voor (en had ook zeker niet in de picanto gepast)
Ja mooi he! Het is een Peugeot 208.
Normaal alleen maar veilige kleuren qua auto’s, maar vond het goud/gele hem wel extra sportief maken. Hopelijk gaat het niet vervelen.
Oeh zo tof! Ik krijg deze ook maar dan in het blauw, waarschijnlijk eind januari. Kan echt niet wachten!
Oh nice! In het blauw is hij ook echt super mooi!
@Flopsyunicorn weet je nog dat verhaal over de rammelende katalysator die vervangen moest worden voor 1500,- volgens de dealer? (Dat werd later nog 800,- toen ik ze erop aansprak, want ze dachten dat ik originele onderdelen wilde)
Ik heb nog een third opinion gevraagd bij een kleine garage, want vertrouwde het voor geen meter meer. Er bleek een pen bij m’n remschijven los te zitten. Hij heeft hem bij de onderhoudsbeurt weer vastgezet en geen extra kosten berekend Is nu 3 weken geleden en ik heb die rammel nooit meer gehoord.
Nooit meer naar die dealer.
Omg, wat een afzetters.
Gelukkig ben je nog even verder gaan kijken.
Je moet bij sommige garages zo goed opletten.
Wel fijn dat het opgelost is en niks extra’s het gekost!
De Seat Ibiza heb ik ook! Alleen een andere kleur.
Jij woont in Rdam toch? Zou ik misschien mogen weten welke dealers dat waren? Die slechte en goede. Mag ook via pm. Zodat ik weet welke ik niet en wel moet hebben
Mwah, in de Hoekse Waard woon ik. Net onder Rotterdam. Wil je ze dan nog steeds weten?
Hoewel 1 van de “slechte” garages in Hoogvliet staat, die zit bij m’n werk om de hoek.