Ja, ik heb dus duidelijk verkeerd begrepen waar/voor wie die inzittendenverzekering voor is. Dank voor je uitleg!
@Pannenkoek ik ben uiteindelijk voor allianz gegaan!
overigens was de prijs 2 weken geleden 13 euro duurder! vandaag zou je er gewoon veel minder voor betalen. morgen kan de prijs weer heel anders zijn.
ik heb gebeld dat ik afzie van mijn premie/verzekering en heb 'm nu opnieuw aangevraagd voor de prijs van vandaag (kon gewoon annuleren, ik zat gelukkig nog binnen die 14 dagen opzegtermijn)
Wow ik had geen idee dat het zoveel kon verschillen! Even dus in de gaten houden. Thanks voor de tip!
ja ik schrok er van joh, ik kwam er overigens ook nog eens per toeval achter hoor wist niet dat het zo werkte (ze werken met dynamische prijzen…)
heb echt geluk gehad, een paar dagen later zou 't voor mij al niet meer kunnen haha. scheelt toch weer 13 euro x 12 nu voor mij, voor exact dezelfde verzekering
Wow dat is echt heel veel geld.
ja! het was niet exact 13 euro verschil trouwens,
iets van 12 euro nog wat voor mij… maar dan nog. en ik weet ook niet of alle auto-verzekeringen met dynamische prijzen werken
Heb gelijk mijne gecontroleerd en die is wel hetzelfde.
Via m’n werk weet ik dat Allianz goed bekend staat maar ook De Goudse wordt de laatste tijd veel ‘verkocht’ omdat ze een gunstige premie hebben.
Veel verzekeringen werken ook met pakket korting. Als je bijv je inboedel, opstal of aansprakelijkheidsverzekering ergens al hebt lopen krijg je korting als je daar meer polissen onder brengt.
Heeft iemand tips waar ik terecht kan voor het verkopen van mijn private lease contract? Ik rij een private lease auto maar vanwege omstandigheden wil ik hier graag van af. Nu kan ik mijn contract afkopen maar dan moet ik een boete betalen (logisch) De leasemaatschappij gaf als tip dat ik ook zelf iemand kan zoeken die bereid is het contract over te nemen. Nu heb ik niemand in mijn omgeving die een nieuwe auto nodig heeft dus zoek ik naar een alternatief. Wie kan mij helpen?
Hoe lang moet je nog?
Stuur maar wat gegevens over t contract
Nog 48 maanden
Oh shit zeg hoop dat je snel iemand vindt
Hoeveel betaal je per maand?
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe (lease) auto. Mag ik ook wat gegevens?
Ik kan je geen pb sturen denk ik.
Het probleem is niet de auto op zich het probleem zit m in de registratie. Er moet noodgedwongen iets aan mijn hypotheek gewijzigd worden en de bank doet moeilijk over die registratie. Terwijl toen ik de lease afsloot de bank aangaf dat er alleen problemen zouden ontstaan als ik een nieuwe hypotheek wil daar is nu geen sprake van. Ik heb namelijk geen verhuisplannen.
Dit komt omdat bij Allianz Direct de schadevrije jaren wel invloed hebben op de premie, maar zij niet werken met de bonus malus ladder.
Als je iets aan de hypotheek moet wijzigen waardoor ze cijfers etc. allemaal opnieuw moeten toetsen dan halen ze je ook weer door de BKR mangel, echt een fikse correctie ook . Hopelijk lukt het je het contract over te dragen! Je kunt als het goed is wel een PB sturen naar wie je wil, gewoon een nieuwe privé conversatie starten en dan @persoondiejewilt, gaat alleen niet via op iemands profielnaam klikken als het een afgeschermd profiel is!
Dat is inderdaad precies wat er nu bij mij aan de hand is. Het tegenstrijdige van alles is ook dat mijn vaste lasten na dit hele traject bijna door de helft gaan en ik natuurlijk nu ook alles al betaal zonder enig probleem. Eigenlijk komt het er op neer: huidige lease gaat weg en als na pak ‘m beet zes weken alles rond is ‘krijg’ ik de weer een nieuwe lease.
Heb het vaker gezien inderdaad… NHG? Dan is er ook gewoon bijna geen ruimte voor ‘afwijkingen’… Anders kan een verstrekker vaak wel wat recht lullen, maar hangt echt van de verstrekker af (en adviseur moet er zin in hebben, zeldzaamheidje)