Begin twintig geloof ik. Vanaf je dertigste krijg je een oproep. Er zal wel een reden zijn voor die leeftijdsgrens, maar uiteindelijk kan het op elke leeftijd gebeuren natuurlijk.
Wat heftig! Ik ken haar verder niet, maar hoeveel pech heeft zij wel nietā¦
Ik zag net dat de zus van Sanny ook een baby krijgt. Ik wist niet eens dat ze een vriend had haha.
Zou ze ook stoppen met haar studie? Ze studeert rechten volgens mij.
En dat gaat zij ook doen na een poosjeā¦
Kan ze erna weer allemaal interviews doen erover, en eventueel een boek. L
Ik snap dat nu ze populair is ze zoveel mogelijk ja zegt op alles. Maar tegelijk is het gewoon roodbouw op je lichamelijke en geestelijke gezondheid.
Snap echt niet dat ze nog zoveel aanneemt. Laat dat corendon spon reisje lekker zitten en doe gewoon meer de high-end klussenā¦
What up met de thumbnails van tegenwoordig trouwens (zei oma)? Lijken wel kinderkleurplaten, en iedereen gaat mee in die trend? 2WMN ook al een tijdje, en SarahRebecca nu ook. Vind het jammer, het wordt echt eenheidsworst zo. En oogt niet zo volwassen / professioneel (niet dat dat moet, maar nja, het is maar wat je wil uitstralen).
grapje?
Hahahha! Ik zou daar wel een trucje op kunnen, op Thomas.
Maar even serieus, is de komkommertijd nu al begonnen?
of iemand wil allimentatie, de zomervakantie moet immers geboekt worden
Ik zag dat hij op instragram geantwoord heeft dat het niet waar is met #prankweek
dit meisje is overleden aan kanker, ik kende haar niet maar zag het voorbij komen op facebook
ben helemaaal in tranen haar instagram aan het doorspitten en die van haar vriend.
altijd verdrietig als iemand komt te overlijden, ik ga dan altijd helemaal hun online verhaal volgen/nalezen. stom misschien
Wat heeft George een rare/creepy instastorie geplaatst netā¦ Snap ook niet wat hij daar mee wil bereiken?
Wat zegt ie dan?
Hij zegt niks maar hij kijkt heel raar in de camera met daaronder de geschreven tekst āhey baby ā
Ik heb hetzelfde bij Jenna Marbles. Die heeft een huis gekocht mijnnnnnn god, maar de inrichting is het gewoon net allemaal niet?
Ik vind Jenna daarin best wel op Mascha lijken. Ook qua kleding of haar
holy nou!
Wow, Jill ziet er echt heel goed uit!
Wauw!!!