Is steeds vaker merk ik op mijn werk. Ellende.
Ja dat vraag ik me ook af. Dat moet toch ook klauwen met geld kosten.
Wie is dat kleine meisje telkens in laura’s vlog? Ook nog een kind van Ryan?
Toen ik het een half jaartje geleden nog keek hem ik haar nooit gezien, alleen de twee jongens.
Ja zijn dochtertje. Die was nog heel klein toen Laura wat met Ryan kreeg. Volgens mij is dat ook de reden dat ze in het begin de relatie stil hielden. Zijn dochtertje was toen pas een paar maanden volgens mij?
Ook een zusje van de twee jongens of van een andere moeder?
Omdat ze nooit herkenbaar in beeld komt, toch?
Volgens mij zijn alle drie de kinderen van dezelfde moeder. Maar die twee jongens zijn al wat ouder dus kan mij voorstellen dat zij zelf een keuze hebben gehad om in de vlog te komen. Als ik die ex was zou ik niet direct zitten te wachten dat zij happy family met zo’n kleine baby op youtube staan terwijl het net uit is.
Ja dit vroeg ik mij ook al af inderdaad! Denk idd wat @Louvitaines zegt en waarschijnlijk omdat ze ook druk was met haar graduation?
Lol ik vind een avondfeest al vermoeiend. Voor vier dagen zorg ik wel dat ik met een klaplong op bed lig.
Mooie foto, inderdaad!
wouw, flinke borsten!
aaaaaaaaaaaah zo leuk!
Op het EGF (R.I.P) had iemand de zus van Martine al eens gespot in het ziekenhuis in Groningen toch? De geruchten waren toen dat Martine wellicht al aan het bevallen was. Dat was niet het geval. Maar nu denk ik dat het met haar eigen zwangerschap te maken had.
Ik weet dat op het andere forum een aantal waren die haar ook volgden. Dit is wel even schrikken
Ik ga denk ik Jamie’s boek wel kopen
Zie ik daar nu striae ondanks die 100u massage bij de b.ody.fi.x ?
Ohh super heftig! Hopelijk slaat het snel aan
Wat ziet Anna er op haar laatste foto dun uit zeg. Valt erg op hoeveel ze is afgevallen!
Wat naar van Menthe zeg, volg haar niet maar wel enkele vlogs gezien. Hopelijk geneest ze snel.
Pfoeh heftig. Doet me er ook aan denken dat ik toch ook echt langs de huisarts moet voor een uitstrijkje. Niet meer uitstellen.
Ik schrik er ook van… ik ken haar niet, hoe oud is ze?
Dacht dat het niet zo veel voorkwam onder de wat jongere vrouwen zegmaar
Krijg ook meteen schrik
Zo, hier zie je het wel ja… Menig mens zou al neer zijn gevallen met haar agenda geloof ik