Ze heeft er nu weer een video over gemaakt!
Jaaa ben echt benieuwd naar zijn week vegan eten.
Volgt iemand het kanaal van Manel de Swart? Ik vind haar videos/verhaal zo heftig
Ja ik heb haar gevolgd, vind het ook heel heftig om te zien… maar zag nu ook op haar insta dat ze afstand neemt van Social media omdat het zo slecht gaat.
Same
En haar trek ik nog half, maar die vriend van haar is zo ontzettend verschrikkelijk. Word spontaan boos als ik m hoor praten
Ja ik, zo sneu dat het weer niet goed gaat Hoop écht dat ze therapie krijgt die gaat helpen…
Ik vind het echt heel sneu, hoop heel erg dat er iets gaat zijn dat haar gaat helpen
Het nieuwe kapsel van Bonnie staat haar echt goed vind ik!
Wow hier ziet ze er echt goed uit! Mooi kapsel
Wow staat haar echt heel mooi inderdaad!
Leuk kapsel! Staat haar goed
Ze lijkt echt een stuk volwassener zo ook!
Hahha vind ik helemaal niet! Gewoon netjes en fris, niet stijfjes (of waar denk jij aan bij Beatrix? )
Heel leuk! Stukken beter zonder die middenscheiding.
Ik was het wel een beetje eens met beatrix. Ik vind het wel stijfjes en een beetje tuttig. Maaar vind het er wel goed staan. Vind haar hele stijl sowieso vrij tuttig, dus misschien ligt het daar aan.
Het is een beetje de Rachel look van 20 jaar geleden.
Als ik haar nu voor de eerste keer zou zien dat zou ik haar echt als ‘vrouw’ categoriseren en niet als ‘meisje’. Nu ziet ze er eindelijk ongeveer zo oud uit als ze is!
Het valt nu ook wel anders omdat het wss helemaal geföhnd is, zal er wel meer nonchalant uit gaan zien vermoed ik