Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ja mee eens! Vond Bali ook heel leuk en ging toen vlogs kijken nu ze weer hier is maar vind er geen hol aan eigenlijk

2 likes

Ik mis de videoā€™s van stephanie broek :cry: ik zag wel dat ze een nieuw eigen kanaal heeft maar er staat nog niks op :-1:t2:

1 like

Ik vind zijn vlogs ook leuker dan die van haar

3 likes

Zo dit is ook dood. Iemand Monica s babyshower gezien??

1 like

Ja ik, vond er niet zoveel boeiends aan heb de vlog op de helft weer uitgezet

Heb ā€˜m helemaal gekeken, ze dacht dat ze naar een echo gingā€¦ maar die had Lars verzet ivm de babyshower, ze had dus NIET de outfit aan die ze in haar hoofd had en er waren ook mannen bij. Want ze snapte niet goed waarom babyshowers altijd alleen maar met vrouwen zijn en nooit gewoon alle vrienden.
Zag er gezellig uit, dat wel.
Noor, Paola, Danique, Jipp, Anthea, Femke, Pieter, Kaj, Sander waren er en nog 3/4 waar ik de naam niet van weet.

En nu gaan ze op vakantie.

Verder was het niet echt boeiend zeg maar.

1 like

De video over het huwelijksaanzoek van ikvrouwvanjou staat online!
Huwelijksaanzoek

5 likes

Aaahh zo mooi :heart:ļø

1 like

Lief filmpje hoor!

2 likes

Mooi! Kreeg er tranen van (hormonaal much)

1 like

Ik ben nu al benieuwd naar hun bruiloft!

2 likes

Ik denk dat dat heel leuk word. Geen overdreven pinterest gedoe maar een gezellige bruiloft.

2 likes

De bruiloft van Laura en Ryan duurt 4 dagen. :roll_eyes:

1 like

Wat een lieve video van Joyce en Scarlett! Moest weer lekker janken zoals altijd.

1 like

Ga niet kijken naar de vlog want ik trek haar niet. Maar ze zullen wel in Italiƫ gaan trouwen dan? Of bij de camping van haar broer?
De zuurpruim in mij zou geen zin hebben in andermans bruiloft die vier dagen duurt, ainā€™t nobody got time for that.

8 likes

Ik vind Mo wel heel lief met Mason. Kijk af en toe de vlogs van zā€™n moeder en vind het soms bijna kindermishandeling om je kind in Gucci pakken te stoppen, constant mee te nemen naar allerlei hippe etentjes tot laat en zelfs parfum op te spuiten. Merk ook dat ik Mason veel leuker vind als ā€˜ie bij Mo is.

Ik denk dat Mo een meisje krijgt. Wat denken jullie?

1 like

Ik hoorde het op RTL boulevard. Ik vind haar niet chill, en haar stem nee, hou op. Marieke vertelde dat het een 4 daagse bruiloft werd. Volgens mij is Laura best lief enzo maar ik zou nooit een vlog van haar kijken. En ja ze trouwen in Italiƫ idd.

Ik ga voor een jongetje nog steeds!

1 like

Haar stem is inderdaad best wel irritant. Ik keek eerder best vaak haar vlogs, toen ze nog in Amsterdam woonde en single was. Toen kwam ze ook altijd lief over. Sinds ze met Ryan is kijk ik niet meer, vind haar manier van doen niet meer leuk. Plus de vlogs hingen toen van de spon aan elkaar :money_mouth_face:

1 like

Bruiloft van vier dagen??? Jemig, dat is echt te veel van het goede.

1 like