Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik stuit net toevallig op het insta account van marije zu.urveld (ik kijk haar videos niet, maar ze schijnt een yt kanaal te hebben) en zij heeft dus een tweede insta account met “grappige” fotos en filmpjes van zichzelf… heb het weleens vaker gezien en vind het zooo cringeworthy :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Wauw die babyshower van monica ziet er zo leuk uit, en ook slim dat er niks is wat het geslacht weggeeft. En zo schattig dat het echt een verrassing was voor dr!

2 likes

Jammer dat Jill nooit meer die video’s maakt over afvallen. Ben wel benieuwd hoe haar routine qua eten en sporten nu is. Ze ziet er echt goed uit!

3 likes

Oh wat naar, en wat was ze mooi. Weet je wat voor kanker ze had? Ik kan geen Portugees. En aan haar instagram te zien kwam de diagnose ergens in augustus?

Edit: maagkanker

Ik vind haar smaak qua kleding ook niet echt mooi, dit past wat mij betreft wel bij haar haha

Wow ik vind haar wel heel dun nu

Ik heb alleen even gemist waar het is. Iemand enig idee? Volgens mij niet in het centrum van Londen.

Wow er is gewoon ruim 300 keer op de link geklikt :frowning:

1 like

zo wat de fuck, willemijns hond is dood, ikvrouwvanjou is zwanger en thomas en darcy zijn uit elkaar.
let je even niet op…

16 likes

Dus daar staat dat getal voor :sleep:

Het broertje van Nikkie is overleden :pensive:

Jemig, wat heftig… ook zo jong nog :sleept:

Ik vind het ook zo jammer dat ze alleen maar wat gebeurt er als ik zo en zo eet, alsof haar inspiratie op is

1 like

vind dit ontzettend ijdel, dat je jezelf kennelijk zo interessant/grappig vindt dat je nog een account maakt met jezelf in de hoofdrol

2 likes

Nu al 400😱 echt veel! Krijg ik hier #spon voor per klik?

2 likes

Maar het is toch ook altijd hetzelfde? Ze houdt zich niet aan het dieet/de uitdaging die ze heeft. Ze klaagt want het is zwaar. Ze concludeert dat je maar beter gewoon normaal kan eten.
Ik weet niet, ik vind het allemaal niet zo veel voorstellen.

4 likes

Ja hoe ik haar in het begin nog grappig en orgineel vond, lijken haar videos nu steeds meer een moetje(hoe schrijf ik dit)

Ik heb al een week dat deuntje van Annic TEN DUIS in mijn hoofd. Feeeeeeel the positiviyyyy.
En ik voel die positiviteit niet en het gaat er ook niet uit.

7 likes

Ik kwam gisteren een account op youtube tegen (Mike Jeavons) en hij heeft een afspeellijst (iets met ‘a week on’) en daar doet hij bv een week McDo (maar dan wel met een max aantal kcal en vet enz), een week voedsel in blik, en (mijn favoriet) een week Tesco Value (aka supermarkt eigen merk). Ik vind de video’s van Marije vooral interessant wanneer ze over eten gaan en dus is dit kanaal echt fantastisch. Hij houdt zich trouwens wél altijd aan de regels! Dus een tip voor wie van dat soort video’s houdt :smiley:

11 likes

Beetje in dezelfde categorie. Ik vind deze jongen zo lief en sympathiek. Hij heeft ook echt leuke uitdagende challenges en voor mensen in new work en/of die er vaak naartoe moeten ook allerlei goede plekken. Hij heeft ik een week tijd al 50:000 abbo’s erbij gehaald echt bizar. Hij stond tussen aanbevolen want ik kijk heel graag tasty, buzzfeed worth it etc. Als je idd van die foodchannels houdt kijk naar Bobby.

7 likes